8 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Parfum Vaderdag

Parfum Vaderdag
De lekkerste geurtjes

Op zondag 18 juni draait alles om één man: jouw papa! Verwen hem daarom met één van deze lekkere geurtjes. Voor elke vader is er een passende eau de toilette te vinden.

8 juni 2017 om 00:14
michaelvanoycke Gebruiker

Vaderdag in België = 11 juni.

Vaderdag in Nederland = 18 juni.

8 juni 2017 om 09:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Tot onze grote schrik hebben we gemist dat Vaderdag in België dit jaar een week eerder valt dan in Nederland. Zelfs onze Vlaamse collega keek net geschrokken rond. Excuus!

9 juni 2017 om 22:41
michaelvanoycke Gebruiker

Het is jullie helemaal vergeven haha :)

8 juni 2017 om 05:44
zwikkie Gebruiker

Verwachte verzenddatum is 15 juni… Dit is dus al te laat voor België en voor Nederland wordt dit toch ook wel spannend… Kunnen jullie mij garanderen dat ik de parfums op tijd heb?

8 juni 2017 om 09:31

In België zullen we ze helaas niet kunnen leveren. Ze zijn in Nederland wel op tijd binnen voor vaderdag.

8 juni 2017 om 07:31
Grrrrrene Gebruiker

Beetje flauw: Parfum Vaderdag en welgeteld 1 artikel is EdP, de rest is EdT. Wel goede prijzen, maar ik vraag mij altijd af hoe oud zulke flesjes zijn, aangezien parfum en EdT wel degelijk een houdbaarheidsdatum hebben waarna hun werkingsduur achteruit gaat…

8 juni 2017 om 09:52

We vragen dit even voor je na.

8 juni 2017 om 10:51

Helaas hebben we hier geen zekerheid over kunnen ontvangen.

9 juni 2017 om 20:12
unidentified Gebruiker

Werkingsduur, wow! Geen enkele parfum werkt langer dan een paar uur. Dan spuit je jezelf voor die prijs toch nog een keer lekker helemaal onder. Loop jij serieus met een stopwatch rond hoelang het parfummetje werkt? Maar heej, ik ruik parfum na 2 weken nog in kleding en dergelijke waar anderen helemaal niets ruiken. Ik heb parfum van 10 jaar oud die nog net zo lekker lang stinken als nieuwe. Sjappo dat de mod het nog voor je gaat navragen ook,.. (wat ik eigenlijk zeer betwijfel, haha)

8 juni 2017 om 07:52
woep Gebruiker

Toch spijtig dat iBood alleen aan de Nederlandse papa’s denkt…

8 juni 2017 om 09:31
Derek83 Gebruiker

Burberry London kan ik aanraden, heb die toevallig vandaag op gedaan. De prijs is wel oke, maar ik heb ‘m een tijdje terug ook voor dezelfde prijs gekocht zonder verzendkosten.

8 juni 2017 om 13:05
Derek83 Gebruiker

Blijkbaar is deze aanbieding nog geldig: https://www.opisopvoordeelshop.nl/folder

24,98 met veel lagere of geen verzendkosten (afhankelijk van hoeveel je besteld)

8 juni 2017 om 13:06
Derek83 Gebruiker
8 juni 2017 om 10:14
jaspertjess Gebruiker

Lekker zo’n hunt… vorige week de davidoff voor €15,- gekocht

10 juni 2017 om 00:18
jovanotto Gebruiker

Oude geuren allemaal…totaal oninteressant,  staan het hele jaar door in iedere folder van de kijkshop tot etos.

Wat modernere geuren voor de vaderdag zou wel leuk zijn…

10 juni 2017 om 13:56
Thommie Gebruiker

Slechte aanbiedingen ibood. CK 100 ml vind je makkelijk voor onder de 25€ op verschillende websites. Kijken jullie vooraf nooit of je wel concurrerend bent? Zou wel handig zijn…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.