9 juli 2016 om 00:00
iBOOD

Swiss Military Hanowa

Swiss Military Hanowa

Zwitserse kwaliteit!

De horloges van Swiss Military staan bekend om hun uitstekende design en topkwaliteit. Het merk en de uurwerken staan symbool voor de zeer gewaardeerde Zwitserse waarden van precisie en kwaliteit. Bovendien zijn ze lekker stoer, super betrouwbaar en waterbestendig. Echt een horloge waar je nog jaren plezier van hebt. Dus zoek snel je favoriet uit!

9 juli 2016 om 09:19
motormuis001 Gebruiker

Keuzes, keuzes, keuzes …
Een hele serie horloges, waarvan ik er maar eentje niet om mijn pols zou willen zien zitten …
Bof ik even, dat ik al heel tevreden ben met het horloge dat ik nu heb.

Bottomline: helemaal mijn smaak, die Hanowa’s, de ene nog meer dan de andere.

9 juli 2016 om 11:16
Yamaha_ERG121 Gebruiker

Is die rechts onder nu koper kleurig of is dit meer goud kleurig??

11 juli 2016 om 12:52
SegaLove Gebruiker

PVD Rosegold Plating, de mooiste maar nog steeds te koop!

11 juli 2016 om 12:56
SegaLove Gebruiker

Nog 3 Trouwens!

12 juli 2016 om 11:16
SegaLove Gebruiker

En weg!!!

10 juli 2016 om 00:22
mchigh Gebruiker

Merkhorloge die je ook bij de juwelier tegenkomt. Misschien zijn dit niet de laatste modellen maar alleen voor zo’n metalen bandje ben je al snel meer dan de helft kwijt. Dan nog eens saffier krasvrij glas, dan is dit toch een prima deal. Dat Swiss Made staat voor dat de assemblage en de nacontrole in Zwitserland is gedaan, maar de onderdelen mogen gewoon uit Azië komen. Dat is bij andere merken in deze prijsklasse niet anders meen ik. Leuk klokje voor erbij, nice.

10 juli 2016 om 08:04
Jerommeke23 Gebruiker

Ik kan het maar moeilijk geloven dat bovenstaande reacties serieus zijn.. Chinese rommel afgeprijsd van een zogenaamde adviesprijs.. €500 voor een quartzhorloge #facepalm

10 juli 2016 om 21:49
mchigh Gebruiker

Akkoord dat de “adviesprijs”wat aan de hoge kant is, daar had ik ‘m ook niet voor gekocht. Maar niet horlogemerken (kledingmerken) zoals Guess, Hugo Boss en Armani vragen toch ook makkelijk 2 of 3 honderd euro voor een quartz ding (met het minder krasvaste mineraalglas) en worden in China gemaakt.

12 juli 2016 om 03:53
amsikbok Gebruiker

Thnx voor de info, skip gelijk de bestelling :)

10 juli 2016 om 09:13
Darkmentom Gebruiker

Beter eerst jezelf wat informeren voor je jezelf belachelijk maakt. Dit zijn degelijke horloges van Zwitserse makelij.

En een quartz horloge van 500? Waarom zou dit niet kunnen?

Als eens bij bv omega gekeken? Facepalm je dan nog maar eens als je de prijs ziet

11 juli 2016 om 08:21
bece Gebruiker

Mijn uurwerk. Waterdicht (kan er mee gaan zwemmen), krasvast glas, levensduur batterij minimum 5 jaar (effectief +6 jaar), metalen band met veiligheidssluiting, radio gestuurd (dus altijd de juiste tijd) kost 25 tot 30 euro. Goed, er staat geen klinkende dure naam op maar so what?

11 juli 2016 om 12:41
gert41jan Gebruiker

Hey! Interessant. Welke was dat en waar gekocht ?

12 juli 2016 om 04:45
RubBA Gebruiker

Idem, vertel eens waar heb je die vandaan of vertrek vertel je nu fabels?

12 juli 2016 om 09:22
bece Gebruiker

Gewoon aldi. Maar het komt maar eens in de 5 jaar in de aanbieding. laatst was in 2015, daarvoor was 2010. Verwacht in 2020? . Merk is Marquis.

http://www.unichron.de/

12 september 2016 om 13:24
kluijf Gebruiker

ik heb het horloge vrijdag binnen gekregen, maar het loopt niet. Kan het zijn dat deze met lege batterij wordt geleverd?

12 september 2016 om 13:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Soms zit er een plastic lipje tussen de batterij en het horloge. Zit deze er wellicht nog?

Anders wil ik je vragen even een serviceverzoek aan te maken in “Mijn iBOOD”.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.