3 september 2016 om 00:01
iBOOD

Ray-Ban Zonnebrillen

Ray-Ban Zonnebrillen

Spaar ze allemaal!

Als wij zeggen 'Ray-Ban', dan zeg jij: '...' . Zei je nou Aviator? Juist ja, dikke kans dat je er zelf ook al een hebt. Maar nog niet in de kleur die wij aanbieden ;). Dus, vandaag bij iBOOD: de kans om je collectie aan te vullen of te kiezen voor een spannend ander model, zoals de New Wayfarer, de Clubmaster, Justin of Erika! Aan jou de keus...

3 september 2016 om 01:17
kngazardi Gebruiker

Gaat de Aviator om de volgende:

http://www.ray-ban.com/uk/sunglasses/RB3025%20MALE%20113-aviator-gold/805289602057?category_Id=35484

Ik ben niet echt zeker over de kleur, die van op de foto lijkt zo licht, terwijl die op de site veel donkerder is.

5 september 2016 om 10:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi kngazardi,

Ik vermoed dat er in de door ons aangeboden aviator andere glazen zitten.

Groeten,
Bas

5 september 2016 om 16:31
Taliet Gebruiker

Beste bas,

Hoe kunnen er andere glazen in zitten?

Dit is toch het type:http://www.fuva.nl/ray-ban-aviator-rb3025-l0205.html

5 september 2016 om 16:59

Hoi Taliet en kngazardi,

Ik heb dit even nagevraagd. De kleurverschillen komen door de lichtinval en achtergrond tijdens het maken van de foto’s. Bij veel licht en een lichte achtergrond, lijken de glazen veel lichter dan bij een donkere achtergrond of bij weinig licht.

Groeten,
Bas

6 september 2016 om 14:04

Hoi beide,

In ons distributiecentrum zijn een tweetal foto’s gemaakt om nog meer duidelijkheid te scheppen. Geen perfecte kwaliteit foto natuurlijk, met een duidelijke lichtinval, maar het geeft een goed beeld:

Groeten,
Bas

3 september 2016 om 06:00
Jessica3787 Gebruiker

Zijn dit modellen met gepolariseerde glazen?

5 september 2016 om 10:56

Hoi Jessica,

Deze modellen hebben geen gepolariseerde glazen.

Groeten,
Bas

3 september 2016 om 08:08
MichaelP Gebruiker

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

5 september 2016 om 09:38

Hoi Michael,

Je kan de maat vergelijken met je huidige zonnebril.

Anders raad ik je aan om in te schatten of je hoofd wat smaller of breder is dan “gemiddeld”.

Groeten,
Bas

3 september 2016 om 09:44
bugsy1976 Gebruiker

@jessica3787 Ik denk t niet, ik heb er 1 met gepolariseerde glazen en die was € 189 en dan staat er een p naast Ray-Ban.

3 september 2016 om 17:47
Dimi8 Gebruiker

Vele vragen maar geen antwoord van iBood . Tsk tsk

4 september 2016 om 16:00
Moderator Tom Moderator

Dag Dimi8,

ik heb de vragen doorgezet naar inkoop. Deze kunnen jammer genoeg alleen na het weekend antwoorden.
Ik laat ze dus morgen op alle vragen hier antwoorden ;)!

Met vriendelijke groeten,

Tom

4 september 2016 om 11:37
nicvdd Gebruiker

Interesseert me ook, maar ik kan niet uitsluiten of ze gepolariseerde glazen bevatten of niet. Ik kijk naar model “Aviator – RB3025L020558″
Op de site van Mister Spex staat bvb volgende model: Ray-Ban Aviator Large Metal RB 3025 L0205 en deze heeft geen Polaroid glazen.
Nog even over nadenken

5 september 2016 om 10:57

Deze brillen hebben geen gepolariseerde glazen.

Groeten,
Bas

4 september 2016 om 16:09
kamme501 Gebruiker

Een ding is zeker, de glazen zijn niet gepolariseerd, als je dat wilt kan je beter *knip*

Edited by: Bas iBOOD
Reclame maken voor andere websites is niet toegestaan.

5 september 2016 om 00:12
beefz0r Gebruiker

Mhm, nog steeds bijzonder veel geld voor een simpele zonnebril, en dan nog niet eens met gepolariseerde glazen

5 september 2016 om 08:52
joepert75 Gebruiker

Waarom wil iedereen zo graag gepolariseerde glazen? Ik vind dat voor een zonnebril helemaal niet zo fijn en kennelijk is het bij veelverkochte brillen als die van ray-ban ook helemaal niet de standaard (op hun eigen website zijn bijna alle brillen standaard zonder). Tja en als je Ray-Ban te duur vindt moet je t niet kopen… Polaroid-brillen (standaard met pola) koop je op elke straathoek voor nog geen twee tientjes.

Jammer dat de maatvoering niet wordt toegelicht maar op de site van Ray-Ban kan je daar meer info over vinden.

5 september 2016 om 13:25
beefz0r Gebruiker

Ze zijn kwalitatief ook niet beter dan een zonnebril van een dertigtal euro, het lijkt wel alsof je zo veel extra betaalt alleen omdat er “Ray-Ban” op staat

6 september 2016 om 13:03
joepert75 Gebruiker

Daar lijkt het niet alleen op, dat is gewoon zo. Iets met marketing en marktwerking enzo. Gelukkig mag iedereen zelf beslissen of hij tot aanschaf overgaat.

6 september 2016 om 08:28
baj90 Gebruiker

Wat is het typenr van de ray-ban justin matte black?

6 september 2016 om 09:25

Hoi baj,

Dit is RB41656018G.

Groeten,
Bas

12 september 2016 om 11:44
miiinh Gebruiker

De brillen moeten normaal op 15 September verstuurd worden. Kunnen we zeker zijn dat we ze voor de 23ste zullen ontvangen?

Dank u

12 september 2016 om 11:52

Hoi miiinh,

Op dit moment heb ik geen aanwijzing dat er een vertraging gaat ontstaan. Ik reken er dus op dat je hem voor de 23e in huis hebt.

Groeten,
Bas

13 september 2016 om 14:13
miiinh Gebruiker

Dank u wel, Bas, voor uw snelle antwoord :)

Groeten,

Miiinh

15 september 2016 om 14:37
miiinh Gebruiker

Ik heb de e-mail dat de brillen verstuurd zijn nog niet gekregen.. Kan het zijn dat er een vertraging is? Want ik moet ze hebben voor de 23ste…

Mvg

15 september 2016 om 15:17

Hoi Miiinh,

De verzendbevestiging wordt vaak pas ’s avonds gestuurd. Het lijkt er echter op dat de zonnebrillen een kleine vertraging op gaan lopen, hierover zal je per mail geïnformeerd worden.

Groeten,
Bas

15 september 2016 om 16:00
miiinh Gebruiker

Ah okay want ik heb een andere bestelling (t-shirt pack) geplaatst op dezelfde dag en die moest vandaag verstuurd worden, die heb ik wel de verzendbevestiging email gekregen vandaag om 11u daarom vroeg ik me af of er iets mis was met de zonnebrillen..

Hopelijk zullen ze vanavond of morgen verstuurd worden.

Mvg

16 september 2016 om 12:42
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste miiinh,

De verwachte verzenddatum is inderdaad verstreken. Ik ben aan het navragen wat de nieuwe verwachting is rond deze zending. Als ik hier antwoord op ontvang, breng ik je direct op de hoogte (sowieso per e-mail).

Groeten,
Wessel

15 september 2016 om 23:41
illypp Gebruiker

een idee wanneer de brillen geleverd worden! want had geplant om deze dit weekend cadeau te geven .

mvg illya

16 september 2016 om 12:30
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste illypp,

De verwachte verzenddatum is inderdaad verstreken. Ik ben aan het navragen wat de nieuwe verwachting is rond deze zending. Als ik hier antwoord op ontvang, breng ik je direct op de hoogte (sowieso per e-mail).

Groeten,
Wessel

17 september 2016 om 12:23
joepert75 Gebruiker

Gisteren is mijn Justin matte black zonnebril bezorgd. Beetje onaangenaam verrast dat de glazen zogenaamde “gradient” glazen blijken te zijn (boven donker, onder licht). Terugkijkend naar de advertentie lijkt dat op het plaatje wel zichtbaar, maar in de beschrijving in het geheel niet. Vind ik toch slordig, aangezien dit toch niet standaard is als je een zonnebril koopt.

19 september 2016 om 10:27
Sjiro Gebruiker

Is er al iets bekend qua vertraging? Hoop toch stiekem deze week de zonnebril in ontvangst te mogen nemen.

19 september 2016 om 14:34

Hoi Sjiro,

Ik heb dit direct nagekeken. Er is helaas een vertraging ontstaan, omdat wij de zonnebrillen te laat ontvangen hebben. We verwachten ze vandaag in het distributiecentrum te ontvangen. Afhankelijk van de drukte daar ga ik er vanuit dat ze dan morgen of anders woensdag verzonden zullen worden. Normaliter ga je hem dus deze week in ontvangst nemen.

Groeten,
Bas

19 september 2016 om 11:52
illypp Gebruiker

ik begin toch ook wel een beetje ongeduldig te worden.

19 september 2016 om 14:33

Hoi illypp,

Ik begrijp goed dat je ongeduldig aan het worden bent. Ik heb dit direct nagekeken. Er is helaas een vertraging ontstaan, omdat wij de zonnebrillen te laat ontvangen hebben. We verwachten ze vandaag in het distributiecentrum te ontvangen. Afhankelijk van de drukte daar ga ik er vanuit dat ze dan morgen of anders woensdag verzonden zullen worden.

Groeten,
Bas

19 september 2016 om 11:54
alko_s Gebruiker

Jullie beloven verzending op 15-9 wat al rijkelijk laat is maar ik heb nog steeds geen verzendbevestiging! Graag duidelijkheid!

19 september 2016 om 14:32

Hoi Alko,

Vervelend om te horen dat hij nog niet verzonden is en dat je hier niks over hebt gehoord. Ik heb dit direct nagekeken. Er is helaas een vertraging ontstaan, omdat wij de zonnebrillen te laat ontvangen hebben. We verwachten ze vandaag in het distributiecentrum te ontvangen. Afhankelijk van de drukte daar ga ik er vanuit dat ze dan morgen of anders woensdag verzonden zullen worden.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.