3 oktober 2016 om 00:02
iBOOD

Casio horloges

Casio horloges

Met de horloges van Casio kom je altijd stijlvol voor de dag. In deze flash heb je de keuze uit modellen die je dagelijks kunt dragen en je helpen bij allerlei activiteiten. Zo zijn er heel wat horloges waterbestendig zodat je er watersporten mee kunt beoefenen. En er is niet enkel aan de heren gedacht, want er zijn ook twee unisexhorloges en een vintage dameshorloge in de aanbieding. Checken die handel!

3 oktober 2016 om 00:22
gillerbee Gebruiker

hahaaaaa, de dbc -32d-1aes besteld!!! liep al een tijdje te twijfelen om er eentje aan te schaffen, de meeste prijzen lagen rond de 50 euro, dit was net dat duwtje van een tientje in de rug wat ik nodig had …..

3 oktober 2016 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Veel plezier met de aankoop!  :)

3 oktober 2016 om 09:10
kristien.vandecavey Gebruiker

Beste, Ik heb zonet een A159W-1D (unisex) besteld. Gewoonlijk krijg ik een mail ter bevestiging en zie ik het ook staan bij “mijn ibood” maar dat gebeurt nu niet. Als ik naar mijn verrichtingen kijk bij mijn mastercard is de betaling wel gebeurd. Zal ik het horloge nu wel ontvangen???

3 oktober 2016 om 09:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kristien,

Ik zie hem inderdaad niet in je account staan. Ik ga mijn collega vragen dit voor je uit te zoeken!

Groeten,
Bas

3 oktober 2016 om 09:28
kristien.vandecavey Gebruiker

Is in orde!! Hartelijk dank!

3 oktober 2016 om 09:57

Goed om te horen, veel plezier met je horloge!

Groeten,
Bas

3 oktober 2016 om 15:17
Tracx Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen alleen met een directe link naar een identiek product.

3 oktober 2016 om 15:46
Moderator Paul Moderator

Hallo Tracx,

Dank voor de directe link. Wat wil je daarmee aantonen? Want inclusief verzendkosten is iBOOD nog steeds de goedkoopste (ook al scheelt het maar 8 eurocentjes).

Vriendelijke groet, Paul

3 oktober 2016 om 15:52
Tracx Gebruiker

Hi Paul, jullie verzendkosten zijn toch 5.95 of zie ik dat verkeerd? Dan kom ik totaal op 27,90 – verschilt niet veel met 25.99, maar toch.

3 oktober 2016 om 15:58
Moderator Paul Moderator

Je hebt gelijk, ik zag €1,99 verzendkosten bij Bol maar dit product wordt gratis verzonden.

3 oktober 2016 om 16:06
hanszelf Gebruiker

Ik word zo langzamerhand een beetje moe van al die prijsvergelijkingen.

Elke keer is er wel iemand die een artikel goedkoper denkt te kunnen vinden wat dan weer niet klopt of soms wel of het in/ex verzend of het is net een iets ander product. Totaal overbodige zoekacties. Als ik een leuk artikel zie op iBood dan check ik toch altijd of er ergens anders een betere aanbieding is. En andersom ook. Als ik bij Coolblue iets wil bestelle kijk ik toch eerst of ie elder goedkoper is, hetzelfde bij Bol.com, Zalando, Wehkamp, The Reed Shop, Ziengs, Volkswagen etc. Dat doet iedereen toch lijkt mij?

Als ik iBood was zou ik dit soort berichten helemaal verbieden, geeft een hoop vervuiling.

Ik heb ook nog nooit op een forum bij welke webwinkel dan ook een bericht gezien met de melding dat een product elders goedkoper is.

Of bij kieskeurig.nl: Review van product X: Het is een goed product, ik heb het gekocht bij winkel A maar bij B was ie goedkoper.

3 oktober 2016 om 16:12
Moderator Paul Moderator

Beste hanszelf,

Dank voor jouw reactie. iBOOD wil graag de goedkoopste zijn. Indien de prijs elders toch goedkoper is, zal er gekeken worden of de iBOOD prijs nog iets lager zou kunnen. Dat houdt ons scherp. Vandaar dat het toegestaan is om een directe link van het identieke product te plaatsen wanneer het elders goedkoper is.
Het komt ook wel eens voor dat een andere webshop de prijs aanpast naar aanleiding van een iBOOD deal. We worden dus goed in de gaten gehouden. :)

Vriendelijke groet, Paul

3 oktober 2016 om 19:17
cwilders Gebruiker

Ik ken ook geen andere webshop die in de naam heeft opgenomen dat zij op het hele internet de beste dagaanbieding hebben – dagelijks. Als dat niet zo is mag je dat best laten weten. Hoewel de naam helaas een restant is van een tijdje terug…

3 oktober 2016 om 19:48
Moderator Paul Moderator

Er is in de loop der jaren veel concurrentie bijgekomen, waardoor het lastiger is om de goedkoopste te zijn. Maar bij iBOOD houden ze wel van een uitdaging.

4 oktober 2016 om 08:16
hanszelf Gebruiker

Dank voor je reactie.

Als er inderdaad een goedkopere aanbieder wordt gevonden en de prijs wordt daadwerkelijk aangepast, krijgen degene die het product al besteld hebben, dan ook het verschil terug?

Gr, Hanszelf

4 oktober 2016 om 10:06

Hoi Hanszelf,

Iedereen die het product dan al gekocht heeft, wordt gecompenseerd met een voucher. Uiteraard staat het deze klanten ook vrij om er voor te kiezen hun bestelling te annuleren en vervolgens opnieuw te bestellen voor de lagere prijs.

Groeten,
Bas

3 oktober 2016 om 20:45
gekkedave Gebruiker

Vraagje over de

Casio Horloge G-7700-1E

Hoe warm mag die worden? Kan ik daarmee ik de sauna?

4 oktober 2016 om 11:53

Hoi Dave,

Zie de volgende informatie (bron):

• Leg uw horloge nooit op het dashboard van een auto, in de buurt van een verwarmingstoestel of op een andere plaats die wordt blootgesteld aan zeer hoge temperaturen. Leg uw horloge evenmin op plaatsen waar het aan zeer lage temperaturen wordt blootgesteld. Extreme temperaturen kunnen de tijdweergave van uw horloge beïnvloeden of tot storingen of defecten leiden. 
• Wanneer u uw horloge gedurende lange tijd opbergt of gebruikt op een plek die warmer is dan 60 °C, dan kan dit tot problemen met het LCD-scherm leiden. Het LCD-scherm kan moeilijker leesbaar zijn bij temperaturen lager dan 0 °C en hoger dan 40 °C.

Groeten,
Bas

5 oktober 2016 om 05:39
LiFem Gebruiker

Haha, die DCB-32D-1AES… Prachtig toch dat ze dat soort dingen nog steeds verkopen. :) Dat soort types waren de eerste “smartwatches”. :’) Nu heb je een smartwatch die ook “AES” heeft, maar dan voor heel andere zaken. ;) En daar kan je wel wat meer dan 25 nummertjes in kwijt, en complexere berekeningen op los laten…

… Maar het kost dan ook iets duurder. Grappig om te zien dat die dingen toch nog relatief populair zijn. :)

5 oktober 2016 om 10:05
gillerbee Gebruiker

het gaat dan ook om de oldschool look en niet om de functies… tenminste, dat was mijn reden…

6 oktober 2016 om 08:46
stefanie1978 Gebruiker

Hallo

Ik wou twee horloges bestellen maar dit gaat blijkbaar niet.

Waarom kan dit enkel in Nederland geleverd worden en niet in België.

Met vriendelijke groet

6 oktober 2016 om 09:08

Hoi Stefanie,

Je kan ze ook in België laten leveren, hiervoor dien je op de Belgische website te zitten, klik daarvoor hierrrr.

Groeten,
Bas

6 oktober 2016 om 09:34
stefanie1978 Gebruiker

oke bedankt

15 oktober 2016 om 13:39
marcvandersloot Gebruiker

Heb zojuist mijn Casio a159w 1d in ontvangst genomen… echt wijkt de sluiting af van de plaatjes. De retro sluiting die verwacht had blijkt niet het geval te zIjn.

Zijn er meerdere type bandjes voor het zelfde type halogeen?

Ben wel lichtelijk teleurgesteld nu.

Hoor het graag

15 oktober 2016 om 13:40
marcvandersloot Gebruiker

DAMN you autocorrect

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.