18 augustus 2016 om 00:01
iBOOD

Get Fit!

Product expert aanwezig

Beschikbaar op donderdag en vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur

Beschikbaar op zaterdag en zondag van 18.00 tot 21.00 uur
Get Fit!
Lekker thuis fit worden en blijven!
Natuurlijk wil jij ook een goede conditie en een strak en gezond lichaam, maar ben je net lekker bezig met buiten sporten, dan breekt in ons land alweer de periodes met slecht weer aan. En nou in de kou te gaan hardlopen of een duur sportschoolabonnement af te sluiten... Nee. Waarom zou je ook, als je thuis net zo professioneel en veilig kunt trainen als in de sportschool? Met je eigen sandbag, roei-, cross- of hometrainer is iedere training comfortabel en blijf je zonder al te veel moeite strak en fit. Nu alleen nog even eentje uitkiezen!
18 augustus 2016 om 00:34
PetervdK Gebruiker

De video van de Cardio T1 doet t niet, hij is “privé”…

18 augustus 2016 om 10:00
Moderator Wessel Webcare Moderator

Dat is natuurlijk niet ideaal. Ik heb het doorgegeven aan ons Content-team. In de tussentijd is deze video een goed alternatief. De tekst is wel op z’n Duits, maar de beelden spreken voor zich. :-)

Groeten,
Wessel

18 augustus 2016 om 00:48
Juriaanbg Gebruiker

Hallo ik heb goede ervaringen met de Proform 600, degelijke machine met veel mogelijkheden en nu wel erg goed geprijsd.. goede deal Ibood!

18 augustus 2016 om 09:45
wimvd Gebruiker

Hoi,

Even oftopic: Zijn er nog mensen die al enorm lang ah wachten zijn op hun “Head YouTek Graphene Speed MP” tennisracket?

Ibood blijft maar slechter worden in service!!!

ps: Ik ben ook al lang ah wachten op het vervangtoestel van m’n airfryer…

Dus voor de mensen die dus zo’n fitness-toestel bestellen, verwacht niet dat deze zal toekomen voor het einde van de zomer!!

18 augustus 2016 om 16:21
Moderator Paul Moderator

Beste Wim,

Het tennisracket zal morgen verstuurd worden. Kan het zijn dat het bericht van iBOOD hierover in jouw spamfilter terecht is gekomen? 
Ik zal de klantenservice vragen naar een update over de airfryer. Zij zullen je hierover informeren.

Vriendelijke groet, Paul

18 augustus 2016 om 16:45
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hoi Wim,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd over de status van de airfryer.

Groeten,
Wessel

19 augustus 2016 om 21:25
bugsfunny Gebruiker

Zonde zonde IBood, wil graag de proforma hometrainer bestellen. Continu storing, voucher tegoed kwijt, kan niet betalen en ik zou de gegevens niet goed hebben ingevuld. Ga nog eens een nachtje slapen en over de aankoop nadenken. Je wilt verkopen of je wilt het niet!

19 augustus 2016 om 22:10
Moderator Paul Moderator

Hallo bugsfunny,

Wanneer je de melding krijgt dat de gegevens niet goed ingevuld zijn, kan het helpen om Ik heb een alternatief afleveradres aan te vinken en daar nogmaals de adresgegevens in te vullen.
Het vouchertegoed ben je gelukkig niet kwijt, maar wordt door het systeem tijdelijk op ‘gereserveerd’ gezet om misbruik te voorkomen. De code wordt na enige tijd (tussen circa 30min – max. 2 uren) weer automatisch vrijgegeven door het systeem. Helaas heb ik als moderator geen toegang tot de iBOOD systemen en kan ik dit proces niet bespoedigen.

Vriendelijke groet, Paul

19 augustus 2016 om 21:28
bugsfunny Gebruiker

Wacht niet te lang met bestellen want producten kunnenen tussentijds uitverkocht raken. Hoe dan? De site werkt toch niet. In ieder geval niet op IOS 9

19 augustus 2016 om 22:12
Moderator Paul Moderator

Als bovenstaande suggestie geen oplossing biedt om te bestellen, kan je ook het volgende proberen:
- cookies & cache opschonen
- uitloggen en opnieuw inloggen
- een andere browser gebruiken

19 augustus 2016 om 22:42
bugsfunny Gebruiker

Al geprobeerd met laptop en Windows 10. Zelfde problemen.

19 augustus 2016 om 22:46
bugsfunny Gebruiker

Helaas, blijft fout gaan. Voor vanavond haak ik af. Hopelijk kan k morgen nog bestellen en heb ik mijn 5 euro voucher code weer terug.

20 augustus 2016 om 10:23
bugsfunny Gebruiker

Nou nou Ibood met moeite gelukt een bestelling te plaatsen. Via een Android tablet werkt niet, via een Apple tablet werkt niet. Uiteindelijk gelukt met een Windows 10 tablet met eerst de foutmelding dat de ingevulde gegevens niet correct waren(oeps…enz) en daarna dat het erg druk was bij het betalen. Voucher code stond nog steeds op gereserveerd. Zou een service zijn als de waarde terug gestort kon worden op mijn rekening. Zoveel moeite voor een scherpe aanbieding? Is wel de eerste en de laatste keer.

20 augustus 2016 om 14:09
Moderator Paul Moderator

Beste bugsfunny,

Opmerkelijk (en vervelend) dat het zo moeizaam verliep, maar gelukkig heb je uiteindelijk de bestelling kunnen plaatsen. Zou je de email van de vouchercode willen doorsturen naar webcare@ibood.nl, samen met een korte uitleg, dan zal een medewerker van webcare het maandag voor je oplossen.

Vriendelijke groet, Paul

20 augustus 2016 om 12:34
MTW007 Gebruiker

Hoe kan het dat de Weslo C roeitrainer (249.95 van 500) precies hetzelde uitziet als de Pro-Form R350 (279eur) en zelfs in een ander kleur als de Christopeit Lugano roeitrainer (229eur)?????

20 augustus 2016 om 23:04
bugsfunny Gebruiker

@MTW007 Google maar eens op ICON health and fitness dan heb je het antwoord. 1 producent  meerdere merken

21 augustus 2016 om 20:43
karynne1 Gebruiker

@product expert: welke hometrainer is geschikt of geschikter voor een lichaamslengte van 1.90? (Ik vind de gegeven informatie nogal summier).

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.