30 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Accessoires Outlet

Accessoires Outlet
De finishing touch.

Geen outfit is compleet zonder het juiste accessoire, en dat weet jij. Daarom ben je zo slim om deze Flash Sale te checken en de leukste accessoires tegen de laagste prijsjes te scoren!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 juli 2020 om 00:28
braamstruik Gebruiker

Bij de Swarovski set staat 2 keuzes. Echter niet te maken bij de bestelling. Welke krijg je dan?

30 juli 2020 om 01:37
Moderator Paul Moderator

Het gaat om de verzilverde variant.

30 juli 2020 om 08:24
svenjardin Gebruiker

Heeft de replay printed logo shopper tas een ritssluiting?

30 juli 2020 om 08:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen svenjardin,

Dit is ons helaas niet bekend, we hebben dit ook niet voor je kunnen achterhalen. Sorry!

30 juli 2020 om 12:52
adnanticus Gebruiker

DSTRCT Lederen Businesstas

Houd er rekening mee dat dit een ruwe leer variant betreft. Het is dus geen glad leer zoals de foto’s doen vermoeden.
Ik heb hier paar weken geleden een klacht over ingediend bij Ibood en gelijk gekregen.
Jammer dat Ibood dit niet aanpast of vermeldt.

30 juli 2020 om 13:25
iberik Gebruiker

Ik zie op de Hugo Boss travel horloge dat de 2 uurwerken niet synchroon lopen. En als dit wel klopt, welke tijdzone verschilt 1 minuut met een andere tijdzone?

30 juli 2020 om 13:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi iberik,

Je kunt de uurwerken los van elkaar instellen en dus prima synchroon laten lopen.

30 juli 2020 om 18:41
iberik Gebruiker

Zijn deze 2 uurwerken dan radiogestuurde uurwerken? Ik heb nog nooit 2 uurwerken precies synchroon zien lopen, er zit altijd een afwijking, Op het plaatje lijkt er duidelijk verschil te zijn in de tijd tussen de 2 uurwerken.

31 juli 2020 om 13:06
Moderator Paul Moderator

Er wordt bedoeld dat je de 2 uurwerken los van elkaar kunt instellen op de gewenste tijd(zone). De uurwerken zijn niet radiogestuurd.

1 augustus 2020 om 12:33
Jan-van-Gent Gebruiker

Laauw Leren Rugzak | Unisex:
zeer verwarrend want het geen je ziet is niet hetgeen je krijgt! Vind dit niet fair. Men moet tonen wat je krijgt…

1 augustus 2020 om 21:00
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Jan-van-Gent,

Bedoel je deze?
Je kan het vinden in de afbeeldingen. Je ontvangt dit model, in de kleur die jij kiest:

1 augustus 2020 om 15:36
eduard_66 Gebruiker

Hoe bestel ik in artikel Polaroid Zonnebril | PLD 6034/S de “1016” variant?

1 augustus 2020 om 23:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond eduard_66,

Die is in deze sale helaas niet beschikbaar.

2 augustus 2020 om 00:55
g86 Gebruiker

https://www.ibood.com/sports-fashion-be/nl/product-specs/64531/324155/samsonite-formalite-laptoptas-14.html

https://www.ibood.com/sports-fashion-be/nl/product-specs/64531/324044/samsonite-formalite-laptoptas-14.html

2x hetzelfde product, maar tegen een andere prijs? 10 EUR verschil.

Volgens mij is het ene de 14″ versie en de andere de 15,4″ versie (die dan 10 EUR meer kost)

@admin?

2 augustus 2020 om 01:47
Moderator Paul Moderator

Beide tassen hebben hetzelfde formaat (14″). Het enige verschil is de kleur: Grey vs Black. 
Het prijsverschil kan ik helaas niet voor je verklaren.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.