8 november 2016 om 00:01
iBOOD

Teva

Teva
Schoenen, slippers en sandalen

Heb jij nog goede sandalen nodig voor je backpackreis? Of slippers voor je surfvakantie? Teva staat voor loopgemak, comfort en kwaliteit. Riemen vast en gaan!

8 november 2016 om 11:41
Susantigoon Gebruiker

AHA! Dus jullie hebben nog een stock Sterling Slip-On weten aan te boren?

Reuze comfortabel die instappers, aanradertjes, heb ze in het olijf. Overweeg nu van beide kleuren nog een paar.

11 november 2016 om 08:20
toklana Gebruiker

hoe vallen de schoenen uit? groot of klein of kan ik gewoon mijn normale maat kopen

11 november 2016 om 10:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi toklana,

Dit ga ik even navragen.

Groeten,
Bas

11 november 2016 om 12:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi toklana,

TEVA schoenen vallen overwegend wat kleiner uit, circa een halve maat.

Groeten,
Bas

11 november 2016 om 14:02
EllisOrmel Gebruiker

Hmm, apart. Want ik kan hier juist altijd maat 42 van de teva sandalen pakken, terwijl ik bij menig ander merk altijd 43 nodig heb… Heb nu dan ook de slip ons in maat 42 besteld, dus hopen dat die passen!

11 november 2016 om 15:08
Susantigoon Gebruiker

Ik leef normaliter bij vBommel, Greve, Dubarry en Tods op maat 8 / 42 en heb met die instappers van Teva geen problemen ondervonden.

8 november 2016 om 23:59
Susantigoon Gebruiker

2 paar besteld.

9 november 2016 om 09:42
BikerJJ Gebruiker

Quote: “Heb jij nog goede sandalen nodig voor je backpackreis?” Ja!! Maar, waar zijn dan die gave minimalistische, barefoot sandalen gebleven die Teva ook maakt? Want juist die gebruikt men natuurlijk voor het backpacken als je niet zoveel ruimte hebt in je tas. Niet die lompe sandalen waar je een mijn explosie nog mee overleefd… Jammer, had dus graag ook de andere varianten gezien!

11 november 2016 om 15:10
Susantigoon Gebruiker

De ‘originals’ zijn her en der ook voor een met hier vergelijkbare prijsstelling te krijgen, dus zeg maar ca. 4 tientjes.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.