29 juni 2017 om 00:00
iBOOD

The Chesterfield Brand

The Chesterfield Brand
100% kwaliteitsleer

Eens een trendsetter, altijd een trendsetter. En dat is zeker het geval voor The Chesterfield Brand. Net zoals met de bekende lederen sofa's, weet dit merk ook z'n stempel te drukken op de modewereld. De accessoirelijn met kwaliteitsvolle, lederen tassen is daar een mooi voorbeeld van!

29 juni 2017 om 00:06
marcvandersloot Gebruiker

Is het nu 14 inch of 15,6 inch?

De omschrijving op de hoofdpagina zegt wat anders dan op de bestel pagina.

29 juni 2017 om 00:07

Ter verduidelijking, het gaat om de Business bag, onderaan in de lijst van tassen

29 juni 2017 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Hallo Marc,

Dank voor jouw opmerkzaamheid. Ik heb er melding van gemaakt bij iBOOD zodat er duidelijkheid gegeven kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

29 juni 2017 om 08:49
mklkhanou Gebruiker

Lekker bezig Ibood. Ook ik was sinds gisterennacht in afwachting van reactie, maar inmiddels is ‘ie uitverkocht. Knullig.

30 juni 2017 om 00:42
Neopikkie Gebruiker

Gebeurd maar al te vaak hier, verkeerde info bij de deal Rn geen antwoord geven en vervolgens is het nog voor de ochtend uitverkocht. IBOOD is niet meer wat het geweest is en wordt met de dag slechter.

30 juni 2017 om 11:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Onze leverancier geeft aan dat 15 inch laptops hier zeker in passen. Excuus voor de verwarring.

5 juli 2017 om 12:58

Hallo Ibood,

Zojuist de tas ontvangen. Korte levertijd voor de verandering :-)

Ik was in de veronderstelling dat dit een 15,6 inch laptop vak zou zijn,.

Het vak is 35 – 36 cm breed.

Aangezien de leverancier aan geeft dat 15 inch makkelijk zou moeten passen, dan heb ik nieuws voor hem. Het past niet.

5 juli 2017 om 13:01

Nog even ter aanvulling, mijn laptop is 37,5 cm breed en heeft een scherm van 15,6 inch.

Omschrijving klopt dus voor geen meter.

29 juni 2017 om 09:04
mklkhanou Gebruiker

Hoe zit het met de onderstaande bruine tas? Dit is namelijk geen ‘bowling’ model.
Klopt de titel niet, of klopt de foto niet?

http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/25231/67944/chesterfield-bowling-bag-14.html

29 juni 2017 om 11:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

De foto is geheel correct, de titel enigszins verwarrend. De titel hebben we daarom aangepast.

Groeten,
Bas

1 juli 2017 om 00:55
Etinus Gebruiker

Pull-up leer is geen kwaliteitsleer te noemen. Dat zijn nl. gemalen leerresten op een stuk kunststof film. Gaat kleven als het warm wordt :O Had er bijna één besteld tot ik het goed las.

1 juli 2017 om 15:22
pduyn Gebruiker

In de meubel winkels wordt het onder meer als “Bycast leer”, “PU-leer”, “polyurethaan gecoat leer” of (ten onrechte) als pull-up leer verkocht. (Pull-up leer verwijst naar een soort van vetleer.

Maar even afwachten welke van de 2 het is. Ik denk niet dat chesterfield vermalen leer gebruikt.

Die 14″ was idd verwarrend maar heb m toch maar op goed geluk besteld. Achteraf wel blij mee :)

1 juli 2017 om 15:40
Jekko Gebruiker

Etinus: Volgens mij ben je in de war met ‘bonded leather’ .
Pull-up leer is leer geïmpregneerd met wax of olie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.