1 september 2016 om 00:01
iBOOD

Delsey Rolkoffers

Delsey Rolkoffers
Zorgeloos op reis

Handbagagetrolley nodig? Of een duurzame reiskoffer? In deze Flash Sale vind je ze in alle formaten. Ze bieden je zoveel mogelijk pakruimte, zijn waterdicht, licht en sterk en hebben vier stille, soepele wieltjes waarop ze moeiteloos rechtop met je mee rijden, waar de reis ook naartoe gaat.

1 september 2016 om 09:28
PACS Gebruiker

Heb twee van deze koffers gekocht vorige keer via iBood. Een week naar Budapest heeft het handvat van de grote koffer niet overleeft. Het voelde al vrij zwak aan, dus ben er extra voorzichtig mee omgegaan. De koffer woog rond de 20 kilo, wat dus niet te zwaar mag zijn, gezien tot 32kg in één koffer mee zou mogen. iBood heeft me doorverwezen naar een ander bedrijf, en via hen wacht ik nog op een antwoord of dit “onder de garantie valt”.

Wacht tevens nog altijd op een reactie op de verkeerd geleverde Helly Hansen tas… iBood?

Edited by: Paul
excuses voor het wachten, ik heb jouw bericht doorgegeven aan de klantenservice

5 september 2016 om 11:58
Moderator Noa Webcare Moderator

Hi PACS, er is zojuist een e-mail naar je gestuurd met verdere informatie!  

1 september 2016 om 10:31
wilfried Gebruiker

wacht nog steeds ( al een paar maand ) op de terugbetaling van een defecte hoofdtelefoon , wel al de retour kosten teruggekregen  maar de rest nog steeds niet !!!!

excuses voor het lange wachten
ik heb jouw bericht doorgegeven aan de klantenservice

5 september 2016 om 12:27

Hi wilfried, wat vervelend dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Er is zojuist een e-mail naar je gestuurd met verdere informatie over de terugbetaling.

1 september 2016 om 13:44
AGTon Gebruiker

Bij de vorige aanbieding heb ik de 76 cm gekocht. Heeft een trip naar Suriname goed overleefd.

De koffer voelt vrij dun maar hij is erg sterk. Zou er zo weer een bestellen.

3 september 2016 om 06:17
hakkytak Gebruiker

Vorige keer via ibood eentje van 76cm gekocht,  maar de ritsloper heeft de eerste vlucht niet overleefd,  waardoor de koffer niet meer op slot kan. Voor garantie ben ik doorverwezen naar een ander bedrijf,  maar die hebben me alleen een nieuwe ritsloper gestuurd,  die veel groter is. Wacht nog op antwoord wat ik daar dan mee moet…

ik heb jouw bericht doorgegeven aan de klantenservice

5 september 2016 om 12:45

Hi hakkytak, wat vervelend dat je een onjuist nalevering hebt ontvangen. We gaan ervan uit dat je verder goed geholpen zult worden door de leverancier. Mocht je er toch niet uitkomen of nog vragen hebben over de garantie procedure, dan kun je uiteraard reageren op ons e-mail bericht van zojuist.

4 september 2016 om 07:05
Dummy100 Gebruiker

Heb vorige keer, februari 2016, Delsey koffer 80 cm gekocht! Nu bij 2e verre reis is plastic handgreep al afgebroken, net half jaar oud. Zit momenteel op Bali met kapotte koffer….. Kwaliteit laat te wensen over….had meer verwacht van Delsey. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt….wat nu IBood???

Ik heb jouw bericht doorgezet naar de klantenservice. Zij zullen jouw vraag kunnen beantwoorden.

5 september 2016 om 13:02

Hi Dummy100, wat vervelend dat jouw koffer gebreken vertoont. Extra vervelend nu je op Bali zit! Je hebt zojuist een e-mail bericht ontvangen met verdere informatie. We zien jouw reactie graag tegemoet.

5 oktober 2016 om 21:07
jolanda19622 Gebruiker

Wij hebben de koffers gekregen alleen bleek bij het uitpakken dat er al een probleem met de kleine koffer was. het handvat ging moeilijk in en uit, hierdoor was ons vertrouwen meteen al weg in de rest van de koffers. We willen  deze terug sturen maar hebben nu al 2 maal contact gehad met de klantenservice eerste keer zou ik een formulier krijgen om ze terug te sturen. De dag er op weer gebeld zou ik weer een formulier krijgen en ja hoor heb er 1, maar kan de koffers ter reparatie aanbieden. NEEEEEEEEE dit wil ik niet wil ze retour sturen. zelfde avond een mail gestuurd en moet nog steeds wachten op antwoord en het einde van de zichttermijn nadert.

ik wil gewoon van de koffers af vertrouwen is nul in de koffers van deze prijs.

ga morgen maar weer eens bellen

5 oktober 2016 om 22:55
Moderator Paul Moderator

Beste Jolanda,

Spijtig dat je niet tevreden bent over de ontvangen koffers. Wanneer je de bestelling wilt terugsturen binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, kun je eenvoudig via Mijn iBOOD een Service Verzoek indienen en zul je de instructies ontvangen omtrent het retourneren. Hou er wel rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Vriendelijke groet, Paul

6 oktober 2016 om 10:56
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste jolanda19622,

Ik zie in ons systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Mocht je naar aanleiding van dit gesprek verdere vragen hebben, stel deze dan gerust. :-)

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.