13 oktober 2016 om 00:01
iBOOD

Travelin herenschoenen

Travelin herenschoenen
Een nieuw paar schoenen aub!

Ja, het is weer die tijd van het jaar dat de lagere temperaturen je dwingen om naar de winkel te lopen om nieuwe schoenen te kopen. Euhm, we dachten het niet! Schoenen kopen doe je gewoon vanuit je luie stoel. Neem een kijkje in deze flash sale waar je een ruim assortiment aan casual herenschoenen vindt. Er is zoveel keuze dat het haast onmogelijk is dat je deze flash sale verlaat zonder een paar gekocht te hebben. Dankzij de lage prijzen mag je je gerust helemaal laten gaan.

13 oktober 2016 om 06:50
Collimator Gebruiker

En jawel, wederom een groot deel van de Nederlandse mannen niet bediend met maten groter dan 46.

Wanneer gaat iBood nou eens een keer de eis stellen aan leveranciers van schoeisel dat zij ook de grotere maten moeten leveren?

13 oktober 2016 om 09:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Collimator,

Een groot deel van deze schoenen is te leveren in maten boven de 46, enkele schoenen zelfs tot maat 50. Enkele modellen worden echter maar tot maat 46 gefabriceerd, wij kunnen deze dan natuurlijk niet aanbieden in een maat groter dan maat 46 (en onze leverancier kan het ons ook niet aanbieden ;-) ). We kiezen ervoor deze schoenen wel te verkopen, omdat we nu in elk geval de mensen met de “gangbare maten” blij kunnen maken. Ik begrijp uiteraard wel dat het zuur is als jouw favoriete paar schoenen niet in jouw maat beschikbaar is.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 07:40
bram21 Gebruiker

Ik zoek maat 47 war kan ik die vinden.

13 oktober 2016 om 09:41

Hoi Bram,

Een groot aantal modellen zijn ook in maat 47 te bestellen, zie hiervoor het dropdown-menu bij de diverse schoenen.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 08:09
Mr satomi Gebruiker

Hoe breed zijn de travelin Gatwick en Downton schoenen? Ik heb een erg brede voet, en ben bang dat deze smal zal vallen. Iemand hier ervaring mee?

Groet

Rick

13 oktober 2016 om 09:43

Hoi Rick,

Ik heb hier geen ervaringen mee. Maar kan je wel wijzen op de handige maatkiezer van Travelin.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 08:22
Datcher Gebruiker

Is er een maattabel voor de Hamar unisex outdoorlaarzen?

13 oktober 2016 om 09:43

Zeker Datcher. Een maatkiezer vind je hier.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 10:21
stinoo Gebruiker

De downton (laag) cognac maat 44 is al uitverkocht… Helaas, dat wordt wachten tot de aanbieding weer terugkeert.

13 oktober 2016 om 10:55
Bastrombart Gebruiker

Hallo, zijn het uitneembare zolen en zo ja zijn ze dik? Mijn orthopedische steunzolen zouden in de plaats moeten komen. Vallen ze groot?

Gr. Bart

13 oktober 2016 om 10:56

Hoi Bart,

Over welke schoenen gaat jouw vraag?

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 11:08
Bastrombart Gebruiker

Oh ja :)

Over de downtown en de newcastle.

13 oktober 2016 om 11:09
Bastrombart Gebruiker

downtown hoog en newcastle laag

13 oktober 2016 om 11:13
Bastrombart Gebruiker

en aberdeen evt ook

13 oktober 2016 om 11:16

Hoi Bart,

De Downton: Valt iets ruimer, de lederen zool is uitneembaar (zie specificatiespagina)

De Newcastle (laag): Valt iets ruimer, de lederen zool is uitneembaar (zie specificatiespagina)

Hoe dik de uitneembare zolen zijn vraag ik voor je na.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 11:25

Hoi Bart,

De zolen zijn circa 2 mm dik en kunnen prima vervangen worden door steunzolen.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 11:33
Bastrombart Gebruiker

Ok. Bedankt!

15 oktober 2016 om 10:12
dijy Gebruiker

Zijn de Aberdeen binnenzolen dus ook uitneembaar, zoals eerder gevraagd?

13 oktober 2016 om 12:31
RomainHollands Gebruiker

Hallo, hoe bestel ik 2 paar van dezelfde schoen van een andere maat zodat ik maar 1x verzendkosten betaal?

13 oktober 2016 om 12:46

Hoi Romain,

Door eerst de eerste schoenen in jouw winkelwagentje te plaatsen, dan te klikken op “Verder winkelen” en vervolgens het tweede paar schoenen te selecteren.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 12:49
RomainHollands Gebruiker

Ahaa… Ik heb inmiddels al een paar gekocht… Valt dit nu nog op een andere manier op te lossen zonder dat ik 2 weken op de terugbetaling van de annulering moet wachten?

13 oktober 2016 om 12:56
Moderator Paul Moderator

Beste Romain,

De standaard termijn voor terugbetaling is 5-10 werkdagen. In de praktijk blijkt dat het terugstorten van een geannuleerde bestelling (voor verzending) sneller verloopt. Waarschijnlijk heb je binnen een week het bedrag alweer terug, hoewel ik dat niet kan beloven.

Ik adviseer je om een nieuwe bestelling te plaatsen van beide paar schoenen, en vervolgens de vorige bestelling te annuleren om zo maar 1x verzendkosten te betalen.

Vriendelijke groet, Paul

13 oktober 2016 om 13:01
RomainHollands Gebruiker

Beste Paul,

Bedankt voor het antwoord. Jullie hebben dus niet een couponcode die ik hiervoor kan gebruiken? Of dat ik de bestelling alsnog plaats en jullie de verzendkosten retourneren?

Romain

13 oktober 2016 om 13:52

Hoi Romain,

Dit is helaas niet mogelijk. We kunnen jouw bestellingen helaas niet samenvoegen, dus wij maken tweemaal kosten als jouw bestellingen los gedaan worden (vandaar ook tweemaal verzendkosten).

De enige optie is dus opnieuw een volledige bestelling plaatsen en jouw eerste bestelling annuleren, zoals Paul ook adviseert.

Groeten,
Bas

13 oktober 2016 om 19:10
WillemJanNoort Gebruiker

Waarom zijn de schoenen van Travellin’ altijd overal in de aanbieding met minimaal 50% korting? Lijkt erop dat de schoenen zonder korting dus standaard 50% te duur zijn. Ik wil er graag in geloven maar ik snap het niet.

Groet,

Willem Jan

14 oktober 2016 om 10:00
Beusekom2 Gebruiker

Omdat het voor relatief nieuwe merken lastig is om naamsbekendheid te krijgen. Goede strategie dus om via ibood een goede naam op te bouwen (mooie en kwalitatieve schoenen). Bijvoorbeeld.

14 oktober 2016 om 13:16
jocar Gebruiker

Al 2 soorten Travellin schoenen besteld :  geen goede kwaliteit; beide paren waren op korte termijn stuk.  Voor mij geen Travellin meer …

14 oktober 2016 om 20:33
helonaut Gebruiker

Spijtig genoeg deel ik de mening van jocar…

14 oktober 2016 om 22:07
Vincentk91 Gebruiker

Zijn de Hamar laarzen ook geschikt als snowboots?

Groeten,

Vincent

15 oktober 2016 om 13:57
ScholsMarc Gebruiker

beste,

ik vertrek daags na verzending en kom pas op 10.11.16 terug.

Kan de verzenddatum eventueel uitgesteld worden

15 oktober 2016 om 22:06
Moderator Paul Moderator

Beste Marc,

Dat is helaas niet mogelijk. Maar je kunt er wel voor kiezen om een afwijkend afleveradres in te vullen en zo de schoenen bij familie of vrienden te laten afleveren.

Vriendelijke groet, Paul

27 oktober 2016 om 10:07
Xenophontice Gebruiker

Beste,

Op de bestelling staat dat de verzendgegevens zullen worden bepaalt op 25oktober.

Nu staat de bestelling nog altijd op: verzendgevevens 25/10

Wanneer zal de bestelling worden uitgevoerd?

mvg,

Kevin Van Vaerenbergh

27 oktober 2016 om 10:36

Hoi Kevin,

Ik ga even voor je navragen waarom jouw bestelling nog niet verzonden is.

Groeten,
Bas

27 oktober 2016 om 14:54
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hoi Xenophontice,

Het antwoord op de je vraag zal vanuit de logistieke afdeling moeten komen. We hebben de vraag inmiddels doorgestuurd. Als we antwoord ontvangen krijg je direct bericht van ons.

Groeten,
Wessel

7 november 2016 om 09:42
Xenophontice Gebruiker

Beste,

Ik heb nog altijd geen verzend bevesitiging gekregen.

Volgens de mail van de logistieke afdeling was de vewachte verzenddatum ergens vorige week.

Komt dit nog in orde?

mvg,

Kevin

7 november 2016 om 14:13

Hoi Kevin,

Ik zie dat onze logistieke afdeling hier druk mee bezig is. Ik ga even vragen wanneer deze schoenen nu verzonden gaan worden.

Groeten,
Bas

8 november 2016 om 10:29

Hoi Xenophontice,

Je bestelling staat in ons systeem op dit moment op ‘Picking’, wat wil zeggen dat het vandaag of morgen verzonden zal worden. Wanneer dat moment er is, ontvang je een e-mail met de Track & Trace-link.

Groeten,
Wessel

7 november 2016 om 14:06
bo3ttrop Gebruiker

Beste,

Hier ook nog geen verzendbevestiging.

Enig idee wanneer ik deze kan verwachten?

Mvg

Boris

7 november 2016 om 14:13

Hoi Boris,

Ik ga dit even voor je navragen.

Groeten,
Bas

8 november 2016 om 10:30

Hoi bo3ttrop,

Je bestelling staat in ons systeem op dit moment op ‘Picking’, wat wil zeggen dat het vandaag of morgen verzonden zal worden. Wanneer dat moment er is, ontvang je een e-mail met de Track & Trace-link.

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.