23 september 2016 om 00:00
iBOOD

Polaroid zonnebrillen

Polaroid zonnebrillen

Iedereen die wel eens heeft geïnvesteerd in een goede zonnebril weet dat je er geen spijt van krijgt. En wij zorgen er weer voor dat die investering binnen de perken blijft door je de beste online prijs te bieden voor een topzonnebril met gepolariseerde glazen en 100% UV-bescherming. Van Polaroid, natuurlijk.

23 september 2016 om 10:15
Fozzy Vis Gebruiker

Zijn de PLD2017 opnieuw met een gouden frame zoals begin augustus? Of zoals afgebeeld met zilver?

Had deze vorige keer besteld en kreeg brillen met een gouden frame ipv afgebeeld zilver.

23 september 2016 om 11:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fozzy Vis,

Het gaat hier om hetzelfde model als wij eerder hebben aangeboden. Deze wordt ook bij o.a. Bol.com aangeboden (niet leverbaar) en heeft daar de omschrijving “Light gold”, met dezelfde foto. Ik denk dat het montuur een iets vertekende kleur heeft door bijv. de lichtinval bij het fotograferen.

Groeten,
Bas

23 september 2016 om 10:26
frits183 Gebruiker

Die wil ik ook , zoals hier op de “lok” foto ?

23 september 2016 om 11:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Frits,

Zie mijn reactie hierboven :-)

Groeten,
Bas

24 september 2016 om 09:08
petervdwijk Gebruiker

Zie ik Italië over het hoofd en heb ik een bril nodig ;)  of is deze niet leverbaar?

24 september 2016 om 12:11
theohuisman Gebruiker

Ja, je hebt een bril nodig :)

24 september 2016 om 16:54
Moderator Paul Moderator

Beste Peter en Theo,

Je hebt de keuze uit: Belgium, Brazil, Germany, Holland en Spain

Deze keer is de Italië versie niet beschikbaar, en staat daarom ook niet bij de Specificaties en in het dropdown menu vermeld. Waarschijnlijk is vergeten de afbeelding met de Italiaanse vlag te verwijderen. Excuses voor de verwarring.

Vriendelijke groet, Paul

24 september 2016 om 12:29
Toewan Gebruiker

Bij een vorige aanbieding heb ik een aantal van die ‘landenbrillen’ gekocht, ik verwachtte er niet veel van (festivalbrilletje) maar naast dat ze er leuk uit zien zijn de gepolariseerde glazen ook nog van goede kwaliteit.

Ook leuk voor voetbal, mocht Nederland het komende WK halen. ;)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.