15 september 2016 om 00:00
iBOOD

Laptoptassen van Plevier

Laptoptassen van Plevier

Een duurzame laptoptas waar je niet enkel je laptop in kwijt kunt, maar ook documenten en persoonlijke spullen. Dat is wat het bekende merk Plevier jou biedt. In deze Flash heb je de keuze uit 9 topmodellen die geschikt zijn voor laptops tot 17,3 inch. Neem snel een kijkje en kies de kleur die het beste bij jouw smaak past. Binnenkort betreed jij uiterst stijlvol de werkvloer!

15 september 2016 om 00:22
artnaz Gebruiker

Mooie aanbiedingen hoor! Het is dat ik vorige maand al één had aangeschaft.

15 september 2016 om 10:32
PMH Gebruiker

Ivm de 2-vaks tassen voor 15.6″ laptops (zwart, donkerbruin, cognac):

Ik weet dat er altijd discussie is over de “adviesprijzen”, maar voor deze tassen vind ik het wel opmerkelijk dat deze “adviesprijs” 10 euro hoger ligt dan op de webshop van de fabrikant zelf… ;-)

Daarnaast vraag ik mij eveneens af welk model we zullen krijgen: je zou denken dat een model “270″ steeds hetzelfde is met enkel een andere kleur, maar op de Plevier website zijn er ook kleine verschillen zichtbaar.

* het zwarte en donkerbruin model op iBood zien er hetzelfde uit als op de Plevier site, maar onderling heeft de zwarte nog metalen verstevigingen en extra stiksels (daar waar de handvaten vast gestikt zijn) die de donkerbruine niet heeft

* het cognac kleurige model ziet er behoorlijk anders dan op de Plevier site (maar wel gelijkaardig aan de donkerbruine op iBood): ook metalen verstevigingen en extra stiksels, extra leer aan de handvaten om ze samen te houden…

15 september 2016 om 10:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi PMH,

Dit is de adviesprijs die we van Plevier hebben ontvangen.

We kijken even naar de verschillen en komen hier z.s.m. over terug.

Mocht je verdere vragen hebben over deze tassen, kun je ook altijd direct telefonisch contact opnemen met Plevier!

Groeten,
Bas

15 september 2016 om 13:29
the_unknown32 Gebruiker

Zijn deze tassen ook geschikt om op een rollertje/bagage te zetten zonder dat deze eraf valt?

Met een opening dus waar je het handvat van je rollertje kan doorsteken.

Dank!

15 september 2016 om 13:39
purper Gebruiker

Lekker door het handvat halen, toch?

15 september 2016 om 18:20
Koos.O Gebruiker

Ik sluit aan bij de vraag van PMH

Ik heb interesse in de cognackleurige 15,6″ model 270-3. In de aanbieding staat 270-3 in de omschrijving en bij specificaties staat 270-1. De fotos die erbij staan zijn van model 270-1.

Welk model wordt er geleverd? Ik wil de 270-3!

15 september 2016 om 20:58
Moderator Paul Moderator

Beste Koos,

Bij Plevier staat xxx-1 voor zwart, xxx-2 voor donkerbruin en xxx-3 voor cognac kleur. 
Model 270-3 staat correct afgebeeld en correct genoemd in de titel bij de Omschrijving. 
Per abuis staat bij de Specificaties 270-1 in plaats van 270-3. 
Ik zal de betreffende afdeling vragen om dit aan te passen.

Vriendelijke groet, Paul

16 september 2016 om 02:02
Koos.O Gebruiker

Beste Paul,

Dat is onjuist. 270-1 en 270-3 zijn verschillende modellen. Bij andere modellen kan je ook zien dat deze code niets met de kleur te maken heeft. De kleur staat ook apart vermeld.

http://www.plevierbusinessbags.com/business-laptoptas-greased-rundleer-2-vaks-15-6-cognac-270.html Dit is model 270-3

http://www.plevierbusinessbags.com/business-laptoptas-greased-rundleer-2-vaks-15-6-dark-brown-270.html En dit is model 270-1, en als dat de kleur zou zijn moet deze zwart zijn volgens jou.

Extra informatie

Artikelnummer
8718546770876

Code
270-1

Kleur
Donkerbruin

Voering
Zwart

Trolley bevestiging
Nee

Leersoort
Greased leather

Multi-functionele vakjes
Multifunctionele vakken voor mobiele telefoon, pennen, visitekaartjes en USB-stick

Tablet ritsvak
Gevoerde tablet ritsvak

Laptop formaat
tot 15.6 inch

Schouderband
Inclusief afneembare verstelbare schouderband

16 september 2016 om 02:25
Moderator Paul Moderator

Hallo Koos,

Dank voor de aanvullende informatie. Je zou bijna denken dat op hun website een vergissing staat, want dit zelfde model in de kleur zwart heeft ook code 270-1
http://www.plevierbusinessbags.com/business-laptoptas-greased-rundleer-2-vaks-15-6-black-270.html
Artikelnummer: 8718546770869
Code: 270-1
Kleur: Zwart
Voering: Zwart

Ik zal vragen om opheldering, want er staan meer tegenstrijdigheden op de website van Plevier.
Zoals bij deze tas:
http://www.plevierbusinessbags.com/business-laptoptas-greased-rundleer-2-vaks-17-3-cognac-272.html
Artikelnummer: 8718546779138
Code: 272-1
Kleur: Zwart (Zwart? dit is Cognac volgens URL en afbeelding)
Voering: Zwart

Vriendelijke groet, Paul

17 september 2016 om 11:43
PMH Gebruiker

Er staan nog wel meer fouten op de ibood en (gisteren) op de Plevier site:

Kijk naar de voorlaatste foto van het 270 donkerbruine model: het oog voor de schouderriem is verkeerd geplaatst, waarschijnlijk een foto van het 272 model. Gisteren stond dit ook zo op de Plevier site, maar momenteel lijkt deze foto verwijderd.

16 september 2016 om 14:25
Koos.O Gebruiker

Die tekst is nu blijkbaar aangepast in cognac…..

Ik wil graag het 15,6 model wat hier aangeboden wordt in het zwart. Maar dan in cognackleur. Kan die geleverd worden?

Je bent hopelijk met me eens dat dat model anders is dan het model wat hier aangeboden wordt in het donkerbruin en cognac.

Mvg. Koos

16 september 2016 om 14:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Koos,

Je ontvangt de tassen zoals ze op onze website zijn afgebeeld. Andere modellen hebben wij niet beschikbaar.

Groeten,
Bas

17 september 2016 om 11:44
PMH Gebruiker

Dat was inderdaad ook het model dat ik wou, daarmee dat ik de verschillen aankaartte. Pech dus… ;)

17 september 2016 om 10:39
Creten Gebruiker

Super ! Hier zat ik op te wachten !

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.