17 juli 2016 om 00:01
iBOOD

McGregor schoenen

McGregor schoenen
De mooiste casual schoenen

Jij kunt deze zomer (en daarna) vast nog wel een paar fijne schoenen gebruiken. Daarom selecteerden wij de mooiste schoenen van McGregor. Ze zijn lekker licht van gewicht, makkelijke te combineren en hebben een prachtige klassieke look. Deze schoenen doen altijd en overal een wonder voor je outfit en maken deze echt af. Geen man die zonder kan!

17 juli 2016 om 07:34
1dieseltje Gebruiker

De Torres’ bij McG shop dezelfde prijs alleen gratis verzenden en retouren.

18 juli 2016 om 03:07
Moderator Paul Moderator

De Torres is daar een tientje duurder, waardoor de prijs ook inclusief verzenden bij iBOOD lager is dan bij de McG shop.

17 juli 2016 om 07:56
mark_s75 Gebruiker

*cut*

Kunt idd beter bij mcgregor zelf bestellen.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen graag met een directe link naar een identiek goedkoper product.

17 juli 2016 om 12:02
GotJah Gebruiker

En je krijgt bij de Mc shop 10 euro korting als je je aanmeld voor de nieuwsbrief, heel simpel ;)

17 juli 2016 om 13:15
SQB Gebruiker

McGregor is onlangs failliet gegaan. Is dat nog van invloed op deze aanbieding? Op evt. garantie?

17 juli 2016 om 18:50
motormuis001 Gebruiker
18 juli 2016 om 12:13
rikoos Gebruiker

Bij een doorstart is het een nieuw bedrijf dus weet je het wel zeker dat alles qua garantie blijft bestaan?

18 juli 2016 om 12:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi SQB en Rikoos,

De garantie verloopt via iBOOD, dus je hoeft je over de garantie i.c.m. McGregor’s faillissement/doorstart geen zorgen te maken.

Groeten,
Bas

17 juli 2016 om 23:16
ivogoyens Gebruiker

Bij de specificaties van Mahoney men’s sneakers staat bij de beschikbare maten Sizes Cognac 41 – 46. Als ik dan wil bestellen, zie ik dat in de drop-down box maat 46 niet staan. Hoe kan ik een maat 46 bestellen?

18 juli 2016 om 00:53
Moderator Paul Moderator

Hallo Ivo,

Terechte vraag. Ik heb het doorgezet naar iBOOD zodat zij het straks (na de nacht) kunnen nakijken.

Vriendelijke groet, Paul

18 juli 2016 om 09:53

Hoi Ivo,

Dank voor je alertheid. We hebben helaas geen maat 46 beschikbaar, we hebben dit meteen aangepast.

Groeten,
Bas

20 juli 2016 om 00:58
bruijnst1 Gebruiker

Beste,

welke breedte maten zijn er?

mvg,

Hans

29 juli 2016 om 19:51
timbesouw Gebruiker

Hoi,

Vandaag de schoenen binnen gehad maat 43, omdat mijn vorige schoenen van MC Gregor via iBood in maat 43 perfect waren.

Deze blijken echter net een tikje te klein. Ik zou heel graag maat 44 willen hebben, is er een mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen?

Mvg Tim

3 augustus 2016 om 10:47
fgeysen Gebruiker

Hey Allemaal,

Ik heb ook maat 43 besteld en deze is inderdaad te klein. Daarom zou ik deze graag willen omruilen voor maat 44. Is deze nog beschikbaar?

Welke procedure moet ik hiervoor volgen?

Alvast bedankt voor de info.

mvg,

Franki

3 augustus 2016 om 10:51

Hoi Franki,

Vervelend dat de schoenen niet passen. Helaas is omruilen niet mogelijk, omdat wij geen voorraden houden.

Ik raad je aan om een serviceverzoek aan te maken via “Mijn iBOOD”. Je kan dan jouw schoenen terugsturen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag dan terug. Let er wel op dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.