7 juli 2016 om 00:00
iBOOD

Kamperen

Kamperen
Kampeeruitrusting compleet? 

De zomer is in volle gang! Ben jij een kampeerder of ga je liever naar een luxe hotel? In het eerste geval is dit jouw kans om je kampeeruitrusting compleet te maken! Slaapzakken, slaapmatjes, degelijke tenten of thermosflessen. Je hebt ze sowieso nodig voor je volgende avontuur. 

7 juli 2016 om 09:12
michael.reynaers Gebruiker

Misschien volgende keer dit soort aanbiedingen voor de zomer vakantie doen dan hebben de mensen hun aanbieding optijd .als ze op kamp gaan of op vakantie gaan .

Dus kerstverlichting en andere kerst dingen in oktober al aanbieden dan hebben we het tegen december.  Dit is niet slecht bedoeld maar een tip

7 juli 2016 om 09:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Michael,

We verwachten deze producten half juli te versturen. Dit betekent dat iedereen die eind juli of in augustus op vakantie gaat, deze producten nog mee kan nemen. Je hebt helemaal gelijk dat deze aanbieding daardoor niet voor alle vakantiegangers op tijd komt, we gaan je feedback meenemen voor een volgende keer.

Groeten,
Bas

7 juli 2016 om 09:23
Giobbe Gebruiker

Het zou misschien handig zijn om de pakketmaten van de slaapzakken erbij te zetten. Voor de backpackers onder ons is het handig om dat te weten, in verband met de beperkte pakruimte.

7 juli 2016 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Giobbe,

Nomad Brisbane XL
Opgevouwen afmetingen: 28 x 54 Centimeter (L x B)

Nomad Bronco
Opgevouwen afmetingen: 26 x 40 Centimeter (L x B)

Nomad Brisbane
Opgevouwen afmetingen: 26 x 50 Centimeter (L x B)

Nomad Allround XW 10.0
Opgevouwen afmetingen: 78 x 23 Centimeter (L x B)

Nomad Allround 10.0
Opgevouwen afmetingen: 65 x 23 Centimeter (L x B)

Nomad Allround 5.0
Opgevouwen afmetingen: 65 x 17 Centimeter (L x B)

Nomad Bronco XL
Opgevouwen afmetingen: 27 x 43 Centimeter (L x B)

Groeten,
Bas

7 juli 2016 om 10:48
Juulk3 Gebruiker

Leuke tent maar ik ga het niet riskeren, ik ben vanaf 20 juli naar Tomorrowland en of ik ‘m dan al heb…

7 juli 2016 om 11:01
marceldr Gebruiker

Misschien is het een idee om bij elke aanbieding de te verwachten levertijd te vermelden. Ik ben nieuw op iBOOD en heb net twee slaapmatjes besteld, in de verwachting dat deze met 1-2 dagen geleverd zouden worden (a.s. dinsdag nodig), maar zij komen dus helaas te laat…

7 juli 2016 om 11:07
Moderator Wouter Moderator

Beste marceldr,

Wanneer je op de pagina van een product zit heb je drie tabbladen; Omschrijving, Specificaties en Verzendinformatie.
Bij verzendinformatie kan je de levertijd vinden, voor alle producten (op de thermosflessen na) in deze flashsale is de verwachte verzenddatum 18 juli. Voor de thermosflessen is dat 15 juli.
En indien het product te laat komt en je wilt afzien van de koop dan kun je in Mijn iBOOD een serviceverzoek starten om de bestelling te annuleren, je ontvangt je geld na 5-10 werkdagen nadat de annulering is doorgekomen.
Ik hoop dat alles zo duidelijk is en excuses voor het ongemak.

Groet, Wouter

7 juli 2016 om 14:08
aapplas Gebruiker

Hallo,

Hoe zwaar is de Nomad Bronco Slaapzak en de Nomad Allround 5.0 Slaapmat?

Bedankt!

7 juli 2016 om 15:28
poffertje989 Gebruiker

Bronco slaapzak is 1750 gram (bron en bron)

Nomad Allround 5.0 Slaapmat (bron)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.