21 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Leather shoes

Leather shoes
Leren schoenen

We begrijpen dat je met deze temperatuur eerder aan slippers denkt. Toch vind je in deze Flash Sale een grote selectie business-schoenen en andere leren schoenen. Grijp nu je kans. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

21 juni 2017 om 00:10
toaohws Gebruiker

Goedemorgen,

Koop nooit ik herhaal nooit, Travelin’ London schoenen.

Ik hen 1 paar gehad, en na 3x er op gelopen te hebben, lieten de hakken al los.

Ik denk, ach nog een poging bij de schoenmaker, deze repareerde ze gratis, omdat hij mij garandeerde dat de hak welke bestond uit papieren gelijmde laagjes, het wederom zou begeven.

Hij had gelijk. Besteed iets meer aan bijv. van Lier in de aanbieding, dan deze weggooi schoenen te kopen.

Met vriendelijke groeten,

21 juni 2017 om 01:14
Moderator Paul Moderator

Beste toaohws,

Er zijn gelukkig ook heel veel tevreden dragers van Travelin’ (London) schoenen, maar het is erg vervelend dat jij een andere ervaring hebt. Was dit een aankoop via iBOOD? Dan was het raadzaam geweest om een service verzoek in te dienen zodat er naar een oplossing gekeken kon worden, want een hak mag niet loskomen al na enkele keren gebruik. 
Niettemin zeer vriendelijk van de schoenmaker om de hak kosteloos te repareren.

Vriendelijke groet, Paul

22 juni 2017 om 06:10
williamwhite Gebruiker

Hier hetzelfde verhaal. Zolen laten los. Uiteindelijk twee keer laten repareren bij een schoenmaker. (tweede keer gratis als garantie, maar die gaf ook aan dat het een lastige schoen was om iets van te maken) De bovenkant is ok. Maar ook voor mij geen Travelin meer. Schoenen voor de helft bij een Scapino o.i.d. gaan veel langer mee

22 juni 2017 om 21:22
PACS Gebruiker

Heb ook 1x Travelin’ shoenen besteld. Na het openen van de doos kreeg ik binnen 1 seconde (letterlijk!) het gevoel dat dit niet kon zijn wat ik besteld had. Dus nog eens de afbeelding bij de bestelling gezocht. Ziet er totaal anders uit. Het lijkt me duidelijk dat dit merk een totaal andere productie heeft voor wat ze daadwerkelijk verkopen en waar ze fotos van maken. De schoenen zoals geleverd leken wel crêpepapier, er zaten allemaal scheurtjes in het ‘leer’. Verder was de schoen bijzonder slecht afgewerkt. Zo had de rand van de zool een blauwige kleur, was de zool slecht gelijmd (met stukken lijm op de schoen), en zat er ruimte tussen het stiksel van de zool en de schoen. Simpel weg nooit meer dit merk voor mij.

21 juni 2017 om 14:34
jeanguigui1980 Gebruiker

Ik heb hier meerdere travelin schoenen gekocht, en het is echt meuk. Ik bleef ergens achter haken, complete zool scheurde los. Zolen zijn dus ook niet doorgestikt. Ik heb het er maar bij laten zitten, gefopt en dan maar op de blaren zitten.

22 juni 2017 om 01:47
argen Gebruiker

Ik heb de Ortiz & Reed Alondra gekocht. Ben benieuwd of de zool volledig van leer is zoals er in de specificaties staat ( Volledig Leren schoen ).

Heb trouwens ook eerder een Travelin Trondheim gekocht. Het leer is goed en een stevige schoen, maar de rits aan de binnenkant van de laars creëert bij het dichtmaken een harde punt. 1 keer een paar uur aangehad en gevolg waren 2 enorme schaafwonden waar ik weken last van heb gehad. Prachtige boot, domste constructie die ik ooit heb gezien.

22 juni 2017 om 01:49
argen Gebruiker

Overigens printscreens gemaakt van de Alondra om bewijs te hebben als deze anders mocht zijn dan afgebeeld. Doe ik bij elke aankoop op elke website.

23 juni 2017 om 12:20
Boei3nd3r Gebruiker

Even als tip hier:

Koop geen Ortiz & Reed.

Werd laatst vermeld ‘van 275 voor 90′.

Wat een troep… Lachwekkend.

Waren cognac leren schoenen, ze waren geel, zaten onder de krassen en het was volgens mij imitatieleer.

Wat een troep!

Uiteindelijk maar greves gekocht, die waren van 275 voor 275: je weet wel: kwaliteit ipv bagger.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.