3 juli 2016 om 00:01
iBOOD

Lambretta horloges

Lambretta horloges
Geïnspireerd op dé scooters

Wij houden van legendarische merknamen met een rijke geschiedenis, die onze wereld verandert hebben met hun producten. Denk aan: Adidas, Converse, Heineken, Apple en Microsoft. Daarom zijn wij enorm blij om het prachtige merk “Lambretta” op iBOOD te introduceren. De karaktervolle en unieke designs van de Lambretta horloges zijn geïnspireerd door Lambretta’s rijke race-historie en de beroemde scooters van de vijftiger en zestiger jaren. In deze Flash Sale heb je de keuze uit diverse modellen prachtige horloges die zich onderscheiden van de massa!

3 juli 2016 om 03:44
Damaya Gebruiker

Zijn het Dames of Heren Horloges, want hellas zijn de specificaties niet leesbaar, hoop op anrwoord, ook wat betreft garanrie en/of waterdichtheid.

Alvast bedankt

3 juli 2016 om 12:26
Official Product Expert Lambretta-Expert Official Product Expert

De garantie op de klokjes is 2 jaar. Zijn spatwaterdicht (dus niet mee gaan zwemmen). Alle horloges zijn geschikt voor zowel mannen als vrouwen

3 juli 2016 om 21:30
jesheijden Gebruiker

Er staat dat de lengte van de polsband 245 mm is. Mijn (vrouwen)pols is 150 mm, dus dat is de band heel veel te lang. Is de band in te korten?

4 juli 2016 om 00:06
Pvdvenis Gebruiker

Alles kan ;-)

4 juli 2016 om 13:07
jesheijden Gebruiker

Wat een onzinnig antwoord. Hopelijk kan de product expert wel iets nuttigs toevoegen en aangeven of de band ingekort kan worden zonder het design te verpesten?

4 juli 2016 om 23:31

de polsband is in te korten op de juiste polsmaat

4 juli 2016 om 10:56
12170052 Gebruiker

Is het mogelijk de batterij in het horloge te vervangen wanneer dit stuk is? Bij het vorige horloge dat ik gekocht had via iBOOD was dit niet mogelijk…

4 juli 2016 om 23:31

dit is gewoon mogelijk, het beste dit te laten doen door een juwelier

4 juli 2016 om 13:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jes en 12170052,

Ik hebben jullie vragen doorgezet naar onze leverancier.

Groeten,
Bas

25 juli 2016 om 19:01
langa Gebruiker

De levering van de horloges laat wel behoorlijk lang op zich wachten !!! Hoe zit het daarmee ?

25 juli 2016 om 19:14
Moderator Jeroen Moderator

ik geef het door aan de klantenservice!

28 juli 2016 om 09:01
gkoenderink Gebruiker

hier ook :(

28 juli 2016 om 09:32

Hoi Gkoenderink,

Je melding heb ik het meteen doorgegeven aan onze Customer Service.

Groeten,
Bas

28 juli 2016 om 09:44
n30 Gebruiker

Voor mij hetzelfde. Ik heb nu volgens mij al drie mails gekregen met de melding dat de levering werd vertraagd en dat ik kon annuleren. Maar ik wil dat horloge heel graag :)

28 juli 2016 om 15:31
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hallo n30, gkoenderink en langa,

Volgens de huidige verwachtingen worden de horloges deze week verwacht en verzonden. Excuses voor de vertraging tot nu toe. We hebben goede hoop dat de leverancier de huidige verwachte verzendperiode haalt.

Groeten,
Wessel

29 juli 2016 om 11:24
gkoenderink Gebruiker

Bedankt voor de informatie, hier volgt nog een e-mail over met een def. verzenddatum?

29 juli 2016 om 10:36
langa Gebruiker

En worden de horloges nu vandaag verzonden, zoals aangekondigd ? Of uitgesteld zoals vorige keer ?

29 juli 2016 om 11:54
tummeke Gebruiker

Ik geloof er weinig meer van. Sterk staaltje ibood weer, zoals alleen ibood dat kan. Na de 4e verzenddatum het nog steeds niet redden om de horloges eindelijk eens naar de klant te versturen. En dan die standaard mail die je op je klacht krijgt (nee, morgen wordt ie écht verzonden hoor!)… Wilde dit horloge graag voor een gelegenheid dragen, maar zelfs dat wordt nu krap. Grote kans dat dit mijn laatste bestelling hier was als het zo moet!

29 juli 2016 om 14:05
n30 Gebruiker

Te weinig levenservaring deze tummeke.

Soms moet je risico’s nemen als ondernemer en gelukkig doen ze dat bij iBood. Natuurlijk loopt het dan eens mis. Ik heb best al wat besteld bij iBood, maar ik kan niet zeggen dat mijn “ongelukkige” bestellingen meer dan 20% van de totale bestellingen zijn. Hoe dan ook moet je zelf als iBood-klant ook incalculeren dat het fout kan lopen. Dat jij dit horloge voor een gelegenheid wilde dragen is je eigen domme schuld; dan moet je gewoon de volle pot willen betalen.

Zoals al zo vaak is gezegd: Je kunt geen Clio kopen en verwachten dat je met een Porsche rijdt. Service en zekerheid kosten geld en dan vind ik niet dat iBood het er slecht vanafbrengt.

29 juli 2016 om 14:13
apoc666 Gebruiker

Volgens mij schrijft iBOOD ook altijd bij elke deal Verwachte verzenddatum.
Met andere woorden… Hij staat nooit 100% vast.
Dit weet je dus van te voren.

29 juli 2016 om 14:15

Hoi Tummeke,

Ik zie dat de status van jouw bestelling zojuist is veranderd naar “Picking”. Ik ga er dus vanuit dat hij vandaag gewoon verzonden zal worden.

Groeten,
Bas

29 juli 2016 om 16:07
sir KitKat Gebruiker

Hoe zit het dan met alle andere bestellingen? Mijn status is nog steeds ‘Verwerking’.

Klaas

29 juli 2016 om 16:10

Hoi Klaas,

Ook jouw bestelling staat op “Picking”. In de meeste gevallen betekent dit dat hij vandaag de deur uit gaat. Maar dit hangt af van de drukte in het distributiecentrum.

Groeten,
Bas

30 juli 2016 om 20:35
tummeke Gebruiker

Beste Bas,

Ik heb anders helaas nog steeds geen verzendbericht, noch heb ik een pakje…

Groeten,

Tom

30 juli 2016 om 10:09
langa Gebruiker

En ik zou ook graag weten, wanneer mijn bestelling verstuurd wordt. Hij staat nog steeds op verwerking !

30 juli 2016 om 21:00
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Uit jullie reacties begrijp ik dat de Lambretta horloges niet op 29 juli zijn verzonden zoals toegezegd. 
(als iemand het bestelde horloge al wel ontvangen heeft, lees ik dat ook graag)
Ik zal een melding maken bij de logistieke afdeling, zodat uitgezocht kan worden wat de reden hiervan is, en de horloges alsnog zo spoedig mogelijk verstuurd kunnen worden.
Excuses voor het lange wachten.

Vriendelijke groet, Paul

1 augustus 2016 om 10:19

Hoi allen,

Ik heb zojuist vernomen dat de horloges op planning staan om vandaag verzonden te worden. Mijn excuus voor de verwarring en de ontstane vertraging.

Groeten,
Bas

1 augustus 2016 om 15:11
gkoenderink Gebruiker

Hoi Bas,

Bij mijn bestelling staat: Verzendinformatie: 3 augustus 2016

1 augustus 2016 om 16:05

Hoi Gkoenderink,

Bedankt voor het melden. Ik heb mijn collega gevraagd dit voor je na te kijken.

Groeten,
Bas

1 augustus 2016 om 16:22

Hoi Gkoenderink,

Eén van de modellen van de Lambretta watches zal inderdaad 3 augustus verzonden worden. Hierover zal je per mail geïnformeerd worden.

Groeten,
Bas

2 augustus 2016 om 15:34
langa Gebruiker

Ondertussen ben ik de blije ontvanger van mijn bestelling. Bedankt voor de moeite, Bas, Paul, Wessel en Jeroen ! Tot de volgende keer ! Mercikes …

2 augustus 2016 om 16:50

Hoi Langa,

Goed om te horen dat je blij bent met jouw nieuwe horloge!

De moeite is graag gedaan. Nogmaals excuus voor de vertraging.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.