13 juli 2016 om 00:00
iBOOD

Tom Ford Zonnebrillen

Tom Ford Zonnebrillen
Designzonnebrillen

Festivals, terrasjes, fietstochten, aan het strand: we kunnen genoeg momenten opnoemen waarop jij vanaf nu een zonnebril nodig hebt. In deze Tom Ford Flash Sale vind je designzonnebrillen, voor zowel heren als dames. 

13 juli 2016 om 07:57
flyingmonique Gebruiker

Waarom krijg je maar 1 jaar fabrieksgarantie terwijl je wettelijk 2 jaar moet krijgen?

13 juli 2016 om 09:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Monique,

Voor zonnebrillen geldt geen wettelijke garantie van 2 jaar.

Groeten,
Bas

13 juli 2016 om 17:04
funnyboy518 Gebruiker

Dat is niet correct. In Nederland bestaat geen bepaald garantie termijn maar de recht op een deugdelijk product. Een minimum van 2 jaar is de richtlijn van de EU.

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie?gclid=CLDvg9jZ8M0CFc0y0wodD3sJpQ

Hoe lang moet een product meegaan?

Hoe lang een product mee moet gaan, hangt natuurlijk af van het soort product. Een wasmachine gaat bijvoorbeeld vaak langer mee dan een mp3-speler. Het is verstandig om van tevoren aan de verkoper te vragen hoe lang het product mee moet gaan. U kunt dit ook aan de fabrikant van het product vragen.”

Voorbeeld

U hebt een koelkast gekocht. Na een aantal jaren gaat het lampje kapot. Dan moet u dit zelf vervangen. Maar gaat de motor opeens kapot na twee jaar? Dan is het product ondeugdelijk en kunt u teruggaan naar de winkel.”

13 juli 2016 om 21:39
P-cool Gebruiker

Een richtlijn is nog geen verplichting. Trouwens, ook buiten de gegeven garantieperiode kun je in sommige gevallen aanspraak maken op garantie. Een garantieperiode vermakkelijkt het voor de consument.

Een auto gaat ook minstens 10 jaar mee, maar een fabrikant zal geen 10 jaar garantie geven.
Net zo goed als dat een jonge occasion nog jaren mee zal gaan, maar je hooguit 1 jaar BOVAG garantie krijgt.

13 juli 2016 om 12:08
mohsinwmalik Gebruiker

Is de Tom Ford Thea voor mannen, vrouwen of unisex?

13 juli 2016 om 12:45

Hoi Mohsinwmalik,

We hebben deze informatie niet officieel bevestigd gekregen. Maar dit lijkt een unisex model te zijn.

Gezien de naam “Thea”, zal hij wellicht iets meer gericht zijn op vrouwen. Maar de belangrijkste vraag is of je hem mooi vindt. Als je het een leuke bril vindt, is hij natuurlijk geschikt voor zowel mannen als vrouwen.

Groeten,
Bas

14 juli 2016 om 11:21
GaryGoede Gebruiker

Ik zie geen duidelijke foto van de islay bril..

Klopt dat?

Ik zie alleen de foto’s van Rhi

14 juli 2016 om 11:35

Hoi Gary,

Dat klopt helemaal. Dat is niet de bedoeling, we gaan meteen de foto’s bijvoegen.

Groeten,
Bas

14 juli 2016 om 23:34
GaryGoede Gebruiker

Ik zie geen duidelijke foto van de islay bril..

Klopt dat?

Ik zie alleen de foto’s van Rhi

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.