10 juli 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP Tassen

OP=OP Tassen
Voor werk en vakantie

Voor veel mensen is het al vakantie, anderen moeten nog even werken. Voor deze Flash Sale maakt het niet uit, want hier scoor je zowel tassen voor de vakantie als voor je werk! Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

10 juli 2017 om 00:23
jansenv Gebruiker

De omschrijving geeft 15,6 inch aan en de te kiezen maat is 14 inch. Welke is het?

10 juli 2017 om 01:05
Moderator Paul Moderator

Hallo jansenv,

Dat zorgt inderdaad voor verwarring. De tas is geschikt voor 15″, ik heb er inmiddels melding van gemaakt bij iBOOD.

Vriendelijke groet, Paul

10 juli 2017 om 09:37
steven.symaes Gebruiker

Is de Chesterfield Messenger Bag geschikt voor A4 documenten? Er staat als afmetingen 33×32x7, maar dat zou willen zeggen dat de zak bijna vierkant is, en zo ziet het er niet meteen uit vind ik. Bedankt!

10 juli 2017 om 10:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik vraag dit even na, Steven!

10 juli 2017 om 11:04

Mijn collega heeft zojuist bevestigd dat de getoonde afmetingen zijn zoals aangeleverd door de leverancier. We rekenen er dus op dat deze correct zijn.

10 juli 2017 om 14:26
RutgerSmink Gebruiker

De Samsonite X’Blade 2.0 Laptoptas lijkt grijs/bruin  op mijn scherm. Ik zie nergens de kleur staan. Kan iemand mij vertellen of deze zwart is of zoals weergegeven is?

10 juli 2017 om 14:36

Je ontvangt de tas zoals afgebeeld. De kleur wordt omschreven als “Zand” en “Dune”.

10 juli 2017 om 16:52
HighContrast Gebruiker

Komt de business tas van Chesterfield nog eens terug in de aanbieding in 15.6 inch?

11 juli 2017 om 09:03

Ik kan niks beloven, maar je kunt de kans wel vergroten door onze inkopers hierrr te tippen.

12 juli 2017 om 12:16
jreinders2 Gebruiker

In hoeverre is de “Samsonite Business Tech S 15,6inch” weerbestendig? Hoe lang blijft de binnenkant van de tas droog tijdens een goede regenbui? 
(V.B. stel je neemt de tas dagelijks op de fiets mee?

12 juli 2017 om 14:25

Deze informatie heb ik helaas niet voor je kunnen achterhalen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.