6 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Nomad Outdoor

Nomad Outdoor
#OriginalAdventures

Kamperen met vrienden of met het gezin. Elk festival in het land (en daarbuiten) onveilig maken. Een avondje onder de sterren slapen. Of de wereld rondreizen. Wat jouw plannen ook mogen zijn voor deze zomer, dankzij de producten van Nomad ga je volledig voorbereid op pad! 

6 juni 2017 om 11:05
onderkruiper Gebruiker

Wel zin om onder zo’n slaapzak te kruipen (haha grappig he icm mijn naam).

Maar zonder dollen: Complimenten voor de uitgebreide specs bij de slaapzakken. Keep up the good work :)

6 juni 2017 om 12:33
-Tom- Gebruiker

Even een vraagje over die slaapzakken;

Welke kunnen aan elkaar worden geritst om 1 grote slaapzak te krijgen ? Is dat met alle modellen doenbaar ?

6 juni 2017 om 13:37
hiemstra82 Gebruiker

Als je twee dezelfde hebt kan t met allemaal.

6 juni 2017 om 21:43
RKS Gebruiker

In de tekst lees ik bij de jongensslaapzak dat hij ook geschikt is om er een meisje tot 145 cm lang bij in te laten slapen? Foutje? Nu is mijn zoon met 10 jaar oud gelukkig nog niet in dat stadium… Of doet mijn geest nu rare dingen.

Nomad Sleepyhero Slaapzak | Jongens

Of het nou je zoontje is die meegaat kamperen of je neefje die bij je komt logeren – met deze slaapzak heeft hij het in ieder geval lekker warm. Zelfs als het buiten 4°C is. Daarbovenop heeft de slaapzak ook nog een waterafstotende laag en haakjes aan de onderkant om hem na gebruik uit te hangen. Met een lengte van 160 cm is de slaapzak geschikt voor meiden tot 145 cm lang.

6 juni 2017 om 22:28
Moderator Paul Moderator

De slaapzakken Sleepybeauty en Sleepyhero zijn (vrijwel) hetzelfde op de kleurstelling na. 
Zo te zien is de tekst van de Sleepbeauty gekopieerd naar de Sleepyhero zonder te zijn aangepast. 
De slaapzakken zijn niet groot genoeg om 2 (jonge) personen tegelijk te herbergen.

7 juni 2017 om 01:09
Anna1987 Gebruiker

Hallo!

Ik probeer de rugzak Daisy te bestellen, alleen ik krijg bij afleveradres automatisch België als land ingevuld ( en kan daarom ook niet met iDEAL betalen). Wordt dit product alleen in België geleverd of doe ik wat verkeerd en kan het ook in Nederland geleverd worden ( en in dat geval; wat moet ik doen om het probleem op te lossen)?

Bvd!

7 juni 2017 om 01:43
Moderator Paul Moderator

Hallo Anna,

Waarschijnlijk ben je per abuis op de Belgische website van iBOOD terechtgekomen. 
Om rechtstreeks bij de Nomad sale voor NL te komen kun je op de link klikken.

Vriendelijke groet, Paul

7 juni 2017 om 10:09
Anna1987 Gebruiker

Ah dat is inderdaad het probleem geweest, dank!

7 juni 2017 om 07:30
lieslas Gebruiker

Hallo

Wat is er aan te raden wat betreft de slaapmatten en comfort?

Groeten

7 juni 2017 om 14:58
IceTT Gebruiker

Hoe dikker een matje, hoe comfortabeler hij over het algemeen is. de XW 10 cm is dus aan te raden.

7 juni 2017 om 18:00
Giobbe Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

8 juni 2017 om 06:10
reentje811 Gebruiker

Oeps, foutje van jou.

Dit is de XW. Scheelt 10 cm in breedte. Dus daardoor is iBood juist een stapje voor op Coolblue..

8 juni 2017 om 23:12
Laureys Gebruiker

Kunnen er geen 2 slaapmatten tegelijk besteld worden?

8 juni 2017 om 23:36
Laureys Gebruiker

ik zie het al…dit was de laatste :(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.