4 juli 2017 om 00:00
iBOOD

McGregor & PME Legend

McGregor & PME Legend
Sound of summerrrrrrrr

Het is zomer en dus hoog tijd om een goed paar zomerschoenen aan te schaffen. En dat doet iBOOD dit keer in samenwerking met McGregor en PME Legend. Twee topmerken die bekend staan om hun kwaliteit en duurzaamheid. Neem snel een kijkje!

4 juli 2017 om 03:30
marner84 Gebruiker

Wederom jammer dat er geen enkel model in maat 39 te bestellen zijn? Is er een reden dat deze niet aangeboden worden? Geem beschikbaarheid door fabrikant of niet opgenomen in assortiment door iBood?

Heb zovaak leuke schoenen gezien, maar ik moet ze altijd voorbij laten gaan.

4 juli 2017 om 09:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

We proberen de schoenen die wij aanbieden altijd in zoveel mogelijk maten beschikbaar te hebben. Ik kan op de website van PME en McGregor echter ook geen herenschoenen vinden in maat 39. Dus ik vermoed dat ze deze niet maken in maat 39 (of in elk geval niet voor alle modellen die zij hebben).

5 juli 2017 om 07:06
marner84 Gebruiker

Ok, in dit geval helaas.

Bedankt voor je reactie.

4 juli 2017 om 08:03
isaiah Gebruiker

Ik wil ze bestellen voor mijn vrouw. Ze heeft normaal maat 41. Vallen de zilveren schoenen klein of groot?

4 juli 2017 om 09:16

De zilveren schoenen vallen normaal :-)

4 juli 2017 om 13:54
capricorn007 Gebruiker

Is er een herenschoen waarvan de zool uitgenomen kan worden?

4 juli 2017 om 14:33

Zeker, dit staat bij diverse schoenen aangegeven in de tekst en/of specificaties.

Zie bijvoorbeeld deze schoenen of de Blimps. Maar ook de Stealth Sneakers, de Sparrow Sneakers, de Ranger Herenschoenen en deze PME toppers. Maar we hebben ook McGregor herenschoenen met een uitneembaar voetbed, zoals deze Jairisons, de Emersons en tot slot ook de Victory Sneakers.

4 juli 2017 om 15:09
adls Gebruiker

Als ik twee paar wil bestellen in verschillende kleuren, wordt ik dan geacht om ook 2x verzendkosten te betalen?

Ik neem aan dat de 2 paar in 1 pakket naar het verzendadres worden gestuurd?

4 juli 2017 om 15:23

Je kunt twee schoenen bundelen in 1 bestelling. Dit kan door één kleur toe te voegen in jouw winkelwagen, te klikken op ‘Verder winkelen’ en tot slot nog een andere kleur toe te voegen!

5 juli 2017 om 02:16
heinhuiz Gebruiker

Ik haat pasvorm normaal. Normaal heb ik maat 44,5. Dus?

5 juli 2017 om 08:58
s.berenschot Gebruiker

Ik heb zelf 43.. Ik heb 4 schoenen van PME LEGEND.

1 – 42

2 – 43

1 – 44

De maten kunnen dus variëren.. Wil je zeker zijn dat je niks mis loopt koop ze alle 3 groter kleiner en de juiste maat en stuur ze vervolgend terug. Dit kost jou 5 euro… :)

5 juli 2017 om 09:00

Helaas kan ik daarover geen sluitend advies geven, omdat ik niet precies weet hoe groot jouw voet is, hoe die gevormd is en welke schoenen je normaal draagt.

Je kunt, denk ik, 3 dingen doen:
- Twee maten bestellen (44 en 45) en de minst passende schoenen weer terugsturen. Houd er rekening mee dat de retourkosten wel voor eigen rekening zijn. Meer informatie over retourneren vind je hierrr.
- De schoenen in een fysieke winkel passen en vervolgens hier, goedkoper, de goede maat kopen.
- De maat die je verwacht dat het beste past bestellen. Als hij niet past kun je hem retour sturen. Houd er rekening mee dat de retourkosten wel voor eigen rekening zijn. Meer informatie over retourneren vind je hierrr.

6 juli 2017 om 00:30
pzijlstra Gebruiker

Gisteren een paar minuten na twaalven pme stealth sneakers gekocht en zag vandaag onderstaande mail in mijn mailbox. Vreemd dat de schoenen nog steeds worden aangeboden……

Onlangs heb je bij ons (onder andere) Pme Stealth PBO72019-5014 43 gekocht. We willen je graag het een en ander toelichten over deze bestelling. 

Helaas moeten wij jou teleurstellen, de leverancier heeft dit product niet kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad. Jouw order is één van de bestellingen die niet uitgeleverd kan worden. Wij hebben geprobeerd om opnieuw een soortgelijk model in te kopen bij een andere leverancier, maar dit is niet gelukt. Om deze reden zullen wij dit product annuleren. Onze excuses voor het ongemak. 

Het aankoopbedrag van jouw bestelling zal binnen 5-10 werkdagen gecrediteerd worden.

Tegemoetkoming
Wij kunnen ons voorstellen dat je teleurgesteld bent en willen jou daarom tegemoet komen met een coupon ter waarde van €5,-.

6 juli 2017 om 10:12

Dat is zeker opvallend, pzijlstra! Ik ga hier even voor je achteraan.

6 juli 2017 om 22:35
pzijlstra Gebruiker

afgelopen nacht gewoon weer besteld maar ipv met paypal nu met ideal betaald….. Kost ibood toch een paar % minder, zal dat ‘t zijn ;)

Mag hopen dat ik de schoenen nu niet twee keer krijg!

7 juli 2017 om 22:11
pzijlstra Gebruiker

Order via Paypal is terug gestort en de order dat ik erna heb geplaatst en via iDeal heb betaald gaat gewoon door…. daarnaast is deze flash sale helemaal niet terug te vinden in het forum, 
http://nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/.

Beetje vreemde gang van zaken dit en lijkt er nu helemaal op dat t gecancelled is vanwege kosten aan Paypal ofzo. @Bas, Ben je er overigens nog achteraan gegaan?

7 juli 2017 om 22:14
pzijlstra Gebruiker

Excuus, staat wel in het forum, moet je blijkbaar de juiste catergorie sale aanklikken… dacht dat alles onder een kopje stond….

6 juli 2017 om 16:01
jorne16 Gebruiker

Ik heb de bestelling geannuleerd. In de McGregor online winkel kan je precies dezelfde Napoli schoenen halen, voor dezelfde prijs maar hoef je geen verzendkosten te betalen. Tevens hebben ze andere kleuren wel op voorraad. Mooie schoenen maar matig dat het in de officiele store goedkoper is. https://www.mcgregor.nl/nl/heren/schoenen/veterschoenen-napoli-bruin/2000199-C002.html

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.