15 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Björn Borg Boxers

Björn Borg Boxers
Kwaliteit, design & comfort

“You have to find it, no one else can find it for you.” Na zijn tenniscarrière nam Björn Borg zijn eigen uitspraak onder de loep en besloot om het toch maar voor het grote publiek te vinden. En dan hebben we het natuurlijk over die comfortabele boxershorts van hem. In deze Flash Sale een ruim aanbod aan 2- en 3-packs voor heren!

15 juni 2017 om 00:24
quinnNL Gebruiker

Wat is het verschil tussen al deze sets buiten de print? Zeker in vergelijking met die van gewoon sports sale?

15 juni 2017 om 08:08
Moderator Jim Moderator

Hi quinnNL!

Voor zover ik kan zien gaat het vooral om verschillende prints. Daarnaast zitten er 2-packs en 3-packs tussen!

Groetjes,

Jim

15 juni 2017 om 08:11
Baggio666 Gebruiker

Ook hier alles met korte pijpjes, dus niet als de plaatjes??

15 juni 2017 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het bericht van Wouter daar klopt inderdaad. Bjorn Borg omschrijft deze boxershorts ook als korte pijpjes. De afbeeldingen zijn correct.

15 juni 2017 om 10:40
caenwyr Gebruiker

Zijn dit enkel de shorts voor mannen? Of hebben jullie ook vrouwenshorts van BB in de aanbieding? Mijn meisje zweert bij die dingen :-)

15 juni 2017 om 10:43

Wij bieden vandaag enkel heren boxershorts aan, helaas!

15 juni 2017 om 13:34
jornsikkema Gebruiker

Ehhh.. ik snap t niet meer.. Zijn het nou de short shorts??

Of kan ik het gewoon retour sturen, als het niet de juiste zijn?

15 juni 2017 om 14:05

Je ontvangt de boxershorts zoals afgebeeld.

Alle informatie over retour sturen vind je hierrrr.

16 juni 2017 om 07:47
Corragio Gebruiker

Dit beantwoord helaas nog steeds niet het antwoord van jornsikkema.

Ook ik ben namelijk benieuwd of het de “Short Shorts” type zijn of juist de gewone “Shorts”. Dit zouden jullie makkelijk kunnen navragen.

Plaatjes zeggen namelijk niet veel en zijn veelal misleidend. Helaas vind ik dit een beetje niet professioneel dat men het niet navraagt ipv een simpel antwoord te geven.

Bij retour product kan je dan zeker weer zelf de retour verzendkosten betalen.

16 juni 2017 om 07:59
Moderator Jim Moderator

Hi Corragio!

Heb je toevallig het antwoord van Wouter gezien bij onderstaand topic? Hij heeft het namelijk reeds nagevraagd! 
http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/products/64497-170615/3x-bjorn-borg-boxershort/#comment-40983

Als daarmee je vraag niet wordt beantwoord, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Jim

16 juni 2017 om 10:52

En als aanvulling op Jim, Corragio:

Het gaat hier om de “Shorts”. Deze worden door Björn Borg ook omschreven als ‘kortere pijp’. Zie bijvoorbeeld hier.

Groeten,
Bas

15 juni 2017 om 14:31
Fstarren Gebruiker

Waarom blijven die verzendkosten te zo hoog ?

Zo blijft toch niks meer van die mooie prijzen over , helaas !

15 juni 2017 om 14:32

Deze verpakkingen passen niet door de brievenbus. Daarom rekenen we € 5,95 verzendkosten.

17 juni 2017 om 00:13
cdenauw Gebruiker

Toch een kleine aanvulling, die 5,95€ rekenen jullie ook aan indien het wel in de brievenbus past.

17 juni 2017 om 01:05
Moderator Paul Moderator

Beste cdenauw,

Voor verpakkingen die wel door de brievenbus passen is helaas alleen binnen Nederland een extra laag tarief mogelijk. Voor België is €5,95 het laagste tarief, ook als het pakje door de brievenbus past.

De verzendtarieven vind je terug in de FAQ bij Verzenden en bezorgen, onder punt 3.
Per enveloppost (kleine, lichte zendingen met een lage waarde en alleen voor Nederland) € 2,95
Pakket zending tot 5.00 kg € 5,95
Pakket zending van 5.00 – 40.00 kg € 8,95

Vriendelijke groet, Paul

15 juni 2017 om 16:32
Penhoorn Gebruiker

Ik ben op zoek naar BB van micro fiber. Ik kan niet 1-2-3 zien of die ook worden aangeboden.

15 juni 2017 om 17:50
Moderator Paul Moderator

Hallo Penhoorn,

De boxershorts in deze sale zijn allemaal van stretch katoen, Materiaal: 95% katoen, 5% elastaan.

Vriendelijke groet, Paul

16 juni 2017 om 06:48
vincenthirt Gebruiker

Ik wil 2 bestellingen plaatsen. Waarom moet ik 2x verzendkosten betalen?

16 juni 2017 om 07:28
Moderator Jim Moderator

Hi Vincent!

Normaal gezien zou je na het toevoegen van het eerste product, kunnen klikken op ‘Verder winkelen’ en zo vervolgens meer artikelen kunnen toevoegen aan je winkelmandje. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten :-)

Groetjes!

Jim

16 juni 2017 om 10:37
geert.daneels Gebruiker

Beste moderator,

Na een aantal identieke vragen blijf je nog steeds (bewust?) op de vlakte wat de lengte van de shorts in de Flash sale betreft, en verwijs je naar een bijdrage van Wouter op de Nederlandse site.

Wel, de informatie klopt NIET!!

De afbeeldingen op de site tonen de “Shorts”: deze hebben langere pijpjes, kijk de site van Borg er maar op na.

De beschrijving van het product spreekt echter van korte pijpjes: dan gaat het over de “Short Shorts”.

Ofwel klopt de afbeelding niet, ofwel klopt de beschrijving niet.

Wees nu aub voor eens en voor altijd duidelijk: gaat het om de “Shorts” met langere pijpen of om de “Short Shorts” met kortere pijpen.

Alvast bedankt voor een snel en duidelijker antwoord.

Vriendelijke groeten,

Geert

16 juni 2017 om 10:52

Hoi Geert,

Het gaat hier om de “Shorts”. Deze worden door Björn Borg ook omschreven als ‘kortere pijp’. Zie bijvoorbeeld hier.

Groeten,
Bas

16 juni 2017 om 10:53
Moderator Jim Moderator

Hi Geert,

Jammer dat nog niet geheel duidelijk was! Uiteraard niet bewust; we’re here to help!
Het gaat hier om de Shorts en niet om de Short-Shorts.

In beschrijving wordt inderdaad gesproken van ‘Korte Pijpjes’, hiermee worden ook de ‘Shorts’ bedoeld. De Short-Shorts hebben dus nóg kortere pijpjes. 

Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het even weten!

Groetjes,

Jim

16 juni 2017 om 11:40
geert.daneels Gebruiker

Hoi Bas, Jim,

Nu begrijp ik het; ik vrees dat jullie ook misleid geweest zijn.

Op de site van Borg worden alle “Shorts” beschreven als “ In dit klassieke halfhoge model van zacht stretchkatoen, met langere pijp”.

Het voorbeeld dat je zelf aanhaalde (Shorts Leaf and Flower; https://www.bjornborg.com/be/2p-shorts-bb-leaf-bb-flower) is daarop jammer genoeg een pijnlijke copy-paste uitzondering op hun eigen site. Iemand heeft op de Borg site foutief de tekst van de “Short Shorts” Leaf and Flower (https://www.bjornborg.com/be/2p-short-shorts-bb-leaf-bb-flower) gekopieerd naar de tekst voor de “Shorts” Leaf and Flower, inclusief de foutieve benaming “Short Shorts”.

Hier een voorbeeld dat wel correct is:

- Shorts Sticks and Graphic: https://www.bjornborg.com/nl/2p-shorts-bb-sticks-bb-graphic

- Short Shorts Sticks and Graphic: https://www.bjornborg.com/be/2p-short-shorts-bb-sticks-bb-graphic

Dus nogmaals: “Shorts” hebben een “langere pijp”, “Short Shorts” hebben een kortere pijp, ook volgens Borg.

Gezien jullie volharding ga ik er vanuit dat het om de Shorts gaat met langere pijp, wat de afbeelding ook suggereert.

Voor mij reden genoeg om te bestellen (ik wil namelijk graag de langere pijp). Indien bij levering blijkt dat het toch om de Short Shorts gaat, verwacht ik van iBood een gratis terugname.

Geert

16 juni 2017 om 20:12
watershed Gebruiker

Adres informatie : Ik kan mijn land kiezen (Belgie)

Afleveradres: Alleen Nederland????

Ik kan zo niks bestellen. Jammer genoeg…

16 juni 2017 om 21:00
Moderator Jim Moderator

Hi Watershed,

Ben je heel toevallig op de Nederlandse site terecht gekomen? Als je hem probeert te bestellen via de Belgische site (http://www.ibood.com/sports-fashion-be/nl/flash-sales/25009/2121/bjrn-borg-boxers/) lukt het dan wel om het afleveradres te selecteren?

Groetjes!

Jim

18 juni 2017 om 06:55
Nofke Gebruiker

Wanneer eens Björn borg ondergoed voor vrouwen?

18 juni 2017 om 16:53
Moderator Paul Moderator

Goede tip voor de inkopers: klikkerdeklik

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.