6 november 2016 om 00:01
iBOOD

Onepiece laid back fashion

Onepiece laid back fashion
Comfort Brings Confidence

Je kent ze vast al veel langer: de jumpsuits van Onepiece. Super-relaxt, stoer en street style fashionable! Behalve de jumpsuit heeft het merk ook super-relaxte hoodies, broeken en jassen. Je moet toch wel minimaal één item van dit merk in de kast hebben liggen, sowieso een jumpsuit! Heeft het prijskaartje van Onepiece je tot nu toe weerhouden om enkele items te kopen? Dan is dit je kans, want deze Flash Sale bevat verschillende items uit de Onepiece collectie, en zoals je gewend bent pak je ze allemaal mee met een dikke iBOOD-korting!

6 november 2016 om 00:05
josabbe Gebruiker

Haha, opgericht in 2017 in Oslo :o De ttekstschrijver van iBood is even de tijd uit het oog verloren :-)

6 november 2016 om 01:23
Moderator Paul Moderator

Hallo josabbe,

Dank voor jouw oplettendheid. Onepiece is opgericht in 2007.

Vriendelijke groet, Paul

7 november 2016 om 10:14
rame Gebruiker

Hi, zou je borst- en middelomtrek kunnen geven voor XL hoodie met rits aub.

7 november 2016 om 10:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi rame,

Even voor de zekerheid. Gaat jouw vraag om de Onepiece Grip Long Jacket of de Onepiece Slow hoodie?

Groeten,
Bas

7 november 2016 om 13:39
rame Gebruiker

Dag Bas, het gaat om de Onepiece Slow Hoodie.

8 november 2016 om 09:40

Hoi rame,

De maattabel kun je hier vinden:

https://www.onepiece.com/en-nl/hoodies–sweatshirts/slow-zip-hoodie-dark-grey-melange

Groeten,
Bas

7 november 2016 om 20:04
Evelyne88 Gebruiker

Zouden jullie misschien een matentabel hierbij kunnen zetten?

Ik zou namelijk graag een jumpsuit kopen, maar weet totaal niet voor welke maat ik zou moeten kiezen.

7 november 2016 om 21:37
Gaiserbeest Gebruiker

Ik zou ook graag een maattabel zien, die staat er op alle andere sites ook gewoon bij!

7 november 2016 om 21:44
Gaiserbeest Gebruiker

Btw; een tel zoekwerk levert natuurlijk resultaat op hun site: 
https://www.onepiece.com/en-nl/mens/jumpsuits/mono/mono-onesie-grey-melange

8 november 2016 om 06:13
rimave Gebruiker

Ze vallen vrij groot. Voor een normale pasvorm zou je het beste een maatje kleiner kunnen bestellen.

8 november 2016 om 20:46
NepGangster Gebruiker

Vanmiddag eentje besteld. Nu is de vrouw jaloers en wil zij het slim model (maat S). Bij mijn bestelling had ik een code voor gratis verzending. Deze mag ik niet nog een keer gebruiken, kan ik misschien een nieuwe code ontvangen voor een nieuwe bestelling of willen jullie deze onesie nog bij de bestaande bestelling doen?

Gr

Sander

8 november 2016 om 23:21
Moderator Paul Moderator

Beste Sander,

Een code is inderdaad maar eenmalig te gebruiken. Helaas kan ik je geen nieuwe code geven. 
Ook is het niet mogelijk om achteraf bestellingen te wijzigen of samen te voegen.

Je kunt zelf producten samenvoegen door een nieuwe bestelling te plaatsen voor beide producten en de vorige bestelling te annuleren. Maar dan verlies je het voordeel van de “gratis verzenden” code en betaal je alsnog verzendkosten voor de nieuwe bestelling, dus in jouw geval levert dat niets op.

Laatste kansje is om morgen telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en dit voor te leggen. Dan loop je wel het risico dat het gewenste product intussen uitverkocht kan raken, met een teleurgestelde vrouw tot gevolg.

Vriendelijke groet, Paul

24 november 2016 om 13:39
DewiWesterbaan Gebruiker

Hallo,

Net retourformulier gekregen alleen een OUT-nummer nodig, waar kan ik dat vinden? Heb de pakbon weggegooid..

Groeten, DewiWesterbaan

24 november 2016 om 15:26

Hoi Dewi,

Dit is OUT/1096723

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.