14 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Travelin' Herenschoenen

Travelin' Herenschoenen
Casual, klassiek of sportief?

Keuze genoeg in deze Flash Sale! Naar welk type schoenen je ook op zoek bent, Travelin' heeft vast wel een paar dat bij jouw stijl past. Neem snel een kijkje en combineer er gerust op los. Zo heb je voor elke gelegenheid de perfecte schoenen!

Size guide

Check hierrrr de size guide van alle modellen om te zien welke maat schoen het beste om jouw voeten past. 

14 mei 2017 om 08:40
Bramhaan Gebruiker

De kwaliteit van Travelin laat wel te wensen over, laatst een paar maanden geleden een paar gekocht en op meerdere plekken komen de stiksels al los. Niet de duurste schoenen, maar ook niet echt waar voor je geld, kan je beter naar de Primark gaan dan weet je tenminste dat het niet al te best is, maar daar heb je dan ook niet voor betaald.

14 mei 2017 om 10:54
Heldendaad Gebruiker

Dat zegt meer over hoe jij met je schoenen omgaat. Prima tevreden over de kwaliteit, ik heb twee paar aangeschaft vorige ronde.

De enige aantekening is dat cognac niet de cognac kleur heeft. Ze vallen donkerder uit. Maar dat matchte weer met mijn donker uitgevallen cognac riem, dus perfect

14 mei 2017 om 13:50
broervanbente Gebruiker

Voor de oorspronkelijke prijs zou ik iets meer kwaliteit verwachten: de zool komt naar mijn idee wat snel los. Met de iBood-prijs echter zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding. Uitstekende schoenen met zeer goede pasvorm, eindelijk echt goede zittende maat 48. Ik ga nu nummers 4 en 5 bestellen.

15 mei 2017 om 00:22
bart123spam Gebruiker

Ik heb de Travelin’ Harwich Sneakers, maat 45 valt eentje aan de kleine kant, ben tevreden over de kwaliteit (pas 4x gedragen btw)

15 mei 2017 om 02:39
Ish1tyounot Gebruiker

Hetzelfde als met die Spaanse Pina Collada schoenen van afgelopen, per stuk te prijzig. Dan liever Ecco’s en/of schoenen die je gewoon eerst kan passen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.