31 juli 2016 om 00:01
iBOOD

Guess Zonnebrillen

Guess Zonnebrillen

Guess Zonnebrillen

Guess is nou niet bepaald het minste merk als het aankomt op zonnebrillen. Met een van de brillen in deze Flash steel je deze zomer geheid de show. Je hoeft er natuurlijk niet bij te zeggen dat je ze voor een iBOOD-prijsje op de kop hebt getikt. 

31 juli 2016 om 11:30
topprint Gebruiker

Zijn dit dames- of herenmodellen aub?

31 juli 2016 om 17:55
W84 Gebruiker

Misschien moet je even bij de productomschrijving kijken…

31 juli 2016 om 18:24
Moderator Paul Moderator

Sommige modellen zijn specifiek voor heren, sommige specifiek voor dames bedoeld. 
Wanneer er geen vermelding bij staat, is het model voor zowel dames als heren geschikt.

2 augustus 2016 om 09:07
FREPOLNET Gebruiker

GUF 252 BLK is mijn inziens een vrouwenmodel !!! en geen mannenmodel zoals bij de omschrijving…

2 augustus 2016 om 12:05
Supersuus Gebruiker

Ik vind het een herenmodel hoor. Maar als vrouw kan hij ook prima!

2 augustus 2016 om 12:43
Stannis Gebruiker

Ik zou iedereen wel willen adviseren op te passen voordat je besteld. Dit zijn allemaal best wel grote modellen. Veel zonnebril merken zijn zelfs al gestopt met het produceren van zonnebrillen met de maten 62 en 64 (heren maten) aangezien die grootte van glazen bijna niet worden verkocht.

Was wel netjes geweest als iBood dit er voor alle zekerheid bij zou vermelden

23 augustus 2016 om 22:29
hackwerk Gebruiker

Fijn. De bril komt eerst (zoals alle bestellingen de laatste tijd) met vertraging en excuses veel te laat aan (na mijn vakantie). En dan belangrijker nog, met een losse poot?! En bovendien heb ik ernstige twijfels over de echtheid (slechte bedrukking, slechte schroefjes en rare Chinese stickers)?! iBood?!

23 augustus 2016 om 22:42
Moderator Paul Moderator

Beste hackwerk,

Vervelend dat de bril een los pootje heeft. Zou je een service verzoek willen indienen via Mijn iBOOD? Dan kan de klantenservice het voor je oplossen. Zou je tevens foto’s willen maken met betrekking tot jouw twijfels? Dan kan dat ook beoordeeld worden.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.