5 juli 2016 om 00:01
iBOOD

Dare2b: voor de fietsfanaten

Dare2b: voor de fietsfanaten

Voor de fietsfanaten

Of je nou je zinnen hebt gezet op trainen voor de Tour de France of gewoon een lekker tourtje langs het kanaal wilt fietsen: deze sale is speciaal voor jou! Scoor hier je outfit van Dare2b. Van shirts en jacks tot handschoentjes, allemaal ontwikkeld door voormalig professioneel wielrenner Oscar Pereiro, die al wat Tour de Frances heeft gereden. Dus die snapt wel wat jij nodig hebt.

5 juli 2016 om 07:27
cjtje Gebruiker

Wat houdt LED compatible in?

5 juli 2016 om 10:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi cjtje,

We hebben je vraag doorgezet naar onze leverancier.

Groeten,
Bas

6 juli 2016 om 08:41
ErikDols Gebruiker

cjtje: waarschijnlijk simpelweg dat je een led-lampje achterop kunt vastmaken/vastklemmen.

6 juli 2016 om 09:09

Hoi Cjtje en Erik,

Dat klopt. Dit jack jack heeft een lusje om een LED-lampje aan vast te maken.

Groeten,
Bas

5 juli 2016 om 07:33
Nivea Creme Gebruiker

Zijn dit mannenmaten of vrouwenmaten?

5 juli 2016 om 10:20

Hoi Nivea Creme,

Het betreffen mannenmaten. Onderstaand een maattabel.

Groeten,
Bas

5 juli 2016 om 11:13
gerhardflierman@live.nl Gebruiker

kan bij de aanbiedingen niet zien of de fietsbroeken enz voor dames of heren zijn

5 juli 2016 om 11:30

Hoi Gerhard,

Het betreft herenkleding.

Groeten,
Bas

6 juli 2016 om 08:56
ErikDols Gebruiker

Ik ken dare2b vooral als producent van skikleding en wist helemaal niet dat ze ook wielerproducten maakten. Ik fiets graag en veel. De (lage) adviesprijzen en de omschrijvingen met kreten als “all round” en “of je nu aan het fietsen, rennen of kanoën bent” geven voor mij al aan dat je als veelvuldig wielrenner hier beter weg kan blijven. De houding op de (wielren)fiets is nogal specifiek en heel anders dan van, bijvoorbeeld, een hardloper. Goede kleding is daarop aangepast. Ik weet niet of die tekst van Ibood zelf is of van dare2b maar het zou voor mij reden genoeg zijn om niet te bestellen.

Voor een beginnend wielrenner is het vast prima spul aan een goede prijs. Voor wintersportkleding is dare2b kwalitatief prima namelijk.

6 juli 2016 om 09:47
wimmr Gebruiker

Heeft de Fluro shirt zakken achteraan ?

6 juli 2016 om 12:29

Hoi Wimmr,

Dit shirt heeft geen zakken op de rug.

Groeten,
Bas

7 juli 2016 om 09:09
Joe de Gnoe Gebruiker

Heeft er iemand ervaring met de maatvoering? Volgens de tabel zou ik ‘XS’ moeten kiezen terwijl ik anders ‘M’ of ‘L’ nodig heb.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.