26 augustus 2016 om 00:01
iBOOD

Travelin' Herenschoenen

Travelin' Herenschoenen

Travelin' 

Zeg 'goede comfortabele schoenen van natuurlijke materialen die comfortabel zitten en die je zowel door de week als in je vrije tijd kan dragen' en je zegt: Travelin'. In deze sale: verschillende modellen waarmee je zowel zakelijk als casual stevig in je schoenen staat.

26 augustus 2016 om 08:43
Ysp Gebruiker

Beste,

kan een gekochte Travelin’ Herenschoenen teruggestuurd worden indien deze alsnog te groot / te klein uitvalt , waarna het geld wordt teruggestord (minus de transportkosten hoogstwaarschijnlijk)

26 augustus 2016 om 12:49
Moderator Paul Moderator

Hallo Ysp,

Je mag de schoenen binnen de zichttermijn van 14 dagen terugsturen als ze niet bevallen of niet passen. Het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten worden na retourontvangst teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening.

Vriendelijke groet, Paul

26 augustus 2016 om 10:00
Ocilin Gebruiker

Fantastische aanbieding, ik zou graag willen profiteren. maarja ik heb maat 49 :(

26 augustus 2016 om 12:47
Moderator Paul Moderator

Bij een paar modellen lopen de maten t/m 49 of zelfs 50. 
Bovendien vallen de schoenen groot en is maat 48 wellicht toereikend.

26 augustus 2016 om 15:10
Ocilin Gebruiker

dank!!

dat had ik niet gezien (en verwacht) ik ga gelijk kijken :)

26 augustus 2016 om 15:17
hobbyexpress Gebruiker

De maat is toch betrekkelijk, ik hebzelf een 43,5. Een eerste paar gekocht in maat 43 en dat was prima (Newbury), daarna een ander model in maat 43 en die waren eigenlijk veel te smal waardoor een grotere maat meer aangewezen was.

26 augustus 2016 om 15:18
hobbyexpress Gebruiker

Het was de Travelin City die zo smal was.

27 augustus 2016 om 01:08
cello2 Gebruiker

Welke modellen vallen het breedst?

28 augustus 2016 om 08:19
williamwhite Gebruiker

Dit is toch eigenlijk niet waar ibood groot mee is geworden. De travelin schoenen zijn altijd even duur en bijna het hele jaar hier te vinden (en op andere plaatsen) dat maakt ibood eerder een kleding winkel ☺Want goedkoper zijn ze hier niet.

28 augustus 2016 om 17:20
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste, welke van de aangeboden schoenen hebben een brede leest. Al eens geprobeerd dergelijke schoenen te kopen doch waren veel te smal waardoor ik ze heb moeten terugsturen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.