29 juli 2016 om 00:00
iBOOD

Flagstaff herenkleding

Flagstaff herenkleding
Flagstaff herenkleding

Dit jonge modemerk uit Duitsland combineert sportief met casual. Het resultaat mag er zeker zijn, sterker nog: als je een beetje sportief bent, dan moet je eigenlijk op z’n minst één kledingstuk van dit merk in je kast hebben liggen. Dus grijp je kans, want het kan nu tegen een zeer schappelijke prijs!

29 juli 2016 om 08:52
mcaran Gebruiker

Hoezo als je een beetje sportief bent dan moet je op z’n minst één kledingstuk van dit merk die niemand kent in je kast hebben liggen. Ziet er uit als opa kleding.

29 juli 2016 om 10:14
dishking Gebruiker

Ik vind het wel mooie kleding. Kwestie van smaak dan.

29 juli 2016 om 10:52
doekus Gebruiker

over smaak valt niet te twisten…

30 juli 2016 om 07:44
Ge2rt Gebruiker

Aan de ene kant doet de kleurstelling me wat teveel denken aan de Nederlandse vlag. Daar ga ik niet mee lopen. Aan de andere kant zijn er door bijvoorbeeld die vlag op de Bagus polo associaties met de VS. Dat wordt ‘m al helemaal niet: een land waar je voor na walgelijke campagnes voor de presidentsverkiezingen kunt kiezen uit twee gekken. Elk land krijgt de president die het verdient: Rusland, Italië (Berlusconi in elk geval), Turkije, en nu ook dus de VS.

30 juli 2016 om 13:26
keveun Gebruiker

Ge2rt, het gaat hier om een kledingstuk he. Niet om politieke issues. Manmanman

31 juli 2016 om 10:57
Anne1958 Gebruiker

Kan iemand iets zeggen of de polo’s groot of klein uitvallen qua maten?

1 augustus 2016 om 09:21
thijndaanen Gebruiker

eerste nuttige comment, en daar komt dan geen reactie op. Jammer, ben ook benieuwd.

1 augustus 2016 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Anne en Thijn,

Dit staat bij elke polo onderaan de specificaties-pagina aangegeven.

Groeten,
Bas

1 augustus 2016 om 19:26
devkon Gebruiker

Er stond in de teksten ergens (bij de Polo’s) : Pasvorm: Normaal (je kunt gewoon je normale maat bestellen)

Ik vraag me dan weer af wat dat is : normaal. Hoe kun je ooit bepalen wat een normale pasvorm is, wat niet groot en niet klein ‘valt’. Ik vind het altijd een gok, en ik wil wel eens 2 maten bestellen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.