3 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Travelin' Schoenen

Travelin' Schoenen
De wereld aan je voeten.

Je schoenen brengen je overal heen. Naar je werk, sport, vrienden en zelfs helemaal naar de andere kant van het land voor die droomreis. De schoenencollectie van Travelin' biedt je de ideale schoen voor elke situatie en voor elke temperatuur.

Wandel zo van de lente naar de zomer met de schoenen van Travelin'. 

3 juli 2020 om 08:57
Tinedal Gebruiker

Wat ik heel spijtig vind is dat ik deze schoenen bestelde, mijn hele adres invulde en pas bij de voltooiing van mijn betaling kreeg ik de melding “ dit product is niet voorradig in jouw shop( België dus). Ik vind het toch zeeeer vreemd dat jullie mij tot betaling toe rustig de procedure laten afwerken en wanneer “PING” het geld van mijn rekening gaat, verschijnt bovengenoemde vermelding. Hier schort dus wel iets.Heel jammer vind ik dat,wat een gedoe nu alweer om mijn geld terug te krijgen. Ook vraag ik me af waarom nu schoenen niet in België kunnen geleverd worden en andere zaken wel?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:22
whoswhos Gebruiker

U hebt waarschijnlijk via de applicatie poberen bestellen?
Ik heb persoonlijk deze melding elke keer die ik de applicatie probeert te gebruiken…
Bestellingen doe ik dus via desktop en niet via de applicatie.
Redelijk lastig moet ik wel toegeven.
Maar dus ze zijn wél leverbaar in Belgïe ;-)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Tinedal,

Ze zijn wel leverbaar in België, maar het is mogelijk dat je per ongeluk op de Nederlandse website terecht gekomen bent. Wil je eens naar de link kijken? Als daar nl-nl in staat zit je verkeerd.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi whoswhos,

Ik ga zorgen dat jouw app wordt ingesteld op België, zodat jij binnenkort ook via de app kunt bestellen!

Beantwoorden

3 juli 2020 om 17:49
whoswhos Gebruiker

Dat zou perfect zijn :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.