6 juli 2017 om 00:00
iBOOD

HEAD Tennis

HEAD Tennis
New rackets please! 

Het leven van een tennisser zo aangenaam mogelijk maken. Dát is het doel van HEAD. Deze Flash Sale bestaat uit een ruime keuze aan tennisrackets, sokken en accessoires. Wat heb jij nog nodig?

6 juli 2017 om 09:49
b3rtm4n Gebruiker

Zijn dit ook goede stevige werksokken.

6 juli 2017 om 10:00
tsmeld Gebruiker

Zeker! De zwarte sokken vallen ook helemaal niet op als sportsokken. Ik overweeg een setje grijze (lange) sokken voornamelijk voor het werk.

Daarnaast heb ik ook in het verleden de kwartsokken (wit) gekocht. Die gebruik ik alleen voor tennis en ook daarvoor prima. Nog niet eerder zulke fijne tennissokken gehad.

6 juli 2017 om 12:22
Hipster Gebruiker

Ik zie 2x het zelfde racket staan voor verschillende prijzen?

6 juli 2017 om 13:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is inderdaad een foutje, Hipster. De duurdere is een ander model, we hebben de tekst en afbeeldingen direct aangepast.

Dank voor je oplettendheid.

6 juli 2017 om 22:28
Udrene Gebruiker

Hoe kan het dat jullie weer Head boxershorts aanbieden, dit terwijl mijn vorige bestelling Head boxershorts met een verwachte verzenddatum van 16 juni nog steeds niet verzonden zijn?

7 juli 2017 om 02:47
Moderator Paul Moderator

Hallo Udrene,

Het is mij niet duidelijk waarom jij de boxershorts nog steeds niet ontvangen hebt. Daarom zet ik jouw bericht door naar de klantenservice zodat zij het nader kunnen uitzoeken voor je. Heb je voor mij ook het bestelnummer?

Vriendelijke groet, Paul

7 juli 2017 om 10:42
Udrene Gebruiker

Hoi Paul, het bestelnummer is SO1517240. Na contact vorige week zouden ze, naar verwachting, op 3 juli verzonden worden, maar nog steeds niks ontvangen.

7 juli 2017 om 19:45
Ed stam Gebruiker

De boxershorts heb je nog niet ontvangen omdat ze simpel zat niet worden of zijn verstuurd..er wordt steeds gelogen over verzend data

7 juli 2017 om 09:20
polla00 Gebruiker

Denk niet dat het bij Udrene een uitzondering is, ook ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Heb al gevraagd wanneer ze komen, wacht nog op reactie.

7 juli 2017 om 10:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi polla,

Ik heb jouw melding bijgevoegd bij de melding van Udrene, zodat ook jij meer informatie zult ontvangen.

Groeten,
Bas

7 juli 2017 om 16:17
AD100342 Gebruiker

Verzenden kennelijk so ie so probleem. Eerder los van elkaar besteld – boxershorts en later t shirts – nog steeds niet ontvangen. Zelfs van de klantenservice bericht dat ze al bericht hadden moeten geven maar dat het nog langer duurt. Onbegrijpelijk.

Overigens daarvoor (dat was bij Tenson acties – jassen – ) twee keer goed.

Maar voor mij reden om voorlopig niet meer te bestellen, eerst de reeds gedane bestellingen maar ontvangen.

7 juli 2017 om 19:32
Ed stam Gebruiker

Hier precies het zelfde 1 maand geleden besteld niets geleverd….nog gekker de order is door iBood geannuleerd omdat ze niet konden leveren.

Nu opnieuw worden de heads weer aangeboden.

Dit kan niet dit klopt niet.

Ik voel mij echt bedonderd door iBood.

Mijn advies ….niet bestellen…..zeker niet als je het snel wil hebben.

Bij een andere aanbieder had ik dezelfde shorts binnen 3 dagen in huis.

Voor mij geen iBood meer.

7 juli 2017 om 20:58
Moderator Paul Moderator

Beste Ed,

Het is zeker wel de bedoeling dat de boxershorts verzonden zullen worden. Tot onze grote spijt heeft iBOOD de verwachte verzenddatum moeten aanpassen, omdat de boxershorts door onvoorziene omstandigheden niet tijdig bij het distributiecentrum zijn binnengekomen. 
De klantenservice houdt de klanten per email op de hoogte wanneer een aangekondigde verwachte verzenddatum niet gehaald zal worden. Dat heet trouwens informeren en niet voorliegen. 
Uiteraard heb ik er begrip voor dat je ervan baalt dat de verwachte verzenddatum vooruitgeschoven werd.

Vriendelijke groet, Paul

8 juli 2017 om 11:56
Mysteriax Gebruiker

Wellicht dat jullie het “informeren” proces iets moeten aanpassen.

De klantenservice heeft mij nooit op de hoogte gehouden ik moest er zelf achteraan.

Voordat ik er achteraan ging, heb ik eerst 2,5 week gewacht na de verwachte leverdatum voordat ik vroeg waar de bestelling bleef.

De klantenservice heb ik hiermee meer dan genoeg tijd te geven om mij te “informeren”.

Ik heb nog steeds na bijna een maand na de verwachte leverdatum geen nieuwe leverdatum.

Om opmerkingen zoals die van mij en de vorige poster te voorkomen is het wellicht handig eerst de oude bestellingen af te handelen of in ieder geval een nieuwe verzenddatum geven voordat je hetzelfde product weer aanbied want ik acht de kans acht zeer groot dat als je mij nog niet eens een verzenddatum kan geven dat je dat bij nieuwe bestellers het ook niet kan.

Ik werk zelf ook bij een klantenservice en mijn tip is wellicht eerst hand in eigen boezem steken voordat je een passief agressieve opmerking plaatst.

8 juli 2017 om 12:56
Moderator Jim Moderator

Hi Mysteriax,

Bedankt voor de uitgebreide reactie! Ik denk niet dat Paul de bedoeling had om passief-aggressief op je over te komen, wij zijn namelijk vrijwillige moderators die iedereen een stukje op weg proberen te helpen. Uiteraard ook bij problemen met leveringen. 

iBOOD stuurt normaliter een mail met informatie over mogelijke vertragingen, ik begrijp dat dit in dit geval bij jou niet is gebeurd of dat de mail niet goed is overgekomen. Heb je voor mij het SO-nummer van de bestelling? Dan ga ik bij de klantenservice vragen of ze wat extra aandacht kunnen besteden aan de correcte levering van de vorige batch.

Nogmaals bedankt dat je de tijd nam om een wat uitgebreidere reactie te schrijven, alle kleine beetjes helpen om iBOOD nóg beter te maken :-).

Groetjes,

Jim

8 juli 2017 om 17:12
Ed stam Gebruiker

Paul,

Er is nu nog steeds GEEN nieuwe verzenddatum bekend…niet bij mij en niet bij ibood anders had ik die dus wel ontvangen….toch.

De order is (nogmaals) door ibood geannuleerd.

Moeten we het ook nog over het bestek hebben wat ook een maand geleden is besteld en ja je raad het al…ook nog niets van gehoord of gezien.

Ibood ik baal van dit bedrijf.

Kom met waarheden en exate lever datums…anders hou je commentaar voor je….

8 juli 2017 om 11:18
potrelle Gebruiker

Ik ging er juist bestellen maar na die die reviews hier …. , Mmhhhh toch niet

8 juli 2017 om 11:41
pcloet Gebruiker

als men verschillende sets zou bestellen, wordt dit dan gebundeld in 1 verzendpakket, zodat er ook maar 1x verzendkosten moeten betaald worden, of is dit niet mogelijk ?

8 juli 2017 om 11:46
Moderator Jim Moderator

Hi pcloet!

Dit is zeker mogelijk, je selecteert dan eerst de eerste set en plaatst deze in je winkelmandje. Vervolgens klik je op ‘Verder winkelen’ en plaats je de tweede set in je winkelmandje. Je betaalt dan ook maar éénmaal verzendkosten!

Groetjes,

Jim

8 juli 2017 om 21:39
Crushman Gebruiker

wie koopt er  hier nu  tennisballen met de verzendkosten erbij komen ze duurder dan de normale prijs ??

begrijpen wie begrijpen kan ….

8 juli 2017 om 23:11
Moderator Paul Moderator

Hallo Crushman,

Als je alleen de tennisballen wilt aanschaffen dan is de deal misschien niet zo interessant, maar je zou de tennisballen ook tezamen met andere producten kunnen bestellen (of meerdere sets tennisballen) en dan kun je de verzendkosten spreiden.

Vriendelijke groet, Paul

9 juli 2017 om 00:29
hazeshazes Gebruiker

Die sokken zouden 4 juli ook verzonden worden, met nog wat andere dingen, tot op heden nog niks, ook geen mail met nieuwe verzenddata.

Afgaande op vorige reacties kan het dus nog wel even gaan duren voordat m’n bestelling binnen is.

Paul als je toch bezig bent, wellicht kan je mij ook van verdere info voorzien.

SO1548429

9 juli 2017 om 23:19
Moderator Paul Moderator

Ook voor jou zal ik het bericht doorzetten naar de klantenservice om jou van verdere info te voorzien. 
Mocht een ander product binnen de bestelling de verzenddatum nog niet bereikt hebben, dan wordt het pakket pas verstuurd als alle artikelen verzonden kunnen worden.

19 juli 2017 om 15:23
valek Gebruiker

Net het tennisracket binnen gekregen. Helaas zonder bespanning, terwijl volgens de productspecificatie het racket wel bespannen zou moeten zijn. Heb al contact gehad met Ibood. Wacht met spanning op hun antwoord. Hoop Niet dat het te veel rompslomp gaat worden.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.