17 juni 2016 om 00:01
iBOOD

Superdry Zomer!

Superdry Zomer!
Happy holiday!

Waar ga jij naartoe op vakantie? Naar een warm land, een zonnig oord, een bountystrand? Dan heb je vast nog een fijne zwembroek nodig! Of een handige rugzak. Of je nou houdt van een stoere look of juist van vrolijke bloemenprints, in deze Superdry-Flash Sale vind je vast iets naar jouw smaak!

17 juni 2016 om 01:09
jobvandael Gebruiker

Wat zijn de afmetingen?

17 juni 2016 om 05:38
groteedwin Gebruiker

Op de site staat 160×90cm

20 juni 2016 om 14:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Job,

Over welk product gaat jouw vraag?

Groeten,
Bas

17 juni 2016 om 08:03
tonysam Gebruiker

Het gaat niet om de grootte,maar wat je er mee doet

17 juni 2016 om 08:23
speldenknop Gebruiker

afdrogen? ;x

17 juni 2016 om 19:05
bodhikun Gebruiker

De Superdry Quilted Tarp Rugzak is kleiner als de Superdry Super Pop Tarp Rugzak, maar ze kosten toch nog evenveel ?

17 juni 2016 om 19:38
Moderator Paul Moderator

De Quilted Tarp (geschikt voor 15″ laptop) heeft meerdere hoofdvakken en de Super Pop Tarp (geschikt voor 17″ laptop) maar één hoofdvak. Dit zal de reden zijn dat ondanks verschil in formaat, de dealprijzen van beide rugzakken gelijk zijn. Ook de adviesprijzen van Superdry zijn gelijk voor beide modellen.

18 juni 2016 om 08:59
Rebsiont Gebruiker

Beste ibood Mod

Bij de board zwembroeken kan je 2 keer blauw kiezen maar welke is royal Blue en welke is de lichte blauwe?

Mvg

Robbert

20 juni 2016 om 09:30

Hoi Robbert,

We hebben dit aangepast, het verschil wordt in het dropdown menu nu wel aangegeven. Excuus voor het ongemak.

Groeten,
Bas

18 juni 2016 om 10:53
jackibood Gebruiker

Het zou wel handig zijn als je wist welke de Royal Blue en Blue was met het bestellen!!

Graag meer duidelijkheid

20 juni 2016 om 09:31

Hoi Jack,

We hebben dit aangepast, het verschil wordt in het dropdown menu nu wel aangegeven. Excuus voor het ongemak.

Groeten,Bas

18 juni 2016 om 11:14
Kimsamsara Gebruiker

Dat zou ik ook wel willen weten !

18 juni 2016 om 15:27
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Excuses voor de onduidelijkheid over de kleuren in het dropdown menu. 
Ik heb hier melding van gemaakt en hoop dat het spoedig opgelost zal zijn.

Vriendelijke groet, Paul

18 juni 2016 om 22:05
Kimsamsara Gebruiker

5 uur later nog niet aangepast ?

19 juni 2016 om 08:22
Rebsiont Gebruiker

een dag later na de eerste opmerking hierover nog steeds niet aangepast zelfs… spijtig want ik had graag zo een besteld in royal…. ik heb de rode en zijn super broeken van goede kwaliteit maar helaas…

19 juni 2016 om 22:20
Moderator Paul Moderator

Omdat eerst opgehelderd moet worden welke menukeuze blauw bij Royal Blue hoort en welke menukeuze blauw bij Blue hoort, is het helaas niet gelukt om dit tijdens het weekend aan te passen. Het zal morgen vanaf kantoor nagekeken en hersteld worden.

18 juni 2016 om 12:18
Kelvinploeg Gebruiker

ondersteund de superdry hawaii montano rugzak 15” laptops?

18 juni 2016 om 15:39
Moderator Paul Moderator

Hallo Kelvin,

Ook op de website van Superdry wordt niet vermeld of de rugzak geschikt is voor laptops. 
Ik heb de maten van een 15.6″ laptop vergeleken met de buitenmaten van deze rugzak, en qua hoogte en dikte zal het lukken, maar qua breedte is het niet helemaal zeker omdat de rugzak aan de bovenkant enigzins rond afloopt. 
Mogelijk pas een laptop kleiner dan 15.6″ wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen.

Vriendelijke groet, Paul

19 juni 2016 om 07:57
Stoeltie Gebruiker

De afmetingen van de Superdry T&F Sporttas zijn niet duidelijk. Wat is de lengte? Kan de inhoud aangegeven worden?

20 juni 2016 om 09:38

Hoi Stoeltie,

Zie de specificaties. Afmetingen: 25 (H) x 50 (W) x 25 (D) cm

Groeten,
Bas

19 juni 2016 om 10:16
modje01 Gebruiker

Volgens mij heeft de website wat problemen of het ligt aan mij natuurlijk. (-;

Ik zowel gisteren als vandaag een bestelling gedaan.

Zodra ik betaal met Paypal geeft hij niet terug aan iBood dat de betaling heeft plaatsgevonden. Wel ontvang ik zowel van iBood als Paypal een confirmatie. Echter, de tab mijn iBood doet het niet (Melding. Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen).

Mijn boodschappen mandje blijft vol ook al heb ik zowel de mail ontvangen van iBood als Paypal dat er besteld en betaald is.

Graag een confirmatie dat dit inderdaad het geval is aangezien ik het spijtig zou vinden als er iets mis is gegaan. En aangezien Paypal afgeschreven is wil ik niet nog een keer betalen.

Mvg

Rene

19 juni 2016 om 10:38
Moderator Wouter Moderator

Beste modje01,

Wanneer het geld is afgeschreven dan is de bestelling goed doorgekomen, wanneer men met PayPal betaald gebeurt het af en toe nog dat het product in het winkelwagentje blijft staan.
Ik heb de melding over Safari doorgestuurd naar de desbetreffende aanbieding, zij zullen dit zo snel mogelijk oppakken.
Excuses voor het ongemak.

Groet, Wouter

20 juni 2016 om 09:40

Hoi Modje01,

Ik zie voor zowel de 18e als de 19e een bestelling in je account staan. Bestelling is dus doorgekomen.

Groeten,
Bas

19 juni 2016 om 11:22
Kimsamsara Gebruiker

Bij de board zwembroeken kan je 2 keer blauw kiezen maar welke is royal Blue en welke is de lichte blauwe?

Kan daar nu eindelijk duidelijkheid over komen aub ??

20 juni 2016 om 09:40

Hoi Kimsamsara,

Groeten,

Bas

20 juni 2016 om 10:18
Kimsamsara Gebruiker

Jammer genoeg is de maat ondertussen al uitverkocht…. een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet…

20 juni 2016 om 10:36
Kimsamsara Gebruiker

Ik ben al bezig van zaterdag om dat te weten te komen en nu zijn diegene die het niet gevraagd hebben ermee weg…

19 juni 2016 om 19:34
sjoukjevasbinder Gebruiker

Wat zijn de maten van de broeken in cm. XXL is …..cm bij de heup?

20 juni 2016 om 09:48

Hoi Sjoukjevasbinder,

Alle modellen zijn bij XXL 97cm rond de taille (zie hier voor andere maten).

Groeten,
Bas

30 juni 2016 om 10:25
ronald83 Gebruiker

lekker is dat, wordt de verzenddatum van de zwembroek ineens met een week vertraagd….3 weken wachten op een zwembroek,…beetje gek is het wel. je zult in de tussentijd op vakantie zijn.

5 juli 2016 om 16:17
mmthijs Gebruiker

Bij mij vandaag binnen gekomen, klopt bij jou de bestelling wel?

5 juli 2016 om 16:07
mmthijs Gebruiker

Lekker is dat.. wacht je 3 weken op een zwembroek (2 besteld, 1 voor mij en 1 voor een maat van me) krijg ik twee totaal verschillende zwembroeken. 1 van deze zwembroeken stond niet eens vermeld op de site.. heel erg apart, thanks ibood, jullie maken geen vrienden vandaag.

Gr, een geïrriteerde klant

Edited by: Jeroen – doorgezet naar klantenservice. Heb je misschien een bestel nummer voor me?

5 juli 2016 om 18:48
fs21 Gebruiker

Hier ook een heel andere zwembroek gekregen dan besteld!!!!

Edited by: Jeroen – Ook jouw melding heb ik doorgegeven aan de klantenservice. Heb je misschien een bestel nummer voor me?

6 juli 2016 om 09:43
janrottiers Gebruiker

Idem hier.
Zwart besteld en andere gekregen in alle mogelijke kleuren van de regenboog.
Zwaar teleurgesteld in de iBood service !!!

6 juli 2016 om 10:06

Hoi Jan,

Vervelend dat je een verkeerde zwembroek hebt ontvangen. Ik heb je melding meteen doorgezet naar onze Customer Service. Zou je ondertussen via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek willen aanmaken, zodat mijn collega daar mee verder kan werken?

Groeten,
Bas

6 juli 2016 om 15:46
janrottiers Gebruiker

Had ik gisteren reeds gedaan en staat nu nog steeds met status ‘nieuw’
Deze morgen gebeld en ze gingen me een mail sturen met datum wanneer het pakje terug opgehaald ging worden.
Ook hier is nog geen nieuws van.

Daarnet nogmaals teruggebeld, kreeg iemand aan de telefoon die het ging bekijken en daarna gewoon verdwenen en geen antwoord meer.

Ik stel me serieus vragen bij de service van iBood

6 juli 2016 om 15:59
Moderator Paul Moderator

Beste Jan,

Vervelend dat er iets misging tijdens het telefoongesprek. Zoals door Bas ook aangegeven, zal de Customer Service het voor je oplossen. Op korte termijn zul je een email van hen ontvangen met uitleg over het retourneren. Ik begrijp dat je het meteen opgelost zou willen zien, maar ik wil je toch vragen om een klein beetje geduld.

Vriendelijke groet, Paul

8 juli 2016 om 10:53
janrottiers Gebruiker

Enkele dagen verder en nog steeds geen nieuws. Maar dan ook helemaal niets.
Service request staat nog steeds met de status ‘nieuw’ sinds begin deze week.
Tweede verzoek gedaan via contact form en ook daar niets van gehoord

Kan of wil er daar iemand eens actie ondernemen???

Dank u

8 juli 2016 om 10:58

Hoi Jan,

Ik heb van mijn collega begrepen dat je case in behandeling is. Er wordt dus aan gewerkt en mijn collega komt zo snel mogelijk bij je terug met meer informatie.

Groeten,
Bas

7 juli 2016 om 10:04
Bo.Wauters Gebruiker

Er ging 29/6 geleverd worden en tot op heden nog niets ontvangen. Zelfs geen mailtje gekregen dat de leverdatum later ging zijn..
Zelf even naar costumer service een mail gestuurd, geen reactie…

Ik lees hier nu enkele commentaren in deze topic dus ik hoop dat de zending op tijd geleverd zal worden en dat ik het artikel ontvang die ik uiteindelijk gevraagd heb.

Graag een antwoord aub

7 juli 2016 om 12:12

Hoi Bo,

Het is mij niet geheel duidelijk waarom jouw bestelling nog niet verzonden is. Ik ga je melding daarom doorzetten naar onze Customer Service. Zij zullen contact met je opnemen.

Groeten,
Bas

11 juli 2016 om 10:32
nico007 Gebruiker

alo ! ik heb hetzelfde probleem zoals BO.WAuters… ging 29/6 geleverd worden en tot nu toe niets gekregen!

graag een antwoord aub…

11 juli 2016 om 10:52

Hoi Nico,

Dat is vervelend om te horen. Ook jouw melding ga ik meteen doorzetten naar onze Customer Service.

Groeten,
Bas

21 juli 2016 om 21:02
mmthijs Gebruiker

Volgende probleem.. 2 weken geleden mijn zwembroeken retour gestuurd en vandaag de dag nog steeds geen melding of ontvangstbevestiging gehad. Lekker ibood.. Ik wacht nog steeds op mijn 65 euro van twee zwembroeken. Graag reactie

Edited by: Paul
bericht doorgegeven aan de klantenservice, zij zullen het oppakken en jou verder informeren

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.