1 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Fun sports

Fun sports
Keep rolling

Niets zo fijn om in de zomer je skates aan te trekken en zo door het park te rollen. De kleintjes doen je gretig na, maar dan misschien eerder op een leuke vouwstep. Op welke manier jij je ook wilt voortbewegen deze zomer, in deze Flash Sale vind je vast wat!

2 juni 2017 om 00:17
JelleMasson Gebruiker

Wat extra info over maximum gewicht bij bijvoorbeeld de longboards zou wel handig zijn, me dunkt. Heb vernomen dat 9-laags esdoorn longboards wel wat gewicht kunnen verdragen, maar zie hier nergens een getal staan.

2 juni 2017 om 09:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het maximale gewicht is 100 KG.

2 juni 2017 om 12:04
ToonyBee Gebruiker

3 typen skates, maar enkel de foto’s van 1 paar. Zijn er ook foto’s van de anderen?

2 juni 2017 om 12:25

In deze Flash Sale zijn enkel de Matrix 80 skates beschikbaar, daarom vermelden we ook enkel deze foto’s. Ik snap dat de specificaties wel wat vragen op kunnen roepen en ga ervoor zorgen dat deze worden aangepast!

20 juni 2017 om 11:47
Deterior666 Gebruiker

Ondertussen staat mijn pakket al bijna een week op “verzonden”, maar bij PostNL hebben ze enkel nog maar “shipment is pre-alerted” staan, is dat normaal?

20 juni 2017 om 11:59
Moderator Jim Moderator

Hi Deterior666,

Heb je toevallig een SO nummer voor me? Dan ga ik de klantenservice vragen om even te checken wat de status is!

Groetjes,

Jim

20 juni 2017 om 15:56
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Deterior666,

We hebben het wel eens gezien dat het na een week stilstaan weer verder het proces in gaat. Ik zal morgenmiddag nog eens nakijken en wanneer nodig een transportonderzoek voor je opstarten. Hier krijg je dan per e-mail bericht van.

Groeten,
Wessel

26 juni 2017 om 14:30
frankell Gebruiker

Ik heb mijn skates 24 dagen geleden besteld. Bij postNL staat er Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen is, maar op jullie site staat er dat hij verzonden is. Wanneer ga ik mijn skates thuis aankrijgen.

26 juni 2017 om 15:04

Hi frankell,

Dat is een vervelende situatie! Ik ga mijn collega vragen om dit even voor je te checken en hierover bij je terug te komen.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.