4 november 2016 om 00:01
iBOOD

Delsey Koffers

Delsey Koffers
Reizen met Delsey

Het gebeurt wel eens dat een mens zijn stoute schoenen aantrekt, zijn spullen pakt en de wijde wereld intrekt. Of gewoon op vakantie gaat. Hoe dan ook: als je d edeur uitgaat, heb je en koffer nodig om de broodnodige spullen in te stoppen ter overleving. En die hebben we vandaag! Van het Franse prachtmerk Delsey.

4 november 2016 om 11:29
EWand Gebruiker

Er staat hier dat het materiaal polycarbonaat is: https://www.wardow.com/nl/delsey-cineos-l-spinner-sand-3578821-07.html
In de iBood beschrijving staat ABS.

Hoeveel jaar garantie zit er op de koffer?

4 november 2016 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi EWand,

Jouw link leidt naar een ander model van Delsey.

Wij geven 2 jaar garantie (zie specificatiespagina).

Groeten,
Bas

4 november 2016 om 14:35
EWand Gebruiker

Modelnaam (Cineos), uiterlijk, afmeting, gewicht en inhoud zijn identiek.
Ik vraag me dus af waar het aan af te zien is dat het een ander model is?

4 november 2016 om 14:58

Hoi EWand,

Ik dacht eerder vanmiddag enkele cosmetische verschillen te zien, maar zie dat ik niet goed heb gekeken.

We gaan dit even navragen.

Groeten,
Bas

4 november 2016 om 15:15

Hoi EWand,

We hebben dit even nagevraagd bij onze leverancier. De door ons aangeboden koffers zijn van ABS.

Groeten,
Bas

4 november 2016 om 17:03
EWand Gebruiker

Bedankt, ik heb hem besteld.

5 november 2016 om 02:57
PACS Gebruiker

Heb een grote Delsey koffer besteld maanden geleden (alweer Juni). Enkele dagen na ontvangt meegenomen naar Budapest. Het handvat ging gelijk kapot. Het voelde al zwak aan, dus was er voorzichtig mee. Koffer was ook maar met circa 20 KG beladen. Nu al maanden verder met proberen garantie te halen. Eerst bijna 1,5 maand bezig geweest met het externe ’service’ punt van iBood. Die reageerden gewoon niet meer. Daarna van iBood te horen gekregen dat ik het terug kon sturen binnen een aantal dagen. Was niet in staat zo snel het terug te sturen omdat ik in het buitenland zat. Dus weer opnieuw contact opgenomen. Weer 2 weken verder zonder iets gehoord te hebben.

De constructie is gewoon slecht voor een grote koffer. Vrees dan ook dat als ik eindelijk de koffer gerepareerd heb het zo weer kapot is tijdens de eerste reis. Bijna 6 maanden verder zonder oplossing. Zou de koffer graag gewoon terug sturen, omdat de constructie slecht is.

5 november 2016 om 03:57
Moderator Paul Moderator

Beste PACS,

Ik zal jouw melding doorgeven aan de klantenservice zodat het spoedig opgelost kan worden. 
Heb je voor mij ook een ticketnummer van het ingediende serviceverzoek?

Vriendelijke groet, Paul

5 november 2016 om 11:50
PACS Gebruiker

Hallo Paul,

Dank je! Case nummer is: 160920-000098.

Groeten

7 november 2016 om 12:17
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste PACS,

Bedankt voor je melding. Excuses dat een antwoord zo lang op zich heeft moeten laten wachten. Ik heb je laatste e-mail erbij gepakt en deze van een antwoord voorzien.

Groeten,
Wessel

5 november 2016 om 13:35
Askmax64 Gebruiker

Hallo PACS,

Is jouw koffer van Delsey exact  dezelfde model/type zoals deze vandaag door Ibood is aangeboden?

Groet,

Max

6 november 2016 om 00:22
PACS Gebruiker

Nee, het gaat om onderstaande model. Ik kan niet goed oordelen of het handvat dezelfde constructie heeft.

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/15431/33262/delsey-exception-70-cm.html

5 november 2016 om 14:05
xsr Gebruiker

Hallo,  die duurste,  is dat een set van 3 stuks?

5 november 2016 om 14:12
xsr Gebruiker

Never mind,  net verder gelezen.  Staat in de tekst.  :-)

6 november 2016 om 04:24
loekbouten Gebruiker

Waarom hebben jullie het over een garantie van 2 jaar, terwijl er normaal gesproken een garantieperiode van 5 jaar op Delsey koffers zit ?

6 november 2016 om 17:51
Moderator Paul Moderator

Beste Loek,

De garantieperiode van 2 jaar loopt via iBOOD. Daarnaast hanteert Delsey verschillende garantieperiodes van 2, 5 of 10 jaar, afhankelijk van het product.

https://www.delsey.com/en/warranty.html
Every DELSEY product has a 2-, 5- or 10-year warranty from the date of purchase. To find length of time the warranty is valid, please see the warranty certificate inside your luggage.

Vriendelijke groet, Paul

7 november 2016 om 07:29
gillesvdb Gebruiker

Wat zijn de individuele gewichten van de 3 valiezen in de set?

7 november 2016 om 09:46

Hoi Gilles,

Dit vragen we even na.

Groeten,
Bas

21 november 2016 om 14:32
jeroenkla Gebruiker

waar blijven de koffers nou? Verzending al 3 keer uitgesteld…

21 november 2016 om 14:39
Moderator Paul Moderator

Hallo Jeroen,

We gaan er vanuit dat de Delsey koffers op 22 november verzonden zullen gaan worden. 
Zodra de bestelling verzendklaar gemaakt is, zul je een email ontvangen met Track & Trace code.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.