3 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Björn Borg Sneakers

Björn Borg Sneakers
Kwaliteit, design & comfort

“You have to find it, no one else can find it for you.” Na zijn tenniscarrière nam Björn Borg zijn eigen uitspraak onder de loep en besloot om het toch maar voor het grote publiek te vinden. En dan hebben we het natuurlijk over die comfortabele sneakers van hem. In deze Flash Sale mooi aanbod voor een nog mooiere prijs!

3 juli 2017 om 07:14
mvankekem Gebruiker

Rijgde? Wat is dat precies?

3 juli 2017 om 09:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Tja… Euhm… We hebben het aangepast ;-)

Dank voor je oplettendheid.

3 juli 2017 om 08:35
marner84 Gebruiker

Jammer dat de schoenen bijna nooit in maat 39 beschikbaar zijn.

3 juli 2017 om 12:54
Sjaakey Gebruiker

Hoe valt de schoenmaat van de T220 low?

Zou zonde zijn als ik mijn maat (45) bestel en hij eigenlijk iets kleiner valt. In enkele gevallen moet ik namelijk maat 45,5 of heel soms zelfs 46 hebben.

Andere optie is 2 maten bestellen en de verkeerde retourneren.

Wat kunnen jullie mij adviseren?

3 juli 2017 om 13:43

Deze schoenen hebben een normale pasvorm. Je kunt dus je eigen maat bestellen.

Uiteraard kun je voor de zekerheid 45 en 46 kopen en vervolgens de niet goed passende retour sturen. Houd er wel rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Voor meer informatie over retoursturen, klik hierrrr.

3 juli 2017 om 14:43
folkie001 Gebruiker

Hebben al deze modellen een uitneembare binnenzool?

3 juli 2017 om 14:56

Ja, al deze modellen hebben een uitneembare binnenzool.

4 juli 2017 om 19:20
rvanbeijeren Gebruiker

Leuk schoenen aanbod. Helaas ben ik op vakantie tegen de tijd dat ze bezorgd worden. Mochten ze toch niet passen dan red ik het niet om ze binnen 14 dagen terug te sturen. Hoe hard is die retour deadline??

4 juli 2017 om 23:49
Moderator Paul Moderator

De zichttermijn van 14 dagen is niet rekbaar.

5 juli 2017 om 09:07
Fre Thomese Gebruiker

Tip: Koop de schoenen, meld ze binnen 14 dagen aan voor retour vanaf je vakantieadres. Dan heb je dáárna nog 14 dagen om ze daadwerkelijk terug te sturen. Als je dan dus wel thuis bent kun je ze dus gewoon passen en alleen retour sturen als ze dus echt neit blijken te passen ;)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.