10 augustus 2016 om 00:01
iBOOD

Camelbak rugzakken

Camelbak rugzakken

Actief eropuit!

Actieve vakantie op het programma? Ga je sportief hiken of lang in een warm gebied lopen? Dan zijn deze dagrugzakken van Camelbak perfect voor jou. Ze beschikken over een 3 liter waterreservoir met een handig drinksysteem, zodat je altijd goed gehydrateerd de paden op en de lanen in kunt.

12 augustus 2016 om 08:19
spiderpig3 Gebruiker

Voor iedereen die twijfelt, doen! Geniale rugzak om een dagje door te halen op de piste. In de lift verneem je er zo goed als niets van.

13 augustus 2016 om 03:40
iboodfh Gebruiker

Ik twijfel enorm want welke camelbag zou jij adviseren ? Ben opzoek naar een camelbag met ruimte voor slaapzak en overige spullen

20 augustus 2016 om 12:45
por200 Gebruiker

Wordt niet op tijd verzonden. Mis hem nu waarschijnlijk, want ik ga dinsdag met vakantie. Baal er enorm van, want heb met vakantie een tas nodig en zal deze dus moeten cancelen en dan elders iets moeten kopen.

22 augustus 2016 om 10:35
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hoi por200,

Vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet verzonden/aangekomen is. Ik heb direct bij mijn collega’s van Logistiek nagevraagd wat de huidige status is. Helaas gaat leveren voor je vakantie niet meer lukken. Wanneer ik nieuws heb over de status laat ik het je per e-mail weten.

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.