11 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Schoenensale

Schoenensale
Sound of shoes

Net zoals de meeste dingen in het leven, scoor je ook het beste paar schoenen op het moment dat je niet op zoek was. Zoals bij een uitverkoop bijvoorbeeld. En je raadt nooit wat dit is: jawel, een schoenensale met scherp geprijsde exemplaren voor zowel dames als heren. Wees er wel snel bij, want…

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

11 mei 2017 om 00:06
moikke Gebruiker

Je kan geen maat en kleur kiezen bij de lederen heren enkellaarsjes.

11 mei 2017 om 09:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zoals in de titel en tekst aangegeven, zijn deze laarsjes enkel in maat 43 beschikbaar.

11 mei 2017 om 14:47
moikke Gebruiker

Dat stond er vannacht nog niet bij. Of ik was slaapdronken. Ik heb er nog speciaal op gelet. Maar goed. Dan hak ik wel mijn tenen af.

11 mei 2017 om 00:15
peterpan16 Gebruiker

Ik wil maat 43 van die leren schoen. Hoe kan ik de maat kiezen?

11 mei 2017 om 09:04

Bedoel je de Spiaggia Leren Enkellaarzen? Deze is enkel in maat 43 beschikbaar. Een maat kiezen is dus niet nodig.

Indien je vraag over een andere schoen gaat: Enkel de maten die in het dropdownmenu staan, zijn beschikbaar.

11 mei 2017 om 14:21
peterpan16 Gebruiker

0ke top. Bedankt ga een paar bestellen van de leren

11 mei 2017 om 02:54
rutgertrimunt Gebruiker

Wil graag maat 44 bestellen…graag even dui

delijkheid!

11 mei 2017 om 09:02

Zoals in de titel en tekst aangegeven, zijn de Spiaggia Leren Enkellaarzen enkel in maat 43 beschikbaar.

12 mei 2017 om 10:24
VinceC Gebruiker

Kunnen deze nog teruggestuurd worden als de schoenen niet passen?

12 mei 2017 om 10:32

Dat is zeker mogelijk. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug. Enkel de retourkosten zijn dan voor je eigen rekening.

Meer informatie vind je hier.

12 mei 2017 om 10:48
VinceC Gebruiker

Thanks. Dan bestel ik er straks als ze nog beschikbaar zijn.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.