25 juni 2016 om 00:01
iBOOD

Adidas & Nike

Adidas & Nike
Sporten in de beste merken

Sporten gaat net wat lekkerder in kleding die goed zit en waar je je fijn in voelt. Daarom een Flash Sale van de beste sportmerken ter wereld: Nike en Adidas. Grijp nu je kans en scoor voordelig de lekkerste joggingbroeken, polo’s en trainingspakken!

25 juni 2016 om 00:06
Kerby Gebruiker

M uitverkocht…. me neus, hij heeft helemaal niet in het assortiment gezeten… wel balen, anders had ik meerdere besteld.

25 juni 2016 om 00:07
Kerby Gebruiker

ging over het park v-shirt

25 juni 2016 om 00:42
Moderator Paul Moderator

Hallo Kerby,

Het is niet altijd mogelijk om alle maat-kleur combinaties aan te bieden. 
Ik kan mij voorstellen dat je baalt als net jouw gewenste combinatie niet te bestellen is.

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2016 om 00:17
driesc84 Gebruiker

De schoenen zijn elders goedkoper te vinden, een fractie goedkoper maar toch. http://www.spartoo.be/adidas-Performance-Galaxy-2-x3428442.php?product=3428442&track_id=adwo_fgl&sx=H&utm_source=froogle&utm_medium=comparateurs&utm_content=3428442&utm_campaign=adwo_fgl&size_id=65&ggproduct_partition_id=24176970992&ggnetwork=g&ggcreative=63832913357&ggkeyword=&mkwid=Za8iSVjj_dc&plid=&gclid=CjwKEAjwtLO7BRDax4-I4_6G71USJAA6FjN1WlQFhmN1yKNTEn6NvmyktY77Aq99kPmiL-x7oDOXrxoCJebw_wcB&marque=0

28 juni 2016 om 21:08
PeepPeep Gebruiker

Misschien moet je een fractie beter uit je ogen kijken, dit is de Belgische site en wederverkoper die niet in Nederland levert. Op de Nederlandse site van Spartoo zijn ze 5 Euro duurder tenzij je de roze damesversie wil. Dus weer een hoop blabla voor niets.

28 juni 2016 om 21:46
Moderator Paul Moderator

Deze sale is beschikbaar voor zowel de Nederlandse als Belgische klanten van iBOOD. 
Voor Belgische klanten zal het fractioneel goedkoper zijn bij Spartoo. 
Voor Nederlandse klanten is het daar niet goedkoper (tenzij de roze versie).

Zoveel blabla is het dus niet. :)

25 juni 2016 om 00:52
svenbied Gebruiker

De vorige keer de bal geel besteld de zilvere ontvangen.

25 juni 2016 om 01:34
Moderator Paul Moderator

Hallo Sven,

Een vorige keer heeft de zilveren bal met groene strepen als kleur groen in het dropdown menu gestaan. Is dat wat je bedoeld? Indien je een verkeerde kleur hebt ontvangen, kun je dat – binnen 14 dagen na ontvangst – kenbaar maken door via Mijn iBOOD een melding (service verzoek) te maken van verkeerde levering.

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2016 om 11:52
svenbied Gebruiker

nee in de bestelling staat ook duidelijk geel, kijk maar bij mijn bestellingen.

Ja annuleren en dan 7 euro verzendkosten betalen op een product van 15 euro, ik ben niet gek..

25 juni 2016 om 12:57
Moderator Paul Moderator

Beste Sven,

Als moderator heb ik geen toegang tot iBOOD systemen. Ik kan niet meekijken bij jouw bestellingen. 
Wanneer een product defect (DOA) of verkeerd geleverd wordt, buiten jouw schuld om, dan worden de retourkosten door iBOOD vergoed.

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2016 om 03:11
YAS.B Gebruiker

Beste

ik krijg telkens een fout melding bij het uitchecken  ik wil een paar nike polo bestellen en twee trainingspakken kopen maar het lukt mij niet.

Mag ik ze appart bestellen (nike polo) en (trainingspakken) om achteraf alles in een pakket te zenden en mijn tweede keer verzendkosten terugbetallen?

25 juni 2016 om 03:22
Moderator Paul Moderator

Beste Yas,

Zou je de cookies & cache van jouw browser willen opschonen, en dan nogmaals proberen te bestellen? 
Het behoort gewoon mogelijk te zijn om meerdere producten in de winkelmand te plaatsen (na het toegevoegde item op Verder winkelen klikken) en zodoende maar 1x verzendkosten te betalen.
De verwerking van bestellingen in het systeem vind automatisch plaats. Handmatig aanpassen is helaas niet mogelijk.

Wanneer je een foutmelding krijgt over een oranje veld, dien je Ik heb een afwijkend afleveradres aan te vinken en daar nogmaals de adresgegevens in te vullen.

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2016 om 07:33
J&L Gebruiker

Beste Ibood,

bij bestellingen meer dan 4 artikelen komt de melding dat het systeem eruit ligt. Nu een aantal keer geprobeerd en dezelfde melding blijft komen.

25 juni 2016 om 08:23
YosraB Gebruiker

Bij mij ook juist hetzelfde na 4 artikelen krijg ik telkens een error, ik heb bovenstaande stappen gevolgd zonder resultaat.

Volgens mij ligt het aan hun server en/of instellingen, zodat men twee of meerder bestellingen moet plaatsen en zo en paar keren verzendkosten betalen in plaats van een keer.

Ik was van plan om 8 artikelen te kopen, maar na een ontelbare keren te probereb heb ik het opgegeven.

Ibood ik vind het zeer spijtig.

25 juni 2016 om 09:33
Jole Gebruiker

Nu blijven de artikelen wel in mijn winkelwagen staan maar ik kan niet bestellen. Erg jammer ook ik wilde 8 artikelen kopen en na meerdere pogingen steeds dezelfde melding. Oh en sommige artikelen zijn nu ineens uitverkocht.

Vreemd dat dit na zoveel uur nog niet is opgelost.

25 juni 2016 om 13:23
Moderator Paul Moderator

Er wordt gezocht naar een oplossing. Voor zover we kunnen nagaan, ontstaat deze foutmelding alleen bij meer dan 4 identieke producten uit deze Adidas & Nike sale.

@YosraB: het is geen instelling om meer verzendkosten te berekenen

25 juni 2016 om 15:22
R.B.L. Gebruiker

Is er al een oplossing om af te rekenen, ik probeert het heel de dag al!!!!!

25 juni 2016 om 15:56
Moderator Paul Moderator

Een medewerker van IT is er mee bezig om het te herstellen. 
Zodra het opgelost is, zal ik dat laten weten. 
Excuses voor het lange wachten.

25 juni 2016 om 16:18
Jole Gebruiker

Helaas zijn een aantal producten die ik wilde bestellen al uitverkocht. Mijn winkelmandje blijft ook vol staan en ik kan geen nieuwe kiezen.

25 juni 2016 om 16:27
Moderator Paul Moderator

Als je de cookies & cache van de browser opschoont, zal de winkelmand weer leeg zijn. 
Mogelijk moet je na het opschonen opnieuw de browser opstarten.

25 juni 2016 om 18:47
YAS.B Gebruiker

Beste,

Cookies en cache verwijderen zorgt normaalgesproken ervoor om de  winkelmandje leeg te maken, maar in dit geval als men aangemeld is blijft het vol, als gast wordt het leeg.

En ik wou 8 artikelen kopen van Sport & Fashion (twee Adidas trainingspakken verschillende kleuren + verschillende kleuren Nike polo’s en twee Nike broeken die ondertussen al verkocht zijn. :(

De verzend kosten voor enkel drie Nike polo’s bedraagt 8.95 ik vind dat belachelijk veel, jullie website deugd niet sorry.

Ik heb een bestetelling geplaatst voor 2 trainingspakken  en nog andere twee artikelen (zwaarder dus) en ik betaalde maar 5,95 euro.

Dat is zeer slecht voor jullie reputatie, en op zijn duur gaan mensen het vertrouwen in jullie kwijtraken.

Bij andere websites zou men voor deze verschillende zware tekortkomingen op het minst een voucher krijgen, ik hoop dat jullie, jullie klanten au serieux nemen en iets aanbieden om de verloren tijd dat ze vannacht en vandaag hebben gespendeerd aan jullie website te compenseren.

Ik heb een screenrecord gedaan waar men de verschillende errors te zien krijgt.

Met vriendelijke groeten.

Edited by: Paul
pakketpost tot 5 kg = €5,95
pakketpost 5-50 kg = €8,95
de tarieven zijn terug te vinden in de FAQ

25 juni 2016 om 18:54
Moderator Paul Moderator

Vervelend nieuws: het is niet gelukt om het probleem op te lossen. :(
De fout zit specifiek in deze Adidas & Nike sale.

Mocht het niet lukken om de winkelmand te legen dan is de enige (tijdelijke) oplossing om een nieuwe account aan te maken en daar een nieuwe bestelling te plaatsen. Verre van ideaal, dat besef ik.

Wat ik wel kan aanbieden aan degene die meer dan 4 unieke* producten (tegelijkertijd) uit deze sale wil bestellen, is het volgende: 
- je plaatst een bestelling van 4 unieke producten en rekent af 
- je plaatst nog een bestelling van (max.) 4 unieke producten en rekent af
- je laat aan mij de bestelnummers weten (SOxxxxxx) en ik doe een verzoek bij de klantenservice om eenmaal verzendkosten te vergoeden (waarschijnlijk d.m.v. een coupon)

* uniek product: een product in dezelfde kleur, maat, type, model  
voorbeeld: 4 rode ballen = 1 uniek product, 1 rode bal en 1 groene bal = 2 unieke producten

Vriendelijke groet, Paul

25 juni 2016 om 19:08
YAS.B Gebruiker

Beste Paul,

ik heb reeds 2 Adidas trainingspakken zwart en blauw, een Nike broek en een Nike short besteld. Ik zou graag nog 3 Nike polo’s (verschillende kleuren) willen bestellen.

Mijn directe vraag is Hoe veel krijg ik terug na jullie handmatige aanpassing?? Gelet dat ik reeds 5,95 euro verzendkosten betaald en voor 3 polo’s moet ik 8,95 euro betalen.

Graag een spoedige en duidelijke antwoord.

Met vriendelijke groet

25 juni 2016 om 19:13
YAS.B Gebruiker

3 poloshirt wegen sowieso geen 5 kilo. Ik heb onlangs van jullie een AEG stofzuiger besteld (weegt meer dan 5 kilo) en ik heb maar 5,95 euro besteld. Waar is de logica????

25 juni 2016 om 19:28
Moderator Paul Moderator

Beste Yas B,

Waarom bij 3 poloshirts het tarief van €8,95 wordt berekend, ga ik navragen. Dit lijkt onjuist te zijn. 
Hoeveel verzendkosten je retour krijgt, zal door de klantenservice worden bepaald.

Als je alle items in 1 bestelling had kunnen plaatsen, is het totaalgewicht van de bestelling meer dan 5 kg waardoor het tarief van €8,95 van toepassing is. Nu moet je 8,95 en 5,95 betalen, en dat is dan 5,95 teveel.
Mijn schatting is dat ze jou (minimaal) een coupon t.w.v. 5,95 zullen geven.
Maar zoals gezegd, dat besluit ligt bij de klantenservice en mag ik als moderator niet bepalen.

Laat je nog even de bestelnummers weten, dan zorg ik dat de klantenservice het gaat oplossen.

Vriendelijke groet, Paul

26 juni 2016 om 00:19
Yassine b Gebruiker

Beste Paul,

Ik heb u raad gevolgd en hierbij mijn beide SO’s:

SO885038

SO884134

Laat mij graag z.s.m jullie besluit weten, over compensatie. Dan weet ik of ik mijn bestellingen zal annuleren of niet.

Groetjes.

dank voor het geduld en de extra moeite, ik heb de gegevens doorgegeven aan iBOOD
de klantenservice zal dit maandag in behandeling nemen en u zo spoedig mogelijk (per email) informeren

26 juni 2016 om 00:47
Yassine b Gebruiker

Dank u

26 juni 2016 om 12:54
kristof.claeys Gebruiker

Beste Paul,

wat je zegt is niet correct. Ik heb exact hetzelfde probleem vorige week voorgehad in de “big sale” bij aankoop van Merrell schoenen.

Ik heb hiervoor ook de servicedesk gecontacteerd maar tot op heden geen reactie gekregen. Ik heb dan zelf ook een nieuwe account aangemaakt om toch nog de bestelling te kunnen plaatsen en ik heb in die nieuwe account ook mijn bestelling over 2 aankopen opgesplitst.

Bij deze de bestelnummers.

SO875742
SO875731

Kan jij dit doorgeven aan de klantenservice om de verzendkosten te vergoeden aub?

En nu we toch bezig zijn :

dit bestelnummer SO858167 heb ik 19/06 geannuleerd. 20/06 kreeg ik een mail dat het verzonden werd. Dus als ik het wil terugsturen moet ik toch nog verzendkosten betalen. Alhoewel het geannuleerd werd voor verzending. Op het serviceverzoek heb ik tot nu toe geen reactie gekregen. Kan je dit ook nogmaals doorgeven aub ?

mvg,

kristof.

Dank voor jouw melding. Ik ga het doorgeven.
Wat betreft de annulering: die is blijkbaar te kort voor verzending ingediend waardoor annulering & verzending elkaar gekruist hebben.
Je had die bestelling alsnog aan de deur mogen weigeren, want dat wordt ook als een annulering gezien.
Nu zal de klantendienst dit met jou gaan oplossen.

27 juni 2016 om 09:23
R.B.L. Gebruiker

Het is nu maandag en ik kan NOG steeds NIET afrekenen of sowieso niet in mijn winkelwagentje, een beetje jammer dit.

28 juni 2016 om 15:12
R.B.L. Gebruiker

Het is nu dinsdagmiddag en ik NOG steeds NIETS gehoord of gezien van Ibood, heb 2 e-mails gestuurd is NOG  steeds niet op gereageerd, heb gebeld naar klantenservice en daar wisten ze ook NIET hoe ze het op moeten lossen.

28 juni 2016 om 15:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi R.B.L.,

Excuus voor het uitblijven van een reactie. Kan je mij aangeven welke melding je krijgt?

De volgende punten willen bij problemen wel eens werken:

- Cookies verwijderen
- Uitloggen en opnieuw inloggen
- Een andere browser gebruiken

Een andere optie is om een nieuw account te registreren en daarmee je bestelling te plaatsen.

Groeten,
Bas

28 juni 2016 om 17:30
R.B.L. Gebruiker

Hallo Bas

Alle punten die je aangeeft al diverse keren geprobeerd, maar zonder het gewenste resultaat. Er staat nadat ik de winkelwagen aanklikt.

”Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw. Onze servers kunnen je verzoek niet verwerken. Probeer het opnieuw. Onze sys admins hebben hiervan bericht gekregen. Excusers voor het ongemak.”

Het typische is dat ik wel nieuwe artikelen in mijn winkelwagen kan doen/toe kan voegen, maar dat ik niet kan afrekenen of er artikelen uit kan halen, omdat ik niet op de pagina van de winkelwagen kom.

Gr. Rudie

29 juni 2016 om 09:23

Hoi Rudie,

Ik heb je melding doorgestuurd naar onze ICT-afdeling, zodat zij naar dit probleem kunnen kijken en het mogelijk kunnen oplossen.

Groeten,
Bas

25 juni 2016 om 07:49
Nivea Creme Gebruiker

Zijn alle trainingsbroeken bestemd voor heren of zijn er ook damesmaten?

25 juni 2016 om 13:31
Moderator Paul Moderator

De trainingsbroeken in deze sale zijn allemaal herenmaten.

25 juni 2016 om 09:11
ed.koning Gebruiker

Bij de Nike Express Core herenpolo staa 2 x xxl waarvan er 1 is uitverkocht, zou die laatste geen 3xl moeten zijn?

25 juni 2016 om 13:20
Moderator Paul Moderator

Door een technische onvolkomenheid in het menu staat een deel van de kleuren gekoppeld aan de 1e XXL en een deel van de kleuren gekoppeld aan de 2e XXL in het dropdown menu. De laatste maat is geen 3XL. 
Op dit moment kan dit probleem niet gefixt worden, maar bestellingen kunnen gewoon geplaatst worden.

25 juni 2016 om 10:40
jack_biesmans Gebruiker

Zijn de trainingspakken van Adidas sereno 14 aan de binnenzijde voorzien van een voering ?

25 juni 2016 om 15:03
jack_biesmans Gebruiker

Graag een antwoord op mijn vraag.

25 juni 2016 om 15:16
jack_biesmans Gebruiker

Voering is een  aan de binnenzijde van de jas een extra genaaide jas heeft (meestal wit doorschijnend van stof) alsook dit aan de binnenzijde van de broek heeft.

25 juni 2016 om 15:55
Moderator Paul Moderator

Deze informatie heb ik helaas niet voor je kunnen achterhalen.

27 juni 2016 om 11:04

Hoi Jack,

Deze trainingspakken zijn niet gevoerd.

Groeten,
Bas

26 juni 2016 om 07:41
John2015 Gebruiker

Hoe plaats men een bestelling voor 2 verschillende kleuren? ik zal graag 2 wille bestellen maar liefs 2 aparte kleur.

26 juni 2016 om 07:43
John2015 Gebruiker

P.S ik heb het over de Euro 2016 Glider Soccer balls

26 juni 2016 om 18:34
Moderator Paul Moderator

Hallo John,

Nadat je 1 kleur bal in de winkelmand hebt geplaatst, kun je klikken op Verder winkelen en een andere kleur bal toevoegen.
Zo kun je meerdere producten in de winkelmand doen en wordt maar 1x verzendkosten berekend over de bestelling.

Vriendelijke groet, Paul

26 juni 2016 om 08:27
xmicks Gebruiker

Welke trainings broeken hebben een rits in de broekzakken zitten?

27 juni 2016 om 10:51

Hoi Xmicks,

Zowel de Nike Libero trainingsbroeken als de broek van de Adidas Sereno trainingspakken zijn voorzien van broekzakken met een rits.

Groeten,
Bas

26 juni 2016 om 08:51
mlasschuyt Gebruiker

Welke maat zijn de Euro 2016 Glider voetballen?

26 juni 2016 om 18:32
Moderator Paul Moderator

De voetbal is een maat 5.

26 juni 2016 om 10:31
peedre Gebruiker

Als ik nu 2 t-shirts van Nike(verschillende kleur) bestel en 2witte shortjes en 1 zwart hoeveel verzendingskosten betaal ik dan?

Dit weegt geen 5kg samen

mvg

26 juni 2016 om 18:39
Moderator Paul Moderator

Als je deze bestelling in de winkelmand plaatst, zul je zien dat het systeem in totaal €5,95 aan verzendkosten berekent.

26 juni 2016 om 19:44
mezellev Gebruiker

Als ik die Adidas Sereno 14 opzoek op de site van Adidas (kwestie van de lengte van de benen en mouwen te weten) schijnt dit een kindermodel van trainingspak te zijn?

27 juni 2016 om 10:53

Hoi Mezellev,

Dit is een heren model.

Groeten,
Bas

27 juni 2016 om 08:47
Peter Lam Gebruiker

hier baal ik altijd van, 8 uur ’s ochtend en 80% is alweer uitverkocht !!!!!

27 juni 2016 om 09:58
Schredder Gebruiker

Deze Adidas&Nike sale loopt al vanaf de 25ste, koffie nodig?

28 juni 2016 om 12:29
AskaQuestion Gebruiker

Wat voor maat hebben de UEFA ballen?

Is dit een 5 of een 7?

28 juni 2016 om 12:38

Hoi AskaQuestion,

De Euro 2016 Glider Soccer balls hebben maat 5.

Groeten,
Bas

28 september 2016 om 15:16
aotholland Gebruiker

Beste Ibood,

Op 6 juli heb ik deze bestelling gedaan. (Nike Club Cuff Swoosh Joggingbroek heren). (Order nummer SO884297)

Omdat het groot was, heb ik hem teruggestuurd op 22 juli.

De case is geregistreerd onder RMA-2016/72037.

Echter is mijn geld nog niet teruggeboekt! Ik stuur een mail. Dan hoor ik ieder keer binnen 5 werk dagen geholpen word.

Graag deze case snel afhandelen. Het duurt namelijk meer dan twee maanden!

Gr, Ali.

28 september 2016 om 15:41

Hoi Ali,

Vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt ontvangen! Ik ga mijn collega onmiddellijk vragen dit verder op te pakken.

Groeten,
Bas

28 september 2016 om 17:01
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Ali,

Ik heb je zojuist per e-mail voorzien van een antwoord.

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.