27 juli 2016 om 00:00
iBOOD

Casio Horloges

Casio Horloges
Stoere CASIO horloges

Iedereen heeft wel eens een CASIO gehad. Als het niet één van de horloges is geweest, dan toch zeker wel de bekende rekenmachine! Deze CASIO horloges laten je in gedachten weer even terug gaan naar de mooie '80s en '90s (de jaren waarin deze horloges immens populair waren). Hoe tof is het dan om zo'n stoer retro horloge te dragen in de jaren dat retro immens populair is?! En onverwoestbaar, zo schijnt. Check het plaatje hieronder maar even! :)

27 juli 2016 om 06:43
Bjorn_BE Gebruiker

Ik heb de Casio die hier nu aan 99.95 staat al een kleine 2 jaar en het is echt een prachtig horloge. En zoals alle g-shock horloges heel stevig en echt geschikt om gewoon aan te houden tijdens het zwemmen.

Ben er echt heel tevreden van, echt heel stijlvol horloge!

27 juli 2016 om 08:06
zéékapitein Gebruiker

in 1977 heb ik een casio gekocht voor mijn verjaardag, in 1994 heb in voor de eerste keer de batterij vervangen!

27 juli 2016 om 09:26
rossillon Gebruiker

de normale preis van deze G schock in gewone  winkels*knipje* anderzijds dit is een prachig en stevige horloge.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen graag onderbouwen met een link naar een identiek goedkoper product.

27 juli 2016 om 09:44
ils13 Gebruiker

*knipje*

Edited by: Bas iBOOD
Dit is een ander model. Het voornaamste verschil zit hem in de kleuren rond de tijd (rood v.s. zwart).

27 juli 2016 om 10:38
mike81x Gebruiker

De G7700 heeft ‘week number’ aanduiding. Is wel handig. Bij mijn weten zijn de 7700 /7710 reeks de enige G-casio’s die dit hebben.

27 juli 2016 om 22:47
globe5505 Gebruiker

Kijk ik er over of is geen enkel van de aangeboden modellen radiogestuurd?

28 juli 2016 om 10:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Globe,

Ik ga dit voor je navragen bij onze leverancier.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 11:51
jansen_r Gebruiker

Dit klopt gewoon niet, voor zover ik kan zien is geen van deze modellen radiogestuurd!

Het systeem van typenummers van Casio is een grote warboel, maar radiogestuurde modellen hebben over het algemeen een W (voor Waveceptor) in de typecode (de eerste letters van het modelnummer) staan. Zie bijvoorbeeld dit overzicht.

28 juli 2016 om 12:03

Hoi Jansen,

Dank voor je bericht. Ik zal nogmaals contact zoeken met onze leverancier om dit te verifiëren.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 12:16

Hoi Globe,

Deze horloges zijn allemaal niet radiogestuurd.

Mijn vorige bericht heb ik verwijderd om onduidelijkheid te voorkomen. Jansen, bedankt voor je alertheid.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 10:44
Snamsnor Gebruiker

Wat is net het verschil tussen de A159W-1D en A159WA-1D?

Ik zie enkel verschil in de specificaties bij de sluitknop, maar deze beschrijving is niet erg helder.

28 juli 2016 om 11:05

Hoi Snamsnor,

Ik ga dit voor je navragen bij de leverancier.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 12:55
johnnyrijksen88 Gebruiker

Is er al een update van de leverancier? Ik zou ook graag het verschil willen weten zodat ik kan gaan bestellen.

28 juli 2016 om 15:51

Hoi Johnny,

Het voornaamste verschil zit hem in de sluiting:

A159W-1D: Deployment Clasp with push button
A159WA-1D: adjustable

De exacte verschillen tussen deze sluitingen durf ik niet met zekerheid te noemen. Hier is via Google en Youtube wel voldoende over te vinden.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 19:50
johnnyrijksen88 Gebruiker

Okeej dankje!

29 juli 2016 om 06:32
stonerock Gebruiker

Hoi snamdmor. ER zit een beetje kleurverscjil tussen deze types zo te zien.  Ik zou voor de lichtere gaan. Gr.

29 juli 2016 om 23:32
Bennydom Gebruiker

Hallo,

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de GA-200-1A zoals die hier verkocht word en de GA-200-1AER zoals elders aangeboden.

Ik kan zelf namelijk geen verschil vinden.

Groet Luuk.

30 juli 2016 om 00:49
P-cool Gebruiker

Hoi Luuk,

De toevoeging ER achter het typenummer duidt op een Europees model. Als je zoekt op GA-200-1A dan kom je op de site van Casio Worldwide terecht en als je zoekt op GA-200-1AER dan kom je op de site van Casio Europe terecht.
De modellen hebben allebei dezelfde functies, hooguit is het bij de 1AER ook mogelijk om behalve Engels ook Frans of Duits of Spaans te kiezen als in te stellen taal.

Groet

30 juli 2016 om 07:46
Gellekom Gebruiker

Hoeveel levertijd zit erop?

Ik ga volgend weekend op vakantie

30 juli 2016 om 19:10
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is woensdag 3 augustus. 
Dit kun je vinden onder het kopje Verzendinformatie.

3 augustus 2016 om 17:04
Nightline-Inc Gebruiker

Helaas Gellekom, de verwachte verzenddatum is (wederom) niet gehaald en nu al bijgesteld naar 5-8.
Ook ik ga volgende week op vakantie en ben bang dat dit horloge niet mee kan gaan…

30 juli 2016 om 22:46
eva864 Gebruiker

Zeer nuttige commentaar, en echt top dat je dit bij elke aanbieding herhaalt. Het is trouwens geen gratis verzending tout court : niet voor België en niet voor Nederland. Wil je geen verzending betalen, koop het dan niet.

Edited by: Jeroen – Sorry :) Ik had zijn spam al verwijderd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.