12 augustus 2016 om 00:01
iBOOD

Parfum

Parfum
Lekker ruiken

Onze collega Bastiaan fietste laatst nog achter iemand aan omdat ze zo lekker rook. Creepy misschien, maar wel een compliment. Wil jij ook lekker ruiken? In deze Flash Sale vind je tijdloze, klassieke geuren van topmerken. Zowel voor heren als dames. Zit jouw (nieuwe) favoriet erbij?

12 augustus 2016 om 01:11
LiFem Gebruiker

Het blijft jammer dat de bizar hoge verzendkosten van iBood er altijd voor zorgen dat die parfumaanbiedingen eigenlijk waardeloos zijn. :(

12 augustus 2016 om 08:21
baj90 Gebruiker

Helemaal mee eens. Ibood doe er wat aan!

12 augustus 2016 om 14:24
HuJuh Gebruiker

Inderdaad en zelfs zonder verzending is de Davidoff Adventure 100ml goedkoper te krijgen: https://www.trekpleisteronline.nl/product/116886/DavidoffAdventure.html?utm_content=116941&utm_term=9033004168

12 augustus 2016 om 15:36
p.plante Gebruiker

Ik weet niet hoor meneer Hujuh…

Dit is typisch weer een azijnpissersopmerking… hetzelfde geurtje: Davidoff Adventure staat voor dezelfde prijs excl. €4,99 verzendkosten te kopen via  de webshop van Trekpleister.  U was het toch al niet van plan om dit geurtje te kopen maar alleen te z…… over de verzendkosten. Ga naar de Trekpleister winkel en betaal een paar euro parkeerkosten en je brandstof voor uw heen en terugreis, om de andere afschrijving vanuw voertuig maar niet te noemen. Of … neem het openbaar vervoer en je zit ook al aardig tegen de €4.99 aan. Hou toch eens op over verzendkosten….. en bepaal gewoon of je het produkt of artikel wilt hebben of niet. En haal anders vijf liter azijn…… bij de supermarkt…..

12 augustus 2016 om 15:41
p.plante Gebruiker

En btw… lees eens wat IBOOD te bieden heeft: GRATIS BEZORGING! … WAT EEN OPHEF WEER

15 augustus 2016 om 08:44
HuJuh Gebruiker

De verzendkosten, beste P.Plante, zijn niet 0 bij iBood. Dat was wellicht iets tijdelijks, maar aan de opmerking van de moderator een stukje lager te zien is die weer gewoon €5,95 (zoals ook bij de advertentie staat).

Daarnaast is het flesje Davidoff goedkoper bij Trekpleister (€0,95 om precies te zijn) èn de verzendkosten zijn ook nog eens €0,96 lager. Dus zonder te reizen, maar gewoon vanuit je luie stoel bespaar je €1,91. En het is niet die €1,91 die het ‘m doet, het is de boodschap waarmee iBood zelf groot adverteert: Internets best online offer daily. Maar het is niet “internets best online offer”, het is hoogstens een “good offer”. De verzendkosten zitten de aanbiedingen van iBood wel vaker in de weg, maar als je niet zo druk was met je gal spuwen over anderen, dan zou je dat wellicht zijn opgevallen.

Overigens was ik wel van plan dit geurtje te kopen en heb dat nu dus gedaan bij Trekpleister. Goedkoper en morgen in huis.

15 augustus 2016 om 13:32
Kalvinklein Gebruiker

AMEN

12 augustus 2016 om 06:40
Gerardo121513 Gebruiker

Als het parfum zou zijn geweest had ik wel een bestelling geplaatst. Helaas is het allemaal edt..

12 augustus 2016 om 11:40
Kalvinklein Gebruiker

CK Downtown 90 ml is een EDP

12 augustus 2016 om 08:06
filipvt Gebruiker

De giftset edt Boss Bottled 100 ml + 30 ml : zijn deze beide voorzien van spray-systeem ?

12 augustus 2016 om 09:34
Floor_fietst Gebruiker

Ja die hebben een sprays-ysteem

Groetjes Floor

12 augustus 2016 om 13:07
tessa150974 Gebruiker

Dan moet je dus vandaag bestellen LiFem!! Gratis bezorging….pfff

12 augustus 2016 om 17:59
p.plante Gebruiker

Goed lezen…. t/m 15 augustus

12 augustus 2016 om 16:00
cheeckhout Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Deze link verwijst niet naar een identiek en goedkoper product.

12 augustus 2016 om 16:40
gmgmdr Gebruiker

Bij betaling gaf de website een foutmelding waardoor de parfums opnieuw dienden te worden besteld . Bij de tweede poging wordt de kortingscode geweigerd . Kan dit worden verholpen of op een of andere manier worden opgelost .

12 augustus 2016 om 17:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi gmgmdr,

Als de betaling niet is afgerond, dan wordt de kortingscode na circa 2 uur opnieuw geactiveerd.

Groeten,
Bas

12 augustus 2016 om 17:49
gmgmdr Gebruiker

Beste Bas . Ondertussen een tweede poging ondernomen met een andere code . Jammer terug error bij betaling en reeds 1 product uitverkocht . Hoop na twee uren wachten dat het dan lukt en niet alles is uitverkocht . Vriendelijke groeten , Guido

13 augustus 2016 om 14:41
gmgmdr Gebruiker

Heb dus meermaals geprobeerd met telkens een tussenpauze van meer dan 2 uur . Telkens de melding dat de code reeds is gereserveerd .Nam telkens een prt sc om mijn bewering te staven . Bestelling lukt dus niet , zelfs via verschillende servers . Had graag een oplossing om alsnog de bestelling te kunnen plaatsen . Duidelijk wordt de code niet na 2 uur en zelfs meer terug geactiveerd . Guido

13 augustus 2016 om 18:21
Moderator Paul Moderator

Hallo gmgmdr,

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Helaas hebben de moderators de mogelijkheid niet om dit op te lossen. De enige “oplossing” die ik kan geven is om maandag telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen meteen de code herstellen of een nieuwe code verstrekken als dat nodig blijkt.

Vriendelijke groet, Paul

14 augustus 2016 om 08:43
ElisabethVeys Gebruiker

Ik heb net hetzelfde. Ik heb er zelfs 12 uur tussen gelaten. Bij de eerste keer gaf de server aan dat het te druk was en ik mijn bestelling opnieuw moet plaatsen … “Zucht”

12 augustus 2016 om 17:59
Nyarlathotep Gebruiker

Ik zal het nog één keer proberen: Ibood, wat zijn de fabricagedata van deze luchtjes? Is het een recente partij of een ‘oude’ magazijnpartij van 5 jaar oud?

Erg belangrijk omdat op een gegeven moment het luchtje zijn geur verliest.

12 augustus 2016 om 18:26
Moderator Paul Moderator

Beste Nyarlathotep,

Helaas is de informatie over fabricagedata niet bekend bij de moderators.

Vriendelijke groet, Paul

12 augustus 2016 om 22:16
rfrigge Gebruiker
12 augustus 2016 om 20:21
gmgmdr Gebruiker

Beste Bas . Om 20u15 terug proberen te bestellen . Terug foutmelding met de mededeling Oeps …. Niet alles is correct ingevuld  en vouchercode wordt na 3 uren niet geaccepteerd .Graag een oplossing .

12 augustus 2016 om 21:13
Moderator Stijn Moderator

Dag gmgmdr,

Kan je eens proberen om opnieuw te bestellen en een vinkje te zetten bij “Ik heb een afwijkend afleveradres”. Vul dan natuurlijk het juiste afleveradres in in die velden.

Dit zou het probleem moeten oplossen. Zoniet, kan je altijd terecht hier op het forum of het contactformulier.

Mvg
Stijn

12 augustus 2016 om 23:19
OBiWaN007 Gebruiker

ze spreken hier over gratis bezorging maar bij mij blijft het toch wel 5.95euro verzending of ik nog 1 of meerdere bestel… is nu het einde van de wereld niet maar ik vroeg me af waarom dit bij andere dan niet het geval is ?

13 augustus 2016 om 00:55
Moderator Paul Moderator

Hallo OBiWaN007,

Sommige klanten hebben per email een code ontvangen voor gratis verzending, die slechts een paar dagen geldig is. Dit is vanuit een promotie actie van iBOOD. Mogelijk heb je dit opgevat als gratis verzenden voor alle producten binnen deze parfum sale, maar dat is niet het geval.

Vriendelijke groet, Paul

13 augustus 2016 om 08:59
OBiWaN007 Gebruiker

Ik zal duidelijk wat minder moeten gaan bestellen op ibood dan… misschien ontvang ik dan ook ooit eens een promocode :)

13 augustus 2016 om 09:50
emi Gebruiker

Waar vind je de productie datum bij parfum?

Groetjes

13 augustus 2016 om 10:48
vvanhauw Gebruiker

CK One staat bij bol.com aan dezelfde prijs als je de verzendkosten van IBOOD meerekent…, en snellere levering

13 augustus 2016 om 20:32
Nyarlathotep Gebruiker

Is die Davidoff Adventure nou uitverkocht of niet????

Ik probeer de hele dag al mijn bestelling te plaatsen maar ‘vanwege drukte’ blijft de site hangen. En tijdens dat hangen zie ik dat luchtje steeds verspringen naar uitverkocht, en dan weer niet. Gepruts zeg….

13 augustus 2016 om 21:34
Moderator Paul Moderator

De Davidoff geur is niet uitverkocht. Ook bij mij loopt de bestelling vast (ook bij een ander product). Ik heb er melding van gemaakt bij iBOOD. Mogelijk is er iets aan de hand met het betaalplatform maar dat moet uitgezocht worden.

Bij welke manier van betalen loopt het voor jou vast?

Updated by: Paul blijkbaar ging er iets niet goed met deze geur, die inmiddels helaas wel uitverkocht is

15 augustus 2016 om 14:48
Nyarlathotep Gebruiker

Ik denk dat de status incorrect was en het luchtje gewoon was uitverkocht. Inmiddels een ander luchtje besteld.

Het was overigens met PayPal.

14 augustus 2016 om 19:52
sniek Gebruiker

Heeft Davidoff Adventure EdT 100 ml eigenlijk een spray systeem?

15 augustus 2016 om 09:51
X-SynQ Gebruiker

130ml van een parfum is voor mij veel te veel. Goed voor mensen die elke dag van het jaar met dezelfde parfum rondlopen, dan kom je daar wel door…

15 augustus 2016 om 12:36
anniek1980-9 Gebruiker

*cut*
Edited by: Bas iBOOD
Ik heb de link verwijderd omdat deze prijsvergelijking leidt naar een duurder product met minder inhoud die tevens niet leverbaar is.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.