11 januari 2017 om 00:01
iBOOD

GAASTRA

GAASTRA
Wind en kou kunnen komen

Gaastra zorgt in hun kledinglijnen voor een unieke mix van functionaliteit en fashion, waarbij tevens de intense passie voor zeilen en zee terug te zien is. Kortom: met de kleding van Gaastra loop je er modieus bij en tevens houdt het je warm, droog en comfortabel. Ja, zowel aan land als op zee en ongeacht de hoeveelheid wind en neerslag Moeder Natuur jouw kant opstuurt.

„EEN NOSTALGISCHE LOOK MET HIGH-PERFORMANCE TECHNOLOGIE VOOR DE URBAN SAILOR.“

Functie ontmoet fashion. Naast de beste bescherming tegen de natuurelementen ligt de focus van de collectie voornamelijk op traditioneel vakmanschap en materiaalgebruik.

11 januari 2017 om 15:11
Moderator Paul Moderator

Welkom bij deze flashsale van Gaastra kleding.

12 januari 2017 om 00:34
rbracke Gebruiker

Community  direct

Ontbreekt  :(

12 januari 2017 om 00:48
Moderator Paul Moderator

In verband met een technische reden is er helaas geen directe knop naar het forumtopic bij deze sale. 
Excuses daarvoor.

12 januari 2017 om 01:10
rbracke Gebruiker

oke

12 januari 2017 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi rbracke,

We zullen bij de dealomschrijving een linkje toevoegen :-)

Groeten,
Bas

12 januari 2017 om 09:58
wourk Gebruiker

Bij de sale zit ook een donsjas. Voor ik deze koop zou ik graag willen weten hoe de eendendons verzameld is, om te weten hoe diervriendelijk dit is gebeurd (liever geen jas waarvoor dieren gemarteld worden). Kan je dit vertellen?

12 januari 2017 om 10:19

Hi Wourk,

Dit vraag ik even na.

Groeten,
Bas

12 januari 2017 om 13:38
wourk Gebruiker

Is er inmiddels al duidelijkheid?

12 januari 2017 om 13:56

Hoi Wourk,

De vraag is bij de leverancier intern doorgezet. We wachten momenteel nog op duidelijkheid.

Groeten,
Bas

13 januari 2017 om 16:24
wourk Gebruiker

Het duurt lang voor er duidelijkheid is. Die zal er voor het einde van de actie wel niet meer komen (nu weekend). Ik ben bang dat dit ook betekent dat de dons niet diervriendelijk is, want anders wisten ze het vast gelijk wel. Oftewel eenden die gedwangvoederd worden en meerdere malen levend geplukt worden. Ik heb er best wel moeite mee om dat te dragen, hoe functioneel en mooi een jas verder ook is.

13 januari 2017 om 23:20
Moderator Paul Moderator

Beste wourk,

Het spijt me dat er nog steeds geen duidelijkheid is. Dat er nog geen antwoord ontvangen is, betekent niet automatisch dat het dons niet diervriendelijk verkregen is. 
Ik zal een reminder sturen, zodat er hopelijk na het weekend wel een reactie gegeven kan worden. Dan is deze flashsale inmiddels afgelopen. Maar je kunt ervoor kiezen om tot aankoop over te gaan en op basis van het antwoord te besluiten of je de jas wilt behouden of liever de aankoop annuleert (voor verzending). 
Dit kan via Mijn iBOOD – Bestelling – Service Verzoek – Annuleren.

Vriendelijke groet, Paul

25 januari 2017 om 22:25
wourk Gebruiker

Jammer genoeg is er nog steeds geen antwoord en is mijn vorige opmerking verwijderd. Hoe moeilijk kan het voor ze zijn om te informeren bij hun leverancier?

27 januari 2017 om 16:46

Hoi wourk,

We hebben nogmaals navraag gedaan. Helaas heeft onze leverancier geen uitsluitsel kunnen geven.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.