27 september 2016 om 00:01
iBOOD

Kledingsale!

Kledingsale!

Sinds onze oempa loempa´s met pensioen zijn, zwaaien Tim en Rosa de scepter in het magazijn. Resultaat: de ene opruiming na de andere! Opgeruimde types die twee! Ook in deze Flash Sale vind je weer de mooiste kleding voor vlijmscherpe prijzen.

27 september 2016 om 00:12
artfabniko Gebruiker

WEEEEER ALLEEN VOOR HEREN!

27 september 2016 om 00:18
Arjan P Gebruiker

Nah.. Behalve dan de Asics Sportshirt – Dames ;-)

27 september 2016 om 01:03
Frisjes Gebruiker

Waarom staat deze

ESBECO Leren BBQ schort – Olive Brown

er 2 maal tussen, met verschillende korting??

Wat is het verschil?

27 september 2016 om 01:19
Moderator Paul Moderator

Beste Frisjes,

Er was sprake van een vergissing. Dit is circa 45 minuten geleden reeds hersteld, maar de aanpassing wordt pas zichtbaar voor jou nadat je de pagina ververst. Excuses voor de verwarring.
Er is geen verschil tussen beide schorten.

Vriendelijke groet, Paul

27 september 2016 om 07:30
svenvervloet Gebruiker

…net een tweede FLAGSTAFF DUMAI XL besteld. Had al een WARU XL, ook via iBood, en heb hier ook nog een DUMAI L liggen die net iets te klein uitvalt, *knip* Indien een iBood medewerker me kan helpen die van de hand te doen, bestel ik nog een 2e WARU XL :-)

Erg tevreden van die jasjes, zeker voor die prijs. Tip: bestel één maat, of zelfs twee maten groter want ze vallen klein uit.

Edited by: Bas iBOOD

27 september 2016 om 07:52
simyo Gebruiker

*knipje*
Edited by: Bas iBOOD

27 september 2016 om 09:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit forum is niet bedoeld als handelplatform. Vandaar dat ik e.e.a. heb weggehaald. Producten verkopen kan je het beste doen via websites die hier speciaal voor zijn opgezet :-)

Groeten,
Bas

28 september 2016 om 10:29
Yo-ep Gebruiker

Sven, mag ik vragen hoe lang je bent?

Ik ben zelf 1.90m en heb vaak M of L in shirts. Ik twijfel of ik L of XL moet bestellen.

Alvast bedankt!

27 september 2016 om 08:41
mailliw Gebruiker

Boxershorts: ik wil graag 2 triple pack boxers bestellen. 1 pak in kleur wit en de andere pak in zwart.
Hoe kan je dat aangeven bij je bestelling?

27 september 2016 om 09:38

Hoi mailliw,

Zoals in de specificaties staat aangegeven hebben we de Emporio Armani boxershorts enkel in maat S in het zwart beschikbaar tijdens deze sale.

Groeten,
Bas

28 september 2016 om 08:17
martin0076 Gebruiker

Misschien handig om dan ook de afbeelding en de tekst even aan te passen? In de omschrijving staat letterlijk: “Kies uit zwart of wit, of neem ze allebei zodat je voorlopig weer vooruit kunt.”

28 september 2016 om 14:02
ThijsRonhaar Gebruiker

@moderator . Hoe kun je in een bestelling twee verschillende kleuren trainingspakken bestellen?

28 september 2016 om 14:03

Zeker Thijs.

Stop de eerste kleur in je winkelwagen, klik op “Verder winkelen” en voeg de tweede kleur toe :-)

Groeten,
Bas

28 september 2016 om 22:19
DennisHulsebos Gebruiker

Ik heb net betaald maar heb geen mail of iets ontvangen? Klopt dit of is de bestelling niet doorgekomen? Het geld is gewoon afgeschreven.

28 september 2016 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Hallo Dennis,

Soms duurt het iets langer voordat de emailbevestiging binnenkomt en het overzicht bij Mijn iBOOD bijgewerkt wordt. Is de bestelling inmiddels wel zichtbaar?

Vriendelijke groet, Paul

29 september 2016 om 12:28
DennisHulsebos Gebruiker

Ja! Dankjewel!

29 september 2016 om 12:39

Goed om te horen, veel plezier met je bestelling!

Groeten,
Bas

19 oktober 2016 om 16:09
hitiepoeh Gebruiker

fred perry hemd ontvangen, echter is dit een fel lichtblauw ipv donkerblauw zoals op de foto??

19 oktober 2016 om 16:23

Hoi Hitiepoeh,

Vervelend dat het er op lijkt dat je een verkeerd product ontvangen hebt. Zou je hiervan via “Mijn iBOOD” een melding van willen maken?

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.