9 september 2016 om 00:00
iBOOD

A Fish Named Fred

A Fish Named Fred
Doe eens gek, gewoon doe je al genoeg!

Het leven is te kort om erbij te lopen als een grijze muis. Schud dat saaie imago af en trek de aandacht. Met een van deze overhemden zijn gegarandeerd alle ogen op jou gericht! 

9 september 2016 om 08:19
DeRits Gebruiker

Beste iBood,

Ik vind het jammer dat er doorgaans zo weinig informatie wordt gegeven bij overhemden. Ik draag graag overhemden, maar ik heb een hekel aan strijken. Als deze overhemden strijkvrij zijn ben ik zeker geïnteresseerd. Verder graag aangeven welk model (slim fit). Ik denk dat dit soort informatie de verkoop zal bevorderen.

9 september 2016 om 10:46
Moderator Sophie iBOOD Moderator

Beste DeRits,

Bedankt voor de tip. De overhemden zijn allemaal regular fit. De overhemden zijn niet strijkvrij.

GR. Sophie

9 september 2016 om 11:57
tdebie Gebruiker

Hoe vallen de hemden qua maat?

Ik lees een L voor een halve borst omvang 57cm, dus een hele borst 114 cm, wat me heel ruim lijkt voor maatje L.

Zo zou een M dan zelfs nog 110cm zijn. Normaliter heb ik altijd een XL van hemd, uitzonderlijk een L.

9 september 2016 om 12:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze vallen normaal. Als je normaal een XL bestelt, dan kan je hiervan normaliter ook een XL bestellen.

Groeten,
Bas

9 september 2016 om 12:38
maloos Gebruiker

Jammer dat je niet kan zoomen op de beelden.

9 september 2016 om 14:27
jufdaan Gebruiker

Ik probeer al hele tijd een blouse in mijn winkelwagen te leggen maar geeft steeds een foutmelding!!!

9 september 2016 om 14:40

Hoi jufdaan,

Dit probleem hoort inmiddels verholpen te zijn, klopt dat?

Groeten,
Bas

9 september 2016 om 14:47
jufdaan Gebruiker

Helaas….

9 september 2016 om 14:53

Wellicht dat het helpt om even opnieuw in te loggen, je cookies te verwijderen of een andere browser te gebruiken.

Mocht dit niet helpen, heb je dan voor mij een printscreen van de error die je krijgt? Deze kan je onder andere hier uploaden.

Groeten,
Bas

12 september 2016 om 09:11
Hetheukske Gebruiker

Hoi de blouse dots red is niette bestellen in xl klopt dit

Is deze uitverkocht

12 september 2016 om 09:47

Hoi Hetheukske,

Deze is enkel in XL te bestellen.

Groeten,
Bas

12 september 2016 om 11:49
Hetheukske Gebruiker

Hoi bas

Ik zou hem ook graag in xl willen hebben maar krijg hem niet in mijn winkelwagen geplaatst

Geeft foutmelding

Deze combinatie niet mogelijk

Redirect

Is er nog een andere manier

Gr Dave

12 september 2016 om 11:56

Hoi Dave,

Ik zie het inderdaad. Ik heb de melding doorgezet naar onze ICT-afdeling, zodat zij hier naar kunnen kijken.

Groeten,
Bas

12 september 2016 om 13:36

Hoi Dave,

Het is nu mogelijk deze bestelling te plaatsen! We gaan de maat (XL) nog bij de deal vermelden. Deze is in het bestelproces weggehaald, om bestellen mogelijk te maken.

Groeten,
Bas

1 oktober 2016 om 09:20
KJMR Gebruiker

Wanneer worden deze verstuurd?

Wachovia hier nu al een heel time op en geschatte datum verzending was 26 September …. vandaag zijn we 1 October en niets vernomen over te late verzending of updates….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.