21 september 2016 om 00:01
iBOOD

Executive Herenhorloges

Executive Herenhorloges

Een stijlvolle horloge maakt de man, niet waar? Daarom ga je in deze flash sale op zoek naar de horloge die het beste bij jouw persoonlijkheid past. Het merk Executive staat wereldwijd bekend om z’n elegante en tijdloze horloges. Om elke pols past wel een horloge van Executive. De kans is dus zeer klein dat je deze flash zonder een nieuwe horloge verlaat.

21 september 2016 om 00:05
elpaazj Gebruiker

Wat voor een binnenwerk?

21 september 2016 om 11:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi elpaazj,

Over welk horloge gaat jouw vraag?

Groeten,
Bas

21 september 2016 om 00:24
fluitekruid Gebruiker

Mooie stijlvolle horloges. Hier is nog wat informatie te vinden over het merk die ik zojuist heb gevonden: https://executive-watches.com/

Is er heeel toevallig iemand hier die zulke horloges heeft en wil delen hoe ze zijn?

21 september 2016 om 03:12
yomark Gebruiker

Dit zijn goedkope horloges uit China. Kwaliteit zal soms prima zijn, zeker de kwarts uurwerken, maar de automaten zullen niet best zijn.

21 september 2016 om 00:28
postbuz Gebruiker

Uurwerk is een Shangzou. Overigens, beste Ibood, zit er geen “snelheidmeter”‘ op de Morning Grey. Voor een tachygraaf is een chronograaf nodig & zit er dus niet op.

21 september 2016 om 11:59

Hoi postbuz,

Ik zie bij de Morning Grey ook geen melding staan dat dit horloge een snelheidsmeter zou hebben. Of begrijp ik je verkeerd?

Groeten,
Bas

22 september 2016 om 05:41
anneleen.decsi Gebruiker

Er is niet zoveel informatie beschikbaar over deze Executive horloges.

Moest er iets mee schelen binnen de garantie, krijgen we dan een nieuwe horloge of sturen jullie deze op? Zo ja, naar waar?

Waar kunnen we evt terecht voor reparatie en dergelijke buiten garantie?

Of hebben jullie deze werkelijk in China aangekocht?

22 september 2016 om 09:44

Hoi Anneleen,

Indien je binnen de garantie een defect hebt aan jouw horloge, kan je deze naar ons opsturen. Wij zullen deze opsturen naar Italië voor reparatie.

Voor een defect buiten de garantie raad ik je aan om naar een lokale juwelier te gaan.

Groeten,
Bas

22 september 2016 om 09:25
bece Gebruiker

Als ik het zo bekijk zijn het gewoon kitch uurwerken. Die vind je overal voor een fractie van die prijs.
Geef mij maar een radiogstuurd uurwerk van minder dan 30 euro. Waterdicht en altijd de juiste tijd voor minimaal 5 jaar.

Dan moet je de batterij wisselen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.