25 juli 2016 om 16:00
iBOOD

Kledingsale!

Kledingsale!

Sinds onze oempa loempa´s met pensioen zijn, zwaaien Tim en Rosa de scepter in het magazijn. Resultaat: de ene opruiming na de andere! Opgeruimde types die twee! Ook in deze Flash Sale vind je weer de mooiste kleding voor vlijmscherpe prijzen.

25 juli 2016 om 23:55
SickQuilver Gebruiker

Ik zou graag de skisokken bestellen maar kan geen kleur of maat kiezen?

26 juli 2016 om 00:19
oinkoink12 Gebruiker

Kijk nog eens

26 juli 2016 om 00:19
jopgro Gebruiker

Tevens interesse hier, maar geen mogelijkheid om kleur en maat te kiezen…

26 juli 2016 om 00:20
jopgro Gebruiker

Ah!

26 juli 2016 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Het is hersteld :)

26 juli 2016 om 06:27
Yanis06 Gebruiker

Wel jammer dat het type jas “Flagstaff Dumai” wel op de algemene foto staat maar niet bij het aanbod. Was net daarin geïnteresseerd.

27 juli 2016 om 03:36
svenvervloet Gebruiker

…hier ligt er nog 1, vorige keer besteld maar nog niet gedragen wegens maat te klein (L), indien interesse… heb nu waru maat XL besteld. De maten van deze jassen vallen wat klein uit.

27 juli 2016 om 04:02
Moderator Paul Moderator
26 juli 2016 om 10:32
foxathome Gebruiker

Flagstaff herenjas Waru was de vorige keer adviesprijs 399,- en afgeprijsd naar 69,95 en 6,95 verzendkosten.
Flagstaff herenjas Waru is nu adviesprijs 199,- en afgeprijsd naar 49,95 en 2,95 verzendkosten.

Dit is dan toch hoe dan ook misleiding geweest de vorige keer, want een adviesprijs verandert niet zoals jullie altijd op de fora zeggen!!!
Graag het teveel betaalde van de vorige keer terugstorten als tegoed op mijn account!

26 juli 2016 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Foxathome,

Bij het importeren van onze deals naar deze Big Sale is iets fout gegaan. De adviesprijs verandert inderdaad niet, we hebben deze goed gezet.

Groeten,
Bas

26 juli 2016 om 11:35
foxathome Gebruiker

Kunt u mij laten zien waar ik deze adviesprijs terug kan vinden?
Het is geen slechte jas, maar 400 Euro is echt belachelijk voor deze kwaliteit!
Ik wil graag eens zien waarom deze zo extreem duur zou zijn en waar ik deze adviesprijs terug kan vinden…

26 juli 2016 om 13:29
oinkoink12 Gebruiker

Misschien deze vraag bij de fabrikant neerleggen? Deze bepaalt uiteindelijk de adviesprijs.

26 juli 2016 om 12:13
frok Gebruiker

Riem komt uit China en je moet maar aannemen dat het buffelleer is, vorige keer gekocht, vind de kwaliteit tegenvallen.

26 juli 2016 om 14:35
foxathome Gebruiker

Dat vind ik dus ook, daarom vraag ik mij af waar ze die 399,- adviesprijs voor de jas vandaan hebben.
De jas heb ik al thuis en zou er in de winkel ook gewoon 50 Euro voor over hebben, je ziet aan niets dat het een dure jas zou moeten zijn…

26 juli 2016 om 14:59

Hoi Foxathome,

Deze adviesprijs is vastgesteld door de fabrikant. Ik kan je dus niet vertellen hoe deze adviesprijs verder tot stand is gekomen. Hiervoor kan je het best contact opnemen met de fabrikant, zoals oinkoink12 al aangeeft.

Groeten,
Bas

26 juli 2016 om 13:38
drernie Gebruiker

Ik neem aan dat de fout gelopen kledingsale van afgelopen zondag nog herhaald wordt zoals beloofd?

26 juli 2016 om 13:53

Hoi Drernie,

Dat is deze kledingsale. Het aanbod is mogelijk iets anders dan afgelopen zondag, doordat sommige artikelen al zijn uitverkocht en we andere deals hebben toegevoegd.

Groeten,
Bas

26 juli 2016 om 13:58
drernie Gebruiker

Dus men heeft massaal kleding gekocht zonder dat je de maat of een kleur kon kiezen?

26 juli 2016 om 14:12

Hoi Drernie,

Zondag zijn er enkele producten gekocht. Maar ook eerder vandaag. Om het overzicht te bewaren halen we regelmatig alle uitverkochte deals offline.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 19:49
ruwepit Gebruiker

Bas, je komt voor mij erg ongeloofwaardig over. Wil je zeggen dat de Esbeco BBQ-short in deze kledingsale heeft gezeten en nu is uitverkocht?

Sinds de mislukte kledingsale deze week heb ik dagelijks diverse momenten gekeken en ik ben het schort echt niet tegengekomen.

28 juli 2016 om 19:59
Moderator Paul Moderator

Beste ruwepit,

Tijdens een uitverkoop kunnen de aantallen erg laag zijn, en daardoor snel uitverkocht raken. 
Spijtig dat je daardoor achter het net hebt gevist. 
Hou de site in de gaten, wellicht worden de schorten binnenkort weer eens aangeboden.

Vriendelijke groet, Paul

28 juli 2016 om 22:39
ruwepit Gebruiker

Paul, wil je nu zeggen dat de schorten bij deze kledingsale aangeboden zijn geweest en ook nagenoeg gelijk uitverkocht waren? Alle kleuren?

26 juli 2016 om 14:15
drernie Gebruiker

Ik heb vanacht zodra de aanbiedingen online waren gekeken, maar ik heb bijv. geen brunotti skikleding gezien. Die stond zondag op de site zonder mogelijkheid om een kleur of maat te kiezen.

28 juli 2016 om 09:15
WoodyWonka Gebruiker

Is er een foto van de Fred Perry Pullover beschikbaar?

28 juli 2016 om 11:43

Hoi WoodyWanka,

Je kan hier een foto vinden.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 14:07
glasya Gebruiker

De Odlo Fleecehoodie Heren heeft bij de specificaties staan dat het een dames hoodie is, wat is het?

28 juli 2016 om 15:58

Hoi Glasya,

Dit is de Odlo Mens Hoody. We hebben dit inmiddels aangepast.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.