14 augustus 2016 om 00:02
iBOOD

Reef Teenslippers

Reef Teenslippers
Flip Flop Flash

Zijn jouw teenslippers ter ziele gegaan op je laatste vakantie? Of staan ze op het punt om te knappen? In deze Flip Flop Flash krijg je de kans om een paar echte Reefs te scoren. Reef slippers combineren loopcomfort met stijl en klasse. Ga voor een echt lederen model, een model met flesopener in de zool (!) of een paar met vrolijke prints.

14 augustus 2016 om 01:28
SQB Gebruiker

Verzending 29 augustus? Beetje jammer, dan is de zomervakantie wel weer voorbij.

14 augustus 2016 om 07:38
Róbin Gebruiker

Waarom geen slippers voor de vrouwen?

14 augustus 2016 om 08:00
noordeloos1 Gebruiker

Ja! Waarom niet voor vrouwen :-(

Gave slippers!

14 augustus 2016 om 09:27
hildeclaessen Gebruiker

Zijn dit normale maten of moet je maat groter nemen?

14 augustus 2016 om 11:07
Joshuaphilippo Gebruiker

Voor mij klopte de normale maat.

14 augustus 2016 om 23:38
acidophilus Gebruiker

Ik heb bij mijn leren Fannings een halve maat groter dan mijn leren Slaps en J-Bays, zitten mij anders niet lekker. Ga zelf altijd voor de leren versies, veel comfortabeler dan die kunststoffen versies. Koop ze normaal in USA vanwege de prijs, maar met deze aanbieding is het erschil enigszins acceptabel.

15 augustus 2016 om 12:25
Giobbe Gebruiker

Ik draag al zeer lang Reefs en mijn ervaring is dat de slipper ontzettend uitloopt. De band die over de voet heen gaat rekt flink uit. Misschien dat dit je keuze beïnvloedt.

14 augustus 2016 om 11:06
Joshuaphilippo Gebruiker

Hele goede ervaringen met de Fanning teenslippers. Dikke modder in het buitenland of dagelijks gebruik in Nederland, niets kreeg ze kapot! Ik heb er 60 euro voor betaald, dus voor deze prijs misschien toch maar een setje oppikken… In ieder geval een aanrader!

14 augustus 2016 om 12:01
Pet0r Gebruiker

Wow, goede aanbieding zeg! Heb al een paar jaar Reef slippers en ze bevallen ontzettend goed. Gaan ook lang mee. Heb ze gekocht voor meer dan het dubbele!

14 augustus 2016 om 16:14
artnaz Gebruiker

Aanrader dit! Ik heb zo’n 8 jaar geleden Reef slippers gekocht na lang ‘de beste’ slippers uitgzocht te hebben, en ze bevallen nog steeds supergoed! Mijne zijn ondertussen wel een beetje versleten, dus ik maak graag gebruik van de aanbieding!

14 augustus 2016 om 16:56
R.Thalen Gebruiker

Wat is dit weer voor geklooi? Ik vul een code in voor gratis verzending, verzending gaat eraf bam er ging iets mis met uw betaling en nu werkt mijn code niet meer.

15 augustus 2016 om 10:27
foxathome Gebruiker

Dit heb ik in het verleden ook meegemaakt, NOOIT een nieuwe code gezien!!! Ook niet na het melden bij iBOOD :-(

14 augustus 2016 om 17:18
R.Thalen Gebruiker

Ik heb ze toch maar besteld zonder gratis verzending omdat anders straks mijn maat uitverkocht is, ik hoop wel dat mijn verzendkosten alsnog gecompenseerd worden.

14 augustus 2016 om 18:38
Moderator Paul Moderator

Beste R. Thalen,

Vervelend dat er iets mis ging tijdens het bestellen en de code daardoor tijdelijk op gereserveerd gezet wordt. Na enige tijd (max. 2 uren) wordt de code door het systeem weer vrijgegeven en kan dan alsnog gebruikt worden.

Vriendelijke groet, Paul

14 augustus 2016 om 19:58
R.Thalen Gebruiker

We zijn inmiddels 2 uur verder en code werkt nog steeds niet. Ik dacht ik bestel gewoon nog een paar en dan cancel ik de eerste order maar helaas.

15 augustus 2016 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi R. Thalen,

Lukt dit inmiddels wel?

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 11:25
R.Thalen Gebruiker

Nee niet gelukt, ik had het om 00:00 uur nog een keer geprobeerd en nu zijn ze uitverkocht. Ik weet denk ik inmiddels ook waardoor het mis ging. Wanneer je iDeal selecteert en vervolgens je bank selecteert maakt het systeem de iDeal selectie weer ongedaan. Deze moet je na het selecteren van de bank weer even opnieuw aanvinken. Maar ik zou het wel waarderen als ik een nieuwe code kan krijgen voor gratis verzending voor de volgende keer(die onbeperkt geldig is anders verplichten jullie mij direct weer een aankoop te moeten doen) die gratis verzending was dit keer wel de reden dat ik de aankoop heb gedaan.

16 augustus 2016 om 09:26

Hoi R.Thalen,

Wil je de mail waarin de vouchercode naar jou gestuurd is, naar ons doorsturen via webcare@ibood.nl? Dan kijken mijn collega’s wat we voor je kunnen doen.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 08:26
w0uter Gebruiker

Hier precies hetzelfde, code ingevoerd… 5.95€ eraf en vervolgens bij het betalen gaat er iets mis en is de code niet meer te gebruiken… als jullie niet willen dat er codes gebruikt worden kan je het misschien beter vermelden?

15 augustus 2016 om 09:46

Hoi W0uter,

We willen graag dat de codes gewoon gebruikt kunnen worden. Zou je het straks nogmaals kunnen proberen?

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 11:21
w0uter Gebruiker

Hij blijft zeggen dat de code niet meer geldig is of dat de code al gereserveerd is.

15 augustus 2016 om 08:34
w0uter Gebruiker

Hoe zit het ook met de maten? Er staat 41/42 welke maar krijg je dan? Ik heb normaal maat 42, dan maar 43 bestellen?

15 augustus 2016 om 09:47

Hoi W0uter,

Ik raad je aan de maattabel te gebruiken.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 12:11
Maarten2016 Gebruiker

Ook hier gaat er iets mis tijdens bestellen, en een kortingscode die vervolgens niet meer werkt… Ik neem aan dat iBood hard werkt om dit te verhelpen (ipv iedereen alleen maar aanraden om te wachten, wat ook niet helpt, zoals ik hierboven lees)… Ik wil slippers!

15 augustus 2016 om 12:17

Hoi Maarten,

Onze ICT-afdeling is inderdaad aan het uitzoeken waar de fout zit en hoe dit z.s.m. opgelost kan worden.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 13:48
w0uter Gebruiker

Ik blijf de melding krijgen dat de code gereserveerd is, wordt ook niet meer vrijgegeven lijkt het….

15 augustus 2016 om 14:46
Maarten2016 Gebruiker

Eens, bij mij wordt het ook niet vrijgegeven.

15 augustus 2016 om 16:19
Moderator Paul Moderator

Beste w0uter en Maarten,

Ik raad jullie aan om even met de klantenservice te bellen (tussen 10u en 17u). Zij kunnen de code meteen herstellen of zonodig een nieuwe code geven zodat jullie weer verder kunnen.

Vriendelijke groet, Paul

15 augustus 2016 om 20:49
w0uter Gebruiker

Ik was niet in staat om te bellen voor 17:00, laat staan morgenochtend… maar het probleem doet zich zo te zien nog steeds voor aan het laatste bericht te lezen. Dus wat gaat een nieuwe code doen?

Ik heb maar een mailtje gestuurd…

Hoi Maarten,

Wil je de mail waarin de vouchercode naar jou gestuurd is, naar ons doorsturen via webcare@ibood.nl? Dan kijken mijn collega’s wat we voor je kunnen doen.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 12:43
Franciacorta Gebruiker

Lekker dan, tijdens het betaal proces loopt de boel vast is één van mijn drie gekozen producten uitverkocht.

Als je webwinkel anno 2016 dat soort dingen niet weet te regelen, ben ik weg.

Nu dus helemaal niet gekocht

15 augustus 2016 om 12:53

Hoi Franciacorta,

Waar in het betaalproces loopt het vast en welke melding kreeg je?

Mogelijk gebeurde dit doordat een door jou gekozen product uitverkocht raakte vlak voor we hem voor jou konden reserveren.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 13:10
Franciacorta Gebruiker

Terwijl ik aan het wachten was op de verbinding naar de iDeal betaalportal van ING.

Zou kunnen dat het product op dat moment uitverkocht raakte, maar dat ik vind ik dus een waardeloos webwinkels systeem, ik had het product al in mijn mandje en moet dus de tijd krijgen om het af te rekenen.

Dit is nu uit omzet bejag niet zo geregeld, want iemand anders kan het zelfde product blijkbaar ook tegelijkertijd afrekenen, maar dat betekend dus ook dat ik de andere twee nu niet meer koop. Uiteindelijk dus omzet verlies nu direct en een volgende keer, is nl het zoveelste iBood ongemak.

15 augustus 2016 om 13:13

Hoi Franciacorta,

Ik snap dat het vervelend is dat het product uitverkocht raakte terwijl jij hem wilde bestellen.

De overgang van het winkelwagentje naar de iDEAL omgeving is inderdaad het moment dat een bestelling voor je gereserveerd wordt. Dat je de deal nog niet gescoord hebt op het moment dat hij in je winkelwagen is geplaatst, staat overigens in het winkelwagen-overzicht ook aangegeven.

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 13:51
Franciacorta Gebruiker

Zoveelste reden dus om niet bij iBood te kopen.

Bewust ondermaats webwinkel systeem.

15 augustus 2016 om 16:22
Moderator Paul Moderator

Beste Franciacorta,

De ICT afdeling is bezig uit te zoeken waarom er problemen ervaren worden tijdens het betaalproces, zodat dit opgelost kan worden. Zoals iedere (web)winkel wil iBOOD natuurlijk graag dat klanten de producten kunnen kopen, en is er van “bewust ondermaats systeem” zeker geen sprake.

Vriendelijke groet, Paul

15 augustus 2016 om 19:50
pufela Gebruiker

Ik krijg ook foutmeldingen tijdens bestellen. De couponcode kan ik ook niet meer gebruiken.

Jammer.

Hoi Pufela,

Groeten,
Bas

15 augustus 2016 om 21:14
Pet0r Gebruiker

Toch zonde dat zo’n mooie aanbieding dergelijke bestelproblemen oplevert bij meerdere gebruikers. En dat het devies vanuit iBood constant is: “Probeer het nog eens” Of “Neem contact met ons op”. Als je ziet dat bij meerdere klanten dezelfde problemen ontstaan, dan is er dus echt een technisch probleem. Neem in zo’n geval contact op met de desbetreffende klanten als organisatie zijnde. Dan draai je het om en behoud je je klanten. Nu bereik je het tegenovergestelde.

15 augustus 2016 om 21:42
Moderator Paul Moderator

Beste Pet0r,

Dank voor jouw feedback. In het weekend is het kantoor van iBOOD gesloten en kunnen de moderators niet veel meer dan aangeven wat de mogelijkheden op dat moment zijn. De ICT afdeling werkt inmiddels aan een oplossing voor de bestelproblemen. Pas als dat hersteld is, is het raadzaam om de getroffen klanten een oplossing aan te bieden, anders kunnen ze opnieuw geconfronteerd worden met bestelproblemen. En dat zou nog meer ergernis veroorzaken.
Hopelijk wordt het snel verholpen.

Vriendelijke groet, Paul

15 augustus 2016 om 21:48
w0uter Gebruiker

Het is toch geen weekend vandaag? Uiteindelijk maar besteld zonder code… Morgen verder geen tijd om behalve via de mail contact te zoeken. Het blijft wel een bijzondere gang van zaken zo…

Hoi w0uter,

Groeten,
Bas

16 augustus 2016 om 09:53
geerttimmermans Gebruiker

Ik had hetzelfde probleem met de vouchercode. Voor mij een reden om de bestelling niet af te ronden. Jammer!

16 augustus 2016 om 09:58

Hoi Geert,

Groeten,
Bas

30 augustus 2016 om 17:17
remvel Gebruiker

En zijn de slippers reeds verzonden?

30 augustus 2016 om 18:12
Moderator Paul Moderator

Hallo remvel,

Er is mij geen vertraging bekend, en zouden de slippers gisteren verstuurd zijn. Indien jouw bestelling gecombineerd is met andere producten, zullen de producten gezamenlijk verzonden worden zodra alle artikelen de verwachte verzenddatum bereikt hebben.
Als dat niet het geval is, kan het ook zijn dat de email met Track & Trace code in jouw spamfilter terechtgekomen is. 
Wat is de status van jouw bestelling volgens Mijn iBOOD? 
Als je mij het bestelnummer geeft, zal ik voor je laten nakijken waarom jij de slippers nog niet ontvangen hebt.

Vriendelijke groet, Paul

30 augustus 2016 om 18:17
amorphisnl Gebruiker

Bij mij zijn de slippers ook (nog) niet verzonden terwijl in Mijn iBOOD de verzenddatum op 29 augustus staat, status = bevestigd (bestelnummer SO953047)

Ik denk dat er nog iets niet logistiek is verwerkt bij iBOOD of de leverancier.

Normaalgesproken verwacht ik van iBOOD wel een statusupdate als de verwachte verzenddatum niet wordt gehaald.

30 augustus 2016 om 19:01
remvel Gebruiker

Hoi Paul,

de status op IBood staat op “Verwerking”, en is niet gecombineerd met een andere bestelling.

Mijn bestelnummer is: SO954233

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Remco

30 augustus 2016 om 19:24
Moderator Paul Moderator

Ik heb jullie berichten doorgeven aan de klantenservice. 
Zij zullen jullie hierover verder informeren.

31 augustus 2016 om 11:22
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hoi amorphisnl en remvel,

De verwachte verzenddatum is inderdaad net voorbij, er is dan ook een kleine vertraging op deze deal van kracht. Mijn collega’s bij logistiek hebben zojuist verteld dat de huidige verwachting is dat de producten deze week verzonden zullen worden.

Groeten,
Wessel

31 augustus 2016 om 17:00
qmaxor Gebruiker

Beste Wessel,

Kunnen jullie alvast een kortingsbon sturen ter compensatie. Ik loop nu al 2 dagen op blote voeten.

Alvast bedankt.

Groeten,

Max

31 augustus 2016 om 07:17
w0uter Gebruiker

Hier zijn ze ook nog niet verzonden, nog geen bericht gehad over wat dan ook.

31 augustus 2016 om 09:36
mister-e Gebruiker

Bij mij ook nog niet verzonden.

31 augustus 2016 om 10:08
Dolores4r Gebruiker

Hier ook nog niet. Oh, oh, over twee weken wil ik ze mee op vakantie…

31 augustus 2016 om 11:01
sebastiaanvd Gebruiker

2 dagen later nog niet verzonden… Misschien een reactie geven, iBOOD??

31 augustus 2016 om 12:53
timmertje83 Gebruiker

Tot op heden hier ook niets ontvangen, en ook geen bericht ontvangen over vertraging verder.

Was wel prettig geweest om met dit mooie weer op de slippers te lopen, aangezien de oude zijn versleten.

31 augustus 2016 om 17:19
timmertje83 Gebruiker

Zojuist mail ontvangen dat de slippers zijn verzonden!

1 september 2016 om 18:13
Ibov Gebruiker

Slippers vandaag ontvangen. Band zit wat strak, zal deze nog wat losser worden (uitlopen)?

Ik heb de Fanning met flesopener variant.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.