25 oktober 2016 om 00:00
iBOOD

VANS schoenen

VANS schoenen
Trespassing since 1966

Vijftig jaar geleden openden de broers Paul en Jim Van Doren in Anaheim, Californië hun The Van Doren Rubber Company en legden daarmee het fundament voor een legende. De schoenen worden al snel populair onder skaters vanwege het 'ruige' uiterlijk en de sticky zool. Met modellen als de Era en de Old Skool groeit het merk in no-time uit tot een begrip. Feestjes vieren wij altijd graag, en deze vieren we met een mooie selectie Vans modellen!

25 oktober 2016 om 15:13
Deddiekoel Gebruiker

Wat moet ik doen als de maat niet goed blijkt te zijn?

25 oktober 2016 om 15:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Deddiekoel,

Dan kan je het product retour sturen. We maken dan het gehele aankoopbedrag naar je over. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Groeten,
Bas

25 oktober 2016 om 18:56
Lammetje Gebruiker

Hoi,

Is Vans een smal model, breed, gewoon? De vraag geldt specifiek voor de Old School

Groetjes,
Elisa

25 oktober 2016 om 21:44
aronito Gebruiker

Mijn vriendin heeft meerdere modellen en allemaal gekocht in haar eigen maat 37. Misschien niet een volledig antwoord op je vraag, maar hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

26 oktober 2016 om 16:58

Hoi Elisa,

De Vans Old Skool valt ‘gewoon’ qua breedte. Verder valt Vans iets ruimer qua maten t.o.v. andere sportmerken (Adidas/Nike/Converse), ongeveer een halve maat.

Groeten,
Bas

27 oktober 2016 om 21:24
Lammetje Gebruiker

Bedankt voor de reacties, ik ga het proberen :-)

26 oktober 2016 om 22:44
HamzaB Gebruiker

Hoi,

Waarom worden de Vans pas rond 14 november verzonden? Hierdoor ben ik echt aan het twijfelen of ik wel of niet moet bestellen.

27 oktober 2016 om 00:20
Moderator Paul Moderator

Hallo HamzaB,

Dat komt doordat deze Vans sale nog t/m 30 oktober loopt. Omdat iBOOD zelf geen actieve voorraad aanhoudt (om zo kosten te besparen en mede daardoor mooie dealprijzen te kunnen bieden), worden de bestelde aantallen pas na afloop van de sale door de leverancier naar het distributiecentrum verzonden. In het geval van deze schoenen vergt het enige tijd voordat de schoenen vanuit het distributiecentrum naar de klanten verzonden kunnen worden. Maar dan heb je wel fraaie schoenen in huis. :)

Klein voordeel daarvan: het geeft jou extra tijd om de beslissing te maken. Succes!

Vriendelijke groet, Paul

28 oktober 2016 om 05:58
ladon Gebruiker

Voordeel zou wel zijn als een product direct verzonden word en het bevalt de persoon dat die dan nog eens kan bestellen

28 oktober 2016 om 09:18

Hoi ladon,

Dat zou zeker handig zijn. Wij houden echter geen eigen voorraad (zoals Paul hierboven aangeeft). Daardoor kunnen we onze producten tegen een hele scherpe prijs aanbieden. Het nadeel is echter de levertijd.

Groeten,
Bas

28 oktober 2016 om 05:50
ladon Gebruiker

Ik wil nu toch wel eens de vraag stellen of alles hier van het echte merk is en geen nep

Mvg

28 oktober 2016 om 09:16

Hoi ladon,

Deze schoenen zijn, net als onze andere producten, origineel.

Groeten,
Bas

28 oktober 2016 om 10:13
mrjoeri Gebruiker

Niet mee eens Bas.
Ik heb onlangs via iBood een ‘Ralph Lauren’ overhemd gekocht, maar dit blijkt nep te zijn.

Het logo op de borst is na 1x wassen (op 30 graden) al helemaal gekrompen. De stof van het overhemd is van belachelijk slechte kwaliteit.

Ik heb hierover gemaild naar iBood, omdat ik het overhemd wilde terugsturen, maar heb hier geen enkele reactive meer op gehad.
Ik koop regelmatig (bijna maandelijks) via iBood, dus ik hoop dat jij even navraag hierover kunt doen voor me.

28 oktober 2016 om 10:59

Hoi Joeri,

Ik ga mijn collega vragen na te kijken waarom je nog geen reactie hebt ontvangen en dit z.s.m. op te pakken.

Groeten,
Bas

15 november 2016 om 11:19
viktorve Gebruiker

zijn de schoenen verzonden? Kan dit niet terugvinden op de site. Eventueel een track en trace code?

15 november 2016 om 11:44

Hoi Viktor,

Het lijkt erop dat de verzending van de schoenen 1 dag vertraagd is. Je bestelling staat in ons systeem nu op “Picking”, dus ik verwacht dat hij er vandaag uit zal gaan.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.