9 juni 2017 om 00:00
iBOOD

NoGRZ Schoenen

NoGRZ Schoenen
Voor dagelijks gebruik

Schoenen voor dagelijks gebruik in vrijetijd, op kantoor en tijdens citytrips. Dat is wat je in deze Flash Sale vindt. Alle schoenen hebben een frisse, moderne look en bieden een soepele pasvorm dankzij het gelooid leer. Neem snel een kijkje, want voor zowel heren als dames zijn er schoenen beschikbaar!

9 juni 2017 om 18:49
rvugt Gebruiker

Beste ibood,

Zojuist 2 paar schoenen los van elkaar besteld. Beide staan voor dezelfde verzend data klaar. Nu 2x verzendkosten betaald. Waar normaal dus 1x van toepassing zou zijn.

9 juni 2017 om 19:34
Moderator Paul Moderator

Beste rvugt,

Het is niet mogelijk voor ons om bestellingen achteraf te combineren. Maar het is wel op te lossen. :)

Als beide paar schoenen nog beschikbaar zijn, kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor beide producten. (na het toevoegen van het eerste paar kun je in de winkelmand op Verder winkelen klikken en het tweede paar toevoegen) Dan wordt maar eenmaal verzendkosten in rekening gebracht.

Vervolgens kun je bij Mijn iBOOD de vorige 2 bestellingen annuleren (Service Verzoek > Annulering) en zal iBOOD die aankoopbedragen terugstorten.

Vriendelijke groet, Paul

10 juni 2017 om 08:00
broervanbente Gebruiker

Sommige modellen lijken identiek aan die van Travelin, die ook wel eens aangeboden worden voor vergelijkbare prijzen. Lijkt mij geen toeval?

10 juni 2017 om 12:23
Quazie Gebruiker

http://www.toexplore.net/?lang=nl

Zit 1 en hetzelfde bedrijf achter idd. Travelin meer gericht op outdoor, noGRZ op de stadsmens.

10 juni 2017 om 22:06
Loudgti Gebruiker

Een paar weken geleden besteld in de off white kleur. Vervolgens krijg ik een paar dagen later het bericht van Ibood dat de leverancier niet kan leveren.

Nu zijn de schoenen weer bij ibood maar opeens 10 euro duurder. Eerste keer te lage prijs? Ik vertik het in ieder geval om het nu nog een keer te proberen voor een hoger bedrag.

11 juni 2017 om 12:43
rolfgizzo Gebruiker

Is dat nog steeds zo…..?! IBOOD ?!

12 juni 2017 om 09:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Waar doel je op, Rolf?

11 juni 2017 om 19:21
schellie80 Gebruiker

Hopelijk snel eens schoenen van een echt merk zoals vanbommel ofzo en niet van een outlet merk. Dit is een outlet merk dat een website heeft met dure schoenen maar bijna al hun schoenen verkoopt met veel korting. Is net hetzelfde zoals de horloges van groupon winkelprijs 1000 euro nu 150 euro ???????? jammer dat ibood deze praktijken ondersteunt.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.