2 november 2016 om 16:30
iBOOD

Merrell Outdoorschoenen

Merrell Outdoorschoenen
De juiste schoenen!

Santiago de Compostela, de Zeven Heuvelen, het Pieterpad, de Saksenroute of de Gross Glockner. Allemaal ‘peanuts’ als je eenmaal de juiste outdoorschoenen hebt.

2 november 2016 om 22:05
jos.elders Gebruiker

Uit ervaring kan ik zeggen dat de Merrell Rant (Dash) casual fijne schoenen zijn. Goede, stevige pasvorm en lopen soepel.

2 november 2016 om 22:13
theo_reet Gebruiker

Ik zal graag de granite willen , maarooster kan alleen aantallen kiezen  en geen maat ?

2 november 2016 om 23:51
Moderator Paul Moderator

Beste Theo,

Bij de deal die jij waarschijnlijk bedoelt, is de Ridgepass GTX in de kleur Granite Moss helaas alleen in maat 45 beschikbaar. Excuses dat dit niet erg duidelijk aangegeven is, bij deze Merrell uitverkoop.

Bij deze deal kan de Ridgepass GTX ook in de kleur Granite Moss gekozen worden. Hier zijn de maten 41, 42, 43, 44 en 46.5 beschikbaar.

Vriendelijke groet, Paul

3 november 2016 om 05:53
kommieske Gebruiker

Hoe kan ik nu schoenen bestellen wanneer er nergens een maat vermeld staat?

3 november 2016 om 09:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi kommieske,

Bij welke schoenen kan je de maat niet vinden?

De maten staan in het dropdown of in de titel boven de tekst vermeld (indien er slechts 1 maat beschikbaar is).

Groeten,
Bas

3 november 2016 om 08:39
Kenshi Gebruiker

Spijtig, geen Mid’s GTX. Er worden veel te vaak Low schoenen aangeboden imo.

3 november 2016 om 10:35
Schredder Gebruiker

Ehh, hier -> http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/18105/38525/merrell-ridgepass-outdoorschoenen.html

3 november 2016 om 13:24
Kenshi Gebruiker

Geen Gtx en ook geen gangbare maten

3 november 2016 om 11:51
bartoli Gebruiker

Ik heb zelf een aantal paar Merrell’s, en ik kan ze qua draag en stapcomfort zeker aanbevelen.

Maar, de “Rant Black” wordt normaal met zwarte veters verkocht, en niet met witte veters zoals op de foto’s. En uit ervaring weet ik dat als de “originele” veters er niet inzitten, dat die dan sneller (veel sneller) verslijten dan de originele. (mss daarmee dat de prijs zo interessant lijkt).

Dus, zitten er nu echt witte veters in, of zijn het toch de zwarte?

3 november 2016 om 12:08

Hoi Bartoli,

We gaan dit even checken.

Groeten,
Bas

3 november 2016 om 13:23

Hoi bartoli,

Deze schoenen hebben zwarte veters. We gaan de afbeelding aanpassen.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.