27 oktober 2016 om 00:00
iBOOD

Nike sportkledij

Nike sportkledij
Geef Swoosh aan je sport

Eén van de bekendste logo’s is natuurlijk dat van Nike. Als je sport in een outfit met de befaamde Swoosh erop, voel je je meer als een echte atleet. Daarom bieden we in deze Flash Sale onder andere shorts en shirts aan zodat jij je sportprestaties naar een nieuw niveau kunt tillen. Met de hulp van Nike word jij de ster van het veld, de gym of de loopbaan.

27 oktober 2016 om 00:17
hvwittel Gebruiker

Jammer dat Nike niet begrijpt dat mensen (en zeker in NL) ook lang en dun kunnen zijn…

27 oktober 2016 om 01:21
smarty-77 Gebruiker

Helemaal mee eens!!!

27 oktober 2016 om 07:58
bigchemist Gebruiker

idem !

3XL , 4XL en maat 47 !

27 oktober 2016 om 08:51
morbusgravis Gebruiker

Die moeten adidas kopen. Haha!

28 oktober 2016 om 00:44
hvwittel Gebruiker

Nee hoor, zelfde probleem. Net als Under Armour, Reebok, Lotto, Puma, Asics, etc…

28 oktober 2016 om 08:56
Kerby Gebruiker

maat M past goed bij mijn 1.83

30 oktober 2016 om 03:18
bauke1985 Gebruiker

Correcto!

27 oktober 2016 om 07:27
wbree Gebruiker

Hebben ze geen maat 43 voor badslippers?

28 oktober 2016 om 11:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi wbree,

Wij bieden deze maat niet aan. Ik vermoed dat Nike ze in deze maat ook niet beschikbaar heeft.

Groeten,
Bas

27 oktober 2016 om 07:57
duijv1970 Gebruiker

Sportkledij ?, deze collectie is dan van voor 1960 zeker :-)

27 oktober 2016 om 08:19
svanderkimpen@telenet.be Gebruiker

Ik heb er vorige keer besteld maar de shorts hebben geen zakken..

27 oktober 2016 om 09:42

Hoi svanderkimpen,

Dat klopt. Dit vermelden we ook niet, toch?

Groeten,
Bas

27 oktober 2016 om 09:27
josk666 Gebruiker

Kunnen de sportshirts ook in België geleverd worden?Ik kan het afleveradres niet veranderen(staat standaard op Nederland en is niet aanpasbaar).

27 oktober 2016 om 09:37

Hoi Josk,

Dat kan zeker, via deze website (klik). Je zit nu waarschijnlijk op de Nederlandse website.

Groeten,
Bas

27 oktober 2016 om 09:45
josk666 Gebruiker

Bedankt

27 oktober 2016 om 13:41
martin3ssen Gebruiker

heb de broeken vorige x gekocht, helemaal niks mis mee hoor voor deze prijs. de getasandal slippers loop ik al jaren op, lopen heerlijk en gaan zéér lang mee. maar als je de verzendkosten gaat meerekenen dan is het nou niet echt een aanbieding om over naar huis te schrijven, *knip* jammer genoeg net een paar reserve aangeschaft, (huidige gaan al 16 jaar mee bij dagelijks gebruik, in huis over het algemeen)anders had ik 2 paar nu besteld.

Edited by: Bas iBOOD
Dank voor het delen van je ervaringen!

Prijsvergelijkingen mogen alleen met een directe link naar een identiek product. Die heb ik dus even weggehaald.

27 oktober 2016 om 22:08
aad357 Gebruiker

De verzendkosten verzieken de aanbieding. Dan kan bv net zo goed neerzetten 15,95€ zonder verzendkosten. Vaak wil ik iets kopen en als de verzendkosten zo hoog zijn heb ik al gegeten en gedronken. De meeste spullen zijn oké maar………..

27 oktober 2016 om 22:16
Moderator Paul Moderator

Ieder bedrijf maakt kosten voor het verzenden. Sommige bedrijven “verbergen” die kosten in de prijs van het product. iBOOD kiest echter voor transparantie en vermeldt de verzendkosten apart. Bovendien betaal je op deze manier geen dubbele verzendkosten als je meerdere producten besteld.

28 oktober 2016 om 00:10
aotholland Gebruiker

Het betreft: Case: 160829-000333

Eind Juli heb ik een trainingsbroek gekocht. Ik heb daarna een verzoek ingediend in augustus om het terug te sturen! Het trainingsbroek is teruggestuurd. Maar ik krijg nog geen aankoopbedrag terug! Volgens de wet is Ibood verplicht om binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag (inclusief verzenden kosten) terug te betalen. Helaas is het nog niet teruggestort. Ik vind het ontzettend jammer dat een kleine case zolang duurt!

28 oktober 2016 om 01:21
Moderator Paul Moderator

Beste aotholland,

Vervelend dat je nog wacht op terugbetaling. Ik zal het meteen doorgeven aan de klantenservice zodat het spoedig afgehandeld kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

28 oktober 2016 om 13:29
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hallo aotholland,

Volgens ons systeem is de terugbetaling uitgevoerd, onze financiële afdeling gaat dit z.s.m. voor je dubbelchecken om de situatie in kaart te brengen. Als ik hier een update over ontvang, breng ik je direct per e-mail op de hoogte.

Excuses voor het ongemak!

Groeten,
Wessel

29 oktober 2016 om 14:06
copmac Gebruiker

Ik heb een coupon voor 5 euro, heb die code ingegeven, krijg een error op de pagina en nu is die bon niet meer geldig!! wat een klote zooi!

29 oktober 2016 om 18:08
Moderator Jeroen Moderator

Hoi copmac. 
Weet je nog welke melding je kreeg? 
Ik heb het doorgegeven aan de klantenservice.
Deze zal maandag contact met je op nemen.

Groet,
Jeroen

29 oktober 2016 om 19:19
Moderator Paul Moderator

Hallo copmac,

Ik kan me voorstellen dat je niet wilt/kunt wachten tot maandag, omdat deze sale dan inmiddels afgelopen is.
Als het goed is staat de code maximaal 2 uren op gereserveerd en wordt daarna weer vrijgegeven door het systeem. De code kan daarna alsnog gebruikt worden.

Het is uiteraard wel zaak om na te gaan waarom een error op de pagina verscheen. 
Zit je op de juiste website van iBOOD? Voor NL klanten of voor BE klanten.

Daarnaast kan het helpen om: 
- cookies & cache op te schonen 
- uit te loggen en opnieuw in te loggen 
- te bestellen via een andere browser of device

Hopelijk lukt het nu wel. Succes!

Vriendelijke groet, Paul

30 oktober 2016 om 09:56
copmac Gebruiker

De error is opgetreden tijdens het betalen.

A error occurred.

De melding blijft nog altijd staan op “coupon is al gereserveerd”.

Ongeacht browser of wissen van cache & kookies.

30 oktober 2016 om 09:58
copmac Gebruiker

Jammer, want de coupon is enkel geldig tot morgen. :(

Gefeliciteerd karel!

iBOOD.be

Jouw persoonlijke vouchercode:

QH********PA

Geldig t/m 31-10-2016

Hiep hiep Hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.